17.9 C
Athens
Κυριακή, 27 Απριλίου, 2025
ΓΕΝΙΚΑΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΝαύαρχος Rowden για τις MMSC: Είναι εξελιγμένο πλοίο, σαν ένα LCS Flight...

Ναύαρχος Rowden για τις MMSC: Είναι εξελιγμένο πλοίο, σαν ένα LCS Flight III

- Advertisement -

 

Την περασμένη Τετάρτη το βράδυ, ενόψει της νέα διαδικτυακής συνέντευξης με έναν ακόμη επίσημο της Lockheed Martin, της 3ης κατά σειρά που συμμετείχε η ΠΤΗΣΗ και το ptisidiastima.com. Τη συνέντευξη έδωσε ο Ναύαρχος ε.α Thomas Rowden, Vice President for International Programs της Lockheed Martin, σχετικά με τις προτεινόμενες φρεγάτες MMSC για το Πολεμικό Ναυτικό. Καθώς οι ερωτήσεις που μπορέσαμε να κάνουμε ήταν λίγες, αλλά περιεκτικές, σας μεταφέρουμε επιγραμματικά όσα είπε ο Ναύαρχος για τις MMSC. Οι απαντήσεις και οι σημειώσεις μας περιλαμβάνουν κι όσα ρωτήθηκαν όχι μόνο από εμάς, αλλά και από τους υπόλοιπους αναλυτές και δημοσιογράφους που συμμετείχαν στην ενημέρωση.

Update: Ο Admiral (Ret’d) Thomas Rowden, Αντιπρόεδρος της Lockheed Martin, θα απαντήσει ερωτήσεις για τις MMSC. Τι ερωτήσεις θέλετε να του κάνουμε;

Πριν από αυτό, να αναφέρουμε πως ο Ναύαρχος μίλησε λίγο για το τι είχε κάνει πριν συνεργαστεί με την Lockheed Martin. Ανέφερε πως έχει πλεύσει στο Αιγαίο, και μίλησε για “επικίνδυνα νερά”. Συνεπώς γνωρίζει το πεδίο μάχης που θα λέγεται Αιγαίο, ενώ γνωρίζει και την Ανατολική Μεσόγειο. Συμμετείχε στην Ομάδα του USN που έβαλε τις δυο κλάσεις LCS σε υπηρεσία.

  1.  Η MMSC είναι μια εξέλιξη της LCS. Όπως το Arleigh Burke έχει φτάσει στο επίπεδο Flight III, η MMSC είναι ουσιαστικά ένα LCS Flight III.
  2. H πρώτη ελληνική MMSC, αν επιλεγεί από το ΠΝ, θα είναι το 21 σκάφος της κλάσης (16 για το USN και άλλα 4 για τη Σαουδική Αραβία).
  3. Το πλοίο είναι combat tested, combat proven, πλήρως αξιόπιστο.
  4. Η MMSC έχει το COMBATSS-21, που είναι ουσιαστικά ένα AEGIS. To AEGIS είναι τοποθετημένο σε 111 (!) πλοία παγκοσμίως, και η ελληνική MMSC θα έχει ένα σύστημα που μπορεί να εξελιχθεί.
  5. Δεν υπάρχει κάποια “Beast” Έκδοση (Beast Mode όπως το ανέφεραν αναγνώστες μας στα σχόλια, αν και η έκφραση χρησιμοποιείται μόνο για αεροσκάφη), αλλά το πλοίο σίγουρα μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες του ΠΝ.
  6. Σε κάθε περίπτωση, το πλοίο όπως έχει προσφερθεί θα έχει τις ίδιες διαστάσεις με το LCS, καθώς ενδεχόμενο συμβόλαιο θα προχωρήσει μέσω FMS. Συνεπώς, το πλοίο θα πρέπει να υπάρχει, έστω σαν βάση μόνο, στο USN. Ο οπλισμός/εξοπλισμός ναι, μπορεί να αλλάξει για να καλύπτει τις ανάγκες του ΠΝ (και ο οπλισμός θα είναι ανώτερος της σαουδαραβικής MMSC).
  7. To Letter Of Request που πρέπει να σταλεί, για να έχουμε μια σαφή απάντηση σε κόστη, και Ενδιάμεση Λύση, ΔΕΝ είναι δεσμευτική. (Σημείωση ΠΤΗΣΗ: Αν σταλεί, το ΠΝ θα έχει μελετημένη απάντηση για την τελική διαμόρφωση των πλοίων, τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ και την Ενδιάμεση Λύση). Σύμφωνα με το Ναύαρχο, είναι πρόωρο να συζητήσουμε για την Τελική Διαμόρφωση των MMSC HN.
  8. Σε ερώτηση του ΦΓΚ, που ανέφερε το γεγονός ότι μια MMSC HN, θα είναι η ναυαρχίδα του Στόλου, και δεν θα έχει κάλυψη από Αντιτορπιλικά και Καταδρομικά. Εκεί ο Rowden ανέφερε πως το Πλοίο είναι Multi Mission, μπορεί να βγει πολύ άνετα στην Ανατολική Μεσόγειο, ενώ ανέφερε ξεκάθαρα πως ένα από κομβικά πλεονεκτήματά του είναι το Interoperability (Διαλειτουργικότητα).
  9. Σε ερώτησή μας σχετικά με το Σόναρ, ο Rowden μετέφερε την προσωπική του εμπειρία. Έτσι λοιπό είναι πως υπάρχει εξέλιξη στον ASW αγώνα. Έχει διεξάγει πολλές ASW επιχειρήσεις, και με συρόμενα και με τρόπιδας σόναρ. Θεωρεί πως όταν κάνει ανθυποβρυχιακό πόλεμο, κι έχεις ενέργεια που πρέπει να ξοδέψεις για να εντοπίσεις ένα εχθρικό υποβρύχιο, το καλύτερο είναι να την διοχετεύσεις όλη μέσω του συρόμενου σόναρ. Τα συρόμενα σόναρ είναι πολύ καλύτερα από τα τρόπιδας. Συνεχάρη την επιλογή του ΠΝ για την αγορά των ελικοπτέρων MH-60R, καθώς τα θεωρεί το καλύτερο και ικανότερο μέσο ASW επιχειρήσεων.
  10. Σχετικά με την επιβιωσιμότητα των πλοίων, και τα Level 1+. Ξεκαθάρισε πως το σκάφος είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, και η υπερκατασκευή από αλουμίνιο. Εξήγησε πως το αλουμίνιο στην υπερκατασκευές είναι πρακτική πολλών δεκαετιών, και πολλά αντιτορπιλικά, καταδρομικά και φρεγάτες του USN έχουν υπερκατασκευή από αλουμίνιο. Είπε επί λέξει πως το USN δεν “παίζει” με την ασφάλεια και τις ζωές των πληρωμάτων του, για τα βάλει να πολεμήσουν σε μη ασφαλή πλοία, ουσιαστικά θεωρώντας πως δεν υπάρχει θέμα επιβιωσιμότητας.
  11. Έγιναν συναντήσεις με πολλές ελληνικές αμυντικές εταιρείες, και τα πλοία μπορούν να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Η LM προσφέρει πλήρης ναυπήγηση στην Ελλάδα.
  12. Τα πλεονεκτήματα της αμερικανικής πρότασης είναι η εμπειρία της εταιρείας στην κατασκευή πολεμικών πλοίων, αλλά και η δυνατότητα αγοράς από την Ελλάδα μέσω FMS.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Απαντήσεις για την MMSC-HN από τον @depietro_joe, Αντιπρόεδρο της Lockheed Martin

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Νομίζουμε πως έχουμε φτάσει στο “όριο” την έρευνα για τις MMSC. Ελπίζουμε και οι άλλες εταιρείες να κάνουν αντίστοιχες συνεντεύξεις, ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε σχετικές απαντήσεις.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ στην ΠΤΗΣΗ Φεβρουαρίου: O Joe DePietro της Lockheed Martin απαντά στις “δύσκολες” ερωτήσεις για τις φρεγάτες MMSC

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

125 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
125 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εκσυγχρονισμός Μ113, η περίπτωση των Φιλιππίνων που επέλεξαν την Elbit Systems

Η αναβάθμιση των τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) Μ113 αποτελεί μια πρόκληση για πολλούς στρατούς παγκοσμίως, καθώς το όχημα, παρά την ηλικία του, παραμένει...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΚΤΑΚΤΟ: Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ταίναρο

50
Σε μια ιστορική απόφαση η Ελλάδα προχώρησε στην ανακήρυξη της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) στο Ιόνιο Πέλαγος, καλύπτοντας μια εκτεταμένη περιοχή που φτάνει μέχρι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 26 Απριλίου 1986: Το πυρηνικό ατύχημα του Τσερνόμπιλ

7
Ο αντιδραστήρας Νο 4 του πυρηνικού εργοστασίου του Τσερνομπίλ στην Ουκρανία αστοχεί με αποτέλεσμα το χειρότερο πυρηνικό ατύχημα στην ιστορία. Αυτό συνέβη στη 01:23...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

175 πύραυλοι Tomahawk για την Ολλανδία, τι πληρώνει

Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ έχει εγκρίνει την πιθανή πώληση πυραύλων μακρού πλήγματος Tomahawk στην Ολλανδία με εκτιμώμενο κόστος 2,19 δισ. δολάρια.Η κυβέρνηση της...

Βόρεια Κορέα: καθέλκυση  αντιτορπιλικού παρουσία του Κιμ Γιονγκ Ουν

Ο Βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν παρέστη χθες Παρασκευή στην τελετή καθέλκυσης ενός νέου πλοίου, εκτοπίσματος 5.000 τόνων, που χαρακτηρίζεται ως αντιτορπιλικό, εξοπλισμένο «με...

Η καινούργια «Πτήση» Nο 58, Απρίλιος 2025 κυκλοφορεί!

Το καινούργιο μας Τεύχος 58, Απρίλιος 2025 είναι στα περίπτερα με πλούσια, επίκαιρη και ενδιαφέρουσα ύλη στο τέλος της εβδομάδας, αλλά υπάρχει ήδη ηλεκτρονικά ...