24.8 C
Athens
Δευτέρα, 19 Μαΐου, 2025
ΓΕΝΙΚΑΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣΝαύαρχος Rowden για τις MMSC: Είναι εξελιγμένο πλοίο, σαν ένα LCS Flight...

Ναύαρχος Rowden για τις MMSC: Είναι εξελιγμένο πλοίο, σαν ένα LCS Flight III

- Advertisement -

 

Την περασμένη Τετάρτη το βράδυ, ενόψει της νέα διαδικτυακής συνέντευξης με έναν ακόμη επίσημο της Lockheed Martin, της 3ης κατά σειρά που συμμετείχε η ΠΤΗΣΗ και το ptisidiastima.com. Τη συνέντευξη έδωσε ο Ναύαρχος ε.α Thomas Rowden, Vice President for International Programs της Lockheed Martin, σχετικά με τις προτεινόμενες φρεγάτες MMSC για το Πολεμικό Ναυτικό. Καθώς οι ερωτήσεις που μπορέσαμε να κάνουμε ήταν λίγες, αλλά περιεκτικές, σας μεταφέρουμε επιγραμματικά όσα είπε ο Ναύαρχος για τις MMSC. Οι απαντήσεις και οι σημειώσεις μας περιλαμβάνουν κι όσα ρωτήθηκαν όχι μόνο από εμάς, αλλά και από τους υπόλοιπους αναλυτές και δημοσιογράφους που συμμετείχαν στην ενημέρωση.

Update: Ο Admiral (Ret’d) Thomas Rowden, Αντιπρόεδρος της Lockheed Martin, θα απαντήσει ερωτήσεις για τις MMSC. Τι ερωτήσεις θέλετε να του κάνουμε;

Πριν από αυτό, να αναφέρουμε πως ο Ναύαρχος μίλησε λίγο για το τι είχε κάνει πριν συνεργαστεί με την Lockheed Martin. Ανέφερε πως έχει πλεύσει στο Αιγαίο, και μίλησε για “επικίνδυνα νερά”. Συνεπώς γνωρίζει το πεδίο μάχης που θα λέγεται Αιγαίο, ενώ γνωρίζει και την Ανατολική Μεσόγειο. Συμμετείχε στην Ομάδα του USN που έβαλε τις δυο κλάσεις LCS σε υπηρεσία.

  1.  Η MMSC είναι μια εξέλιξη της LCS. Όπως το Arleigh Burke έχει φτάσει στο επίπεδο Flight III, η MMSC είναι ουσιαστικά ένα LCS Flight III.
  2. H πρώτη ελληνική MMSC, αν επιλεγεί από το ΠΝ, θα είναι το 21 σκάφος της κλάσης (16 για το USN και άλλα 4 για τη Σαουδική Αραβία).
  3. Το πλοίο είναι combat tested, combat proven, πλήρως αξιόπιστο.
  4. Η MMSC έχει το COMBATSS-21, που είναι ουσιαστικά ένα AEGIS. To AEGIS είναι τοποθετημένο σε 111 (!) πλοία παγκοσμίως, και η ελληνική MMSC θα έχει ένα σύστημα που μπορεί να εξελιχθεί.
  5. Δεν υπάρχει κάποια “Beast” Έκδοση (Beast Mode όπως το ανέφεραν αναγνώστες μας στα σχόλια, αν και η έκφραση χρησιμοποιείται μόνο για αεροσκάφη), αλλά το πλοίο σίγουρα μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες του ΠΝ.
  6. Σε κάθε περίπτωση, το πλοίο όπως έχει προσφερθεί θα έχει τις ίδιες διαστάσεις με το LCS, καθώς ενδεχόμενο συμβόλαιο θα προχωρήσει μέσω FMS. Συνεπώς, το πλοίο θα πρέπει να υπάρχει, έστω σαν βάση μόνο, στο USN. Ο οπλισμός/εξοπλισμός ναι, μπορεί να αλλάξει για να καλύπτει τις ανάγκες του ΠΝ (και ο οπλισμός θα είναι ανώτερος της σαουδαραβικής MMSC).
  7. To Letter Of Request που πρέπει να σταλεί, για να έχουμε μια σαφή απάντηση σε κόστη, και Ενδιάμεση Λύση, ΔΕΝ είναι δεσμευτική. (Σημείωση ΠΤΗΣΗ: Αν σταλεί, το ΠΝ θα έχει μελετημένη απάντηση για την τελική διαμόρφωση των πλοίων, τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ και την Ενδιάμεση Λύση). Σύμφωνα με το Ναύαρχο, είναι πρόωρο να συζητήσουμε για την Τελική Διαμόρφωση των MMSC HN.
  8. Σε ερώτηση του ΦΓΚ, που ανέφερε το γεγονός ότι μια MMSC HN, θα είναι η ναυαρχίδα του Στόλου, και δεν θα έχει κάλυψη από Αντιτορπιλικά και Καταδρομικά. Εκεί ο Rowden ανέφερε πως το Πλοίο είναι Multi Mission, μπορεί να βγει πολύ άνετα στην Ανατολική Μεσόγειο, ενώ ανέφερε ξεκάθαρα πως ένα από κομβικά πλεονεκτήματά του είναι το Interoperability (Διαλειτουργικότητα).
  9. Σε ερώτησή μας σχετικά με το Σόναρ, ο Rowden μετέφερε την προσωπική του εμπειρία. Έτσι λοιπό είναι πως υπάρχει εξέλιξη στον ASW αγώνα. Έχει διεξάγει πολλές ASW επιχειρήσεις, και με συρόμενα και με τρόπιδας σόναρ. Θεωρεί πως όταν κάνει ανθυποβρυχιακό πόλεμο, κι έχεις ενέργεια που πρέπει να ξοδέψεις για να εντοπίσεις ένα εχθρικό υποβρύχιο, το καλύτερο είναι να την διοχετεύσεις όλη μέσω του συρόμενου σόναρ. Τα συρόμενα σόναρ είναι πολύ καλύτερα από τα τρόπιδας. Συνεχάρη την επιλογή του ΠΝ για την αγορά των ελικοπτέρων MH-60R, καθώς τα θεωρεί το καλύτερο και ικανότερο μέσο ASW επιχειρήσεων.
  10. Σχετικά με την επιβιωσιμότητα των πλοίων, και τα Level 1+. Ξεκαθάρισε πως το σκάφος είναι κατασκευασμένο από χάλυβα, και η υπερκατασκευή από αλουμίνιο. Εξήγησε πως το αλουμίνιο στην υπερκατασκευές είναι πρακτική πολλών δεκαετιών, και πολλά αντιτορπιλικά, καταδρομικά και φρεγάτες του USN έχουν υπερκατασκευή από αλουμίνιο. Είπε επί λέξει πως το USN δεν “παίζει” με την ασφάλεια και τις ζωές των πληρωμάτων του, για τα βάλει να πολεμήσουν σε μη ασφαλή πλοία, ουσιαστικά θεωρώντας πως δεν υπάρχει θέμα επιβιωσιμότητας.
  11. Έγιναν συναντήσεις με πολλές ελληνικές αμυντικές εταιρείες, και τα πλοία μπορούν να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Η LM προσφέρει πλήρης ναυπήγηση στην Ελλάδα.
  12. Τα πλεονεκτήματα της αμερικανικής πρότασης είναι η εμπειρία της εταιρείας στην κατασκευή πολεμικών πλοίων, αλλά και η δυνατότητα αγοράς από την Ελλάδα μέσω FMS.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Απαντήσεις για την MMSC-HN από τον @depietro_joe, Αντιπρόεδρο της Lockheed Martin

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Νομίζουμε πως έχουμε φτάσει στο “όριο” την έρευνα για τις MMSC. Ελπίζουμε και οι άλλες εταιρείες να κάνουν αντίστοιχες συνεντεύξεις, ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε σχετικές απαντήσεις.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ στην ΠΤΗΣΗ Φεβρουαρίου: O Joe DePietro της Lockheed Martin απαντά στις “δύσκολες” ερωτήσεις για τις φρεγάτες MMSC

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

125 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
125 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Το μη επανδρωμένο Blue Whale σε δράση στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο

Στην ελληνική αμυντική επικαιρότητα έχει μπει και το υποβρύχιο μη επανδρωμένο (UUV), Βlue Whale, που αναπτύχθηκε από την ισραηλινή Israel Aerospace Industries (IAI), καθώς...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ WSJ: Η Χαμάς ξεκίνησε τον πόλεμο για να ματαιώσει την...

77
Η επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ, στις 7 Οκτωβρίου 2023, δεν ήταν μια ακόμα κλιμάκωση στη μακροχρόνια ισραηλινο-παλαιστινιακή σύγκρουση, αλλά φαίνεται να είχε ένα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 18 Μαΐου 1565: Ξεκινά η μεγάλη πολιορκία της...

2
Έδρα του Τάγματος των ιπποτών του Αγίου Ιωάννη, το μικρό νησί της Μάλτας τέθηκε στο στόχαστρο των Οθωμανών που, ως συνήθως, συγκέντρωσαν μεγάλη αρμάδα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Τετραμερής συνεργασία – μαζί η τουρκική FNSS- για προσφορά τεθωρακισμένων στον Ισπανικό Στρατό

Δύο ισπανικές εταιρείες, μια τουρκική και μια βελγική, υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας ώστε από κοινού να προωθήσουν μια λύση τροχοφόρου τεθωρακισμένου, 6Χ6, για τις ανάγκες...

Η καινούργια «Πτήση» Nο 59, Μάιος 2025 κυκλοφορεί!

Το καινούργιο μας Τεύχος 59, Μάιος 2025 είναι στα περίπτερα με πλούσια, επίκαιρη και ενδιαφέρουσα ύλη, ενώ υπάρχει ηλεκτρονικά  ΕΔΩ σε ειδική τιμή. ΗΝΙΟΧΟΣ 2025, ισχύς...

Στόχος με κινητήρα τζετ πιστοποιήθηκε από το ΚΕΤΑΚ

Όπως ανακοίνωσε το ΚΕΤΑΚ (Διακλαδικό Κέντρο Έρευνας/Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του ΓΕΕΘΑ, ολοκλήρωσε επιτυχώς όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες πιστοποίησης τηλεκατευθυνόμενου στόχου στο Πεδίο Βολής...