12.9 C
Athens
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΝΕΑΑΜΥΝΑA-50 και Il-22: Οι Ουκρανοί κατέρριψαν τελικά τα ρωσικά  AEW&C και SIGINT;

A-50 και Il-22: Οι Ουκρανοί κατέρριψαν τελικά τα ρωσικά  AEW&C και SIGINT;

- Advertisement -

Περιπλέκεται περισσότερο αντί να ξεκαθαρίζει η κατάσταση γύρω από την πιθανή κατάρριψη δυο ρωσικών αεροσκαφών, ενός AEW&C (έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου) A-50 και ενός COMINT (συλλογής πληροφοριών επικοινωνιών) Il-22 στην περιοχή της Θάλασσας του Αζόφ αργά χθες.

Παρολίγον φίλια κατάρριψη ρωσικού αεροσκάφους συλλογής πληροφοριών Il-22, ίσως και ενός A-50 AEW&C

Πέραν των όσων αναφέραμε νωρίτερα περί πιθανού φίλιου πυρός από την ρωσική αεράμυνα, ουκρανικές πηγές αναφέρουν τώρα ότι ήταν ουκρανικά αντιαεροπορικά μέσα που έβαλαν εναντίον του «Mainstay» και «Coot-B» και τα κατέρριψαν.

Το ουκρανικό υπουργείο Άμυνας δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα, αλλά οι πληροφορίες που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο, αναφέρουν ότι το Il-22 περιπολούσε στην περιοχή της Αζοφικής Θάλασσας συλλέγοντας πληροφορίες για ραδιοεπικοινωνίες σε μια συνεχή προσπάθειας χαρτογράφησης των ηλεκτρονικών εκπομπών στο πεδίο της μάχης που διεξάγει η Μόσχα.

Πάντα σύμφωνα με αυτές τις πηγές, το «Coot-B» μετά το πλήγμα που δέχθηκε κατευθύνθηκε προς την περιοχή Κερτς, δηλαδή το στόμιο της Αζοφικής Θάλασσας προς την Κριμαία, οπότε και χάθηκε από τα ραντάρ.

Κάποιες πληροφορίες υποστηρίζουν ότι το αεροπλάνο κατόρθωσε τελικά να φτάσει σε αεροδρόμιο αλλά είτε κατέπεσε στην τελική προσέγγιση εκτός ελέγχου, ή συνετρίβη στην προσγείωση με σοβαρούς τραυματισμούς ή και θύματα.

Για το A-50, που οι παραπάνω πηγές αναφέρουν ότι πετούσε ανατολικότερα, υποστηρίζεται ότι επίσης χτυπήθηκε και κατέπεσε.

Διατηρώντας επιφυλάξεις τόσο για την πιθανότητα ουκρανικών καταρρίψεων όσο και ρωσικού φίλιου πυρός, εάν τελικά επιβεβαιωθεί η απώλεια κάποιου εκ των αεροσκαφών, θα αποτελέσει τόσο νέο μεγάλο πλήγμα για τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις και την αεροπορία ειδικότερα, όσο και μείζον επιχειρησιακό πρόβλημα, δεδομένου ότι αμφότεροι οι τύποι είναι μέσα σε ανεπάρκεια.

Να σημειωθεί ότι το ρωσικό επιτελείο έχει κατηγορηθεί επανειλημμένα για κακή διαχείριση αυτών των μέσων που λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές ισχύος, ειδικά μετά την κατάρριψη ενός Il-22 στη διάρκεια της ανταρσίας της Wagner.

Τέτοια μέσα πρέπει να διατηρούνται πολύ πέραν του ορίου δράσης της εχθρικής αεράμυνας, που για την περίπτωση της Ουκρανίας είναι κυρίως επίγεια.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

11 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
11 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: 1000 μέρες πολέμου στην Ουκρανία

Η Ουκρανία, μια χώρα με πλούσια ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά, έχει βρεθεί στο επίκεντρο μιας από τις πιο δραματικές και καθοριστικές συγκρούσεις του 21ου...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: ATACMS, SCALP, Storm Shadow κατά Ρωσίας, στρατηγική ευκαιρία και ρίσκο

28
Σε μια ανατροπή των στρατιωτικών ισορροπιών στον πόλεμο της Ουκρανίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, ακολουθούμενες από τη Γαλλία και τη Βρετανία, έδωσαν την άδεια...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 23 Νοεμβρίου 1934: Επεισόδιο του Ουαλουάλ, πρελούδιο της...

0
Στα μέσα της δεκαετίας του 1930, ενώ στην Ευρώπη μεγάλες χώρες συγκλονίζονται από σοβαρά κοινωνικά προβλήματα και την οικονομική ύφεση που έχει επηρεάσει όλο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Amazon Prime Air…. εκτός διαδρόμου

Boeing B767-338ER (C-GAZI) της Amazon Prime Air βγήκε από τον διάδρομο 08L του Διεθνούς Αεροδρομίου του Βανκούβερ (CYVR) στη Βρετανική Κολομβία.Στο περιστατικό, της 19ης...

Τα νέα χρώματα του δεύτερου πρωτότυπου Hurjet… ως ελαφρού μαχητικού

Αυτή είναι η νέα εμφάνιση του δεύτερου πρωτοτύπου (PT-2)  του  εκπαιδευτικού και (μελλοντικά) ελαφρού μαχητικού Hurjet.  Να θυμίσουμε ότι, ενώ το PT-1 είχε πετάξει στις...

Χρ. Στυλιανίδης: Ο ναυτιλιακός τομέας αναπόσπαστο και σημαντικό κομμάτι της “θετικής ατζέντας” στις ελληνοτουρκικές σχέσεις

«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης...