Στις 24 Νοεμβρίου 2025, ο @zhao_dashuai δημοσίευσε στο X δύο νέες φωτογραφίες του δεύτερου πρωτοτύπου του κινεζικού J-36, ενός από τα πιο πολυσυζητημένα προγράμματα stealth αεροσκαφών της χώρας.
Στις φωτογραφίες φαίνεται καθαρά η ατράκτος, με τροποποιημένες εισαγωγές αέρα τύπου diverterless supersonic inlet (DSI), μία επιλογή που ακολουθεί τη φιλοσοφία μειωμένης διατομής στο ραντάρ και αυξημένης απόδοσης στις υψηλές ταχύτητες.
Οι εικόνες, οι οποίες φαίνεται να έχουν ληφθεί σε περιαστική περιοχή δοκιμών της κατασκευάστριας εταιρείας AVIC, προσφέρουν και σαφέστερη όψη της οπίσθιας διαμόρφωσης του αεροσκάφους. Όπου το δεύτερο πρωτότυπο μάλλον ενσωματώνει διαφοροποιημένα συστήματα μείωσης θερμικής υπογραφής.

Το J-36 θεωρείται το πιθανό «αντίστοιχο» της Κίνας στο αμερικανικό Β-21 ή, σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις, μία πλατφόρμα που κινείται σε δική της κατηγορία, ανάμεσα σε ρόλους εναέριας υπεροχής και βαθιάς κρούσης, με έμφαση στη διείσδυση σε περιβάλλοντα άρνησης πρόσβασης/περιοχής (Anti Access/Area Denial, Α2/ΑD), δηλαδή υψηλού κινδύνου για αεροπορικές δράσεις.
Αν και η Κίνα δεν έχει ανακοινώσει επίσημα το πρόγραμμα ούτε έχει επιβεβαιώσει τον κωδικό J-36, οι συνεχείς διαρροές και η πρόοδος των δοκιμών δείχνουν ότι πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά αεροπορικά σχέδια της χώρας.









