McDonnell Douglas MD-11 της UPS Airlines, που υλοποιούσε την Πτήση 2976 από το αεροδρόμιο Muhammad Ali International στην Λούισβιλ του Κεντάκι και προορισμό τη Χονολουλού στη Χαβάη, κατέπεσε στη διαδικασία απογείωσης με αποτέλεσμα τον θάνατο του τριμελούς πληρώματος και τουλάχιστον τεσσαρων ατόμων στο έδαφος.
Το 34 ετών αεροπλάνο (N259UP) είχε παραδοθεί αρχικά στην Thai Airways International και τροποποιήθηκε σε εμπορευματομεταφορικό MD-11F για λογαριασμό της United Parcel Service το 2006.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το αεροσκάφος δεν ξεπέρασε ποτέ τα 175 πόδια (περίπου 53 m) και τη ταχύτητα των 186 κόμβων (344 km/h) πριν καταπέσει και συντριβεί με μια τεράστια πυρόσφαιρα λόγω των 140.000 λίτρων καυσίμου που μετέφερε για το μακρύ ταξίδι του.
Εκτός των επτά νεκρών, υπάρχουν 14 τραυματίες στο έδαφος και δυο τουλαχιστον αγνοούμενοι.
Κάποιες αρχικές πληροφορίες αναφέρουν ότι από το MD-11F ο αριστερός κινητήρας General Electric CF6-80C2D1F υπέστη καταστροφική αστοχία και ξέσπασε φωτιά ή και αποκολλήθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να πάρει απότομη κλίση και να συντριβεί.

Αποκόλληση κινητήρα είναι -υπό προϋποθέσεις- μια αντιμετωπίσιμη και επιβιώσιμη κατάσταση σε ύψος, που όμως δεν υπήρχε στην περίπτωση του μοιραίου N259UP.
Επιπλέον, το αεροπλάνο αλλά και μεγάλα συντρίμμια κατέληξαν σε βιομηχανικά κτήρια και άλλες υποδομές, περιλαμβανομένων και αποθηκών καυσίμων.









