Για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 70 και την σύντομη υπηρεσία με SA321F που παρείχε η τότε Ολυμπιακή Αεροπορία, ξεκινά η εταιρεία Hoper, προσφέροντας προγραμματισμένες πτήσεις με ελικόπτερο, αρχικά μεταξύ Αθήνας και 10 νησιών του Αιγαίου, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Αντίπαρο, την Ίο, την Κέα, την Πάτμο, τη Σίφνο, τις Σπέτσες, την Τήνο και τη Φολέγανδρο.
Η νέα επιλογή στις αερομεταφορές, παρέχει γρήγορες, άνετες και ασφαλείς μετακινήσεις από και προς νησιά του Αιγαίου, και κυρίως αυτά που δεν έχουν αεροδρόμιο.
Η επίσημη παρουσίαση της εταιρείας έγινε από την ιδρυτική ομάδα με επικεφαλής τον CEO της hoper και πρώην CEO της MarineTraffic Δημήτρη Μέμο, τον CEO της Πλαίσιο Κώστα Γεράρδο, τον Partner της Saronic Ferries Γιώργο Παπαϊωαννίδη και τη BORRN με CEO τη Ματίλντα Νατάν, όπου και παρουσίασαν την καινοτομία και τα οφέλη που φέρνει η νέα αυτή εταιρεία στον τομέα των μεταφορών και του τουρισμού.
Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, σε χαιρετισμό της μέσω ηχογραφημένου μηνύματος, υπογράμμισε τη σημασία της καινοτομίας αυτής για τη χώρα και την αναγκαιότητα της συνεργασίας μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
Από την πλευρά της, η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου, τόνισε τη σημασία της καινοτομίας της hoper για τον τομέα των μεταφορών και του τουρισμού της χώρας και ανέφερε πω ανοίγει νέες δυνατότητες, προσφέροντας ταχύτητα και ευελιξία στις μετακινήσεις πολιτών και τουριστών. Η κυβέρνηση στηρίζει τέτοιες πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα και βελτιώνουν τις υποδομές.
Ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, επεσήμανε τη θετική επίδραση της Hoper στον ελληνικό τουρισμό και την ανάγκη αυστηρότερων κανόνων στη μετακίνηση. Υπογράμμισε ότι η υπηρεσία αυτή θα αδειοδοτηθεί σύντομα και ότι τέτοιες καινοτόμες εφαρμογές θα στηριχθούν από την κυβέρνηση για την ενίσχυση των νησιών και του τουρισμού.
Τέλος, από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Μανώλης Κουτουλάκης, υπογράμμισε ότι η hoper θα βελτιώσει την εμπειρία των τουριστών και θα ενισχύσει την εικόνα της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού. Επεσήμανε ότι τέτοιες καινοτομίες θα συμβάλλουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας και σε λιγότερο γνωστούς, αλλά εξίσου όμορφους προορισμούς, και θα στηριχθούν από το υπουργείο για την ενίσχυση της 12μηνης νησιωτικότητας.
Η εταιρεία και οι προοπτικές της
Η Ηoper δημιουργήθηκε με την πρόσφατη εξαγορά προηγούμενου εταιρικού σχήματος εκμετάλλευσης ελικοπτέρων ωστόσο, πρόσφατα εισήλθε στο σχήμα, ο γνωστός επιχειρηματίας, Κώστας Γεράρδος, ο οποίος επεκτείνει το αποτύπωμά του πέραν από τον κλάδο του λιανεμπορίου και του Πλαίσιο, στο οποίο κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Σημειώνεται ότι τo μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται στο ποσό των 3 εκατ. ευρώ.
Η hoper θα εκτελεί καθημερινά προγραμματισμένες πτήσεις με τρία Robinson R44 και δυο Robinson R66 σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα.
Ειδικότερα, παρέχει δρομολόγια με ελικόπτερο μέχρι 4 ατόμων, εξυπηρετώντας, επί του παρόντος, την Αθήνα καθώς και 10 ελληνικά νησιά του Αιγαίου: τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Αντίπαρο, την Ίο, την Κέα, την Πάτμο, τη Σίφνο, τις Σπέτσες, την Τήνο και τη Φολέγανδρο.
Η hoper υπόσχεται τη μεταφορά στον επιλεγμένο προορισμό με διάρκεια πτήσεων από 8 λεπτά (πχ. Τήνος -Μύκονος) μέχρι 48 λεπτά (πχ. Αθήνα-Αντίπαρος). Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν μεμονωμένες θέσεις απλής ή μετ’ επιστροφής μετάβασης από το site flyhoper.com.
Οι τιμές ξεκινούν από 156 ευρώ ανά κατεύθυνση, με μέση τιμή 350 ευρώ. Η hoper σχεδιάζει να προσθέτει νέους προορισμούς τόσο στη νησιωτική όσο και στην ηπειρωτική χώρα ξεκινώντας από το φθινόπωρο 2024. Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της, η hoper συνεργάζεται με τους κατά τόπους δήμους για την αναβάθμιση των υφιστάμενων ελικοδρομίων στους προορισμούς που εξυπηρετεί, εξασφαλίζοντας έτσι την ασφάλεια και την άνεση των επιβατών.
Οι προοπτικές για την εταιρεία προμηνύονται θετικές, όπως τόνισε ο κ. Μέμος, εάν λάβει κανείς υπόψη τη δυναμική του τουρισμού στην χώρα μας αλλά και την αυξημένη ζήτηση που καταγράφουν το τελευταίο διάστημα οι ιδιωτικές πτήσεις σε όλη την Ευρώπη. Τόνισε ότι η Hoper φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες και οι τουρίστες μετακινούνται μεταξύ των δημοφιλών προορισμών της Ελλάδας. «Θέλουμε να μοιραστούμε με πολύ περισσότερο κόσμο την εμπειρία της μετακίνησης με ελικόπτερο. Με τη hoper, μετατρέπουμε τις ώρες σε λεπτά, και οι ταξιδιώτες κερδίζουν έως και μια ολόκληρη μέρα διακοπών. Είναι μια νέα, μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που κάνει τις ομορφιές της Ελλάδας πιο προσβάσιμες», τόνισε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του ο Κώστας Γεράρδος ανέφερε ότι η hoper ιδρύθηκε με στόχο να προσφέρει μια νέα διάσταση στις αεροπορικές μετακινήσεις, καθιστώντας τις πιο γρήγορες, πιο ευέλικτες και πιο άνετες. Η υπηρεσία θα καλύψει μια σημαντική ανάγκη, συνδέοντας δημοφιλείς προορισμούς με τρόπο που δεν ήταν μέχρι τώρα εφικτός». Όπως εξήγησε, έχει δημιουργηθεί μια κατηγορία ανθρώπων, οι οποίοι επιλέγουν να μετακινηθούν μέσω ιδιωτικής πτήσης, με κάποιο ελικόπτερο ή τζετ, αντί να επιλέξουν κάποια πτήση της γραμμής, οπότε η συγκεκριμένη αγορά έχει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης.
Η hoper, με έδρα την Αθήνα, θα λειτουργεί καθημερινά όλο το χρόνο εξυπηρετώντας ανάγκες των τοπικών κοινοτήτων. Οι πτήσεις θα πραγματοποιούνται από τη βάση της στο Κορωπί στην Αθήνα, καθώς και από τη Μύκονο και τη Σαντορίνη προς άλλα νησιά.
Φανταστείτε ότι κάποιοι ήθελαν αγορά Ισπανικών υπερφρεγατων…
Τα ελικοπτεροφόρα είναι άχρηστα για την περιοχή του Αιγαίου καθώς θα είναι εύκολος στόχος αλλά χρήσιμα για την περιοχή της Κύπρου και της ανατολικής Μεσογείου.
όπως αναφέρει και το άρθρο η μεγάλη εικόνα είναι η εξασφάλιση τεχνογνωσίας για τις TF-2000.
Μπραβο κ Προεδρε
Απο το πολυ σανο βλεπω το ευρω στις 20 λιρες συντομα
Μακάρι όχι μόνο δύο παραπάνω Anadolu να πάρει με Hurjet και αρχαία cobra και συνοδεία με Gabya Ada Istanbul χωρίς VLS.
Θα γίνει γλέντι.
Το ταξίδι του Ισπανού ίσως να αφορούσε και τα πολλά δάνεια τις Τουρκίας από την Ισπανία , το ύφος του Ταγίπ στην φωτό δείχνει μεγάλη στεναχώρια , το ελπίζω να …. σημαίνει ότι τίποτα δεν τελεσφόρησε , ο δε Ισπανός πρωθυπουργός δεν ανέφερε τίποτα για εξοπλιστικά , παρά μόνον μια τυπική μονολογία περί ένταξης ?? τις Τουρκίας στην Ε.Ε. . Ολα τα υπόλοιπα περί εξοπλισμών είναι σκέψεις και μόνον σκέψεις .!!!
Μπράβο ταγίπ αγόρασε το. Μόνο που θα σου στοιχίσει 3 με 4 φορές όσο κόστισε το πρώτο. Ούτε επίτηδες να τα έκανε.
One guy in another thread says i dont have freedom of speech in Turjey so i write here
if cact most of my poats are here deleted. For example, under this article i wrote second one wont be a helicopter dock, much bigger like a carrier and this is exact qords of president. And its gone deleted. What a freedom 
Το ΔΝΤ χρηματοδοτεί εξοπλισμό; Ισπανοί θα χαρώ πολύ να φάτε καμιά 40άρα δις κανονιά για να βάλετε μυαλό. Έχει υποχωρήσει και το σύμφωνο σταθερότητας και θα ψάχνετε για δανεικά να καλύψετε την χασούρα από τους τούρκους. Δεν βιάζομαι αλλά σύντομα θα ακουστεί το μπάμ.
Οτι τεχνογνωσια και να παρουν οσο τα οπλα ειναι τουρκικα απλα γιοκ.Οαο για τους ESSM των ΜΕΚΟ γισ να βσλεις 64 (αν μπορουν να παιρνουν 64 γιατι VLS γιοκ απο Αμερικη) πρεπει να εχεις κιολας τοσους…….
Δεν υπάρχει κάτι περίεργο σε όλα αυτά
Η Γερμανία έχει επιβάλλει το πιο σκληρό εμπάργκο από όλες τις χώρες στη Τουρκία αν εξαιρέσουμε τη Γαλλία.
Η Τουρκία θέλει ένα blue water navy αντάξιο της φιλοδοξίας της να είναι μία από τις 5 υπερδυνάμεις
Το 214ΤR υπό αυτό το πρίσμα θα πρέπει να το δούμε ως stepping stone.
Το επόμενο βήμα θα είναι ένα ωκεάνιο υ/β με ακόμη περισσότερα Τουρκικά συστήματα.
Γιατί όχι το S-80?
Το αυτό ισχύει και για τα αεροπλανοφόρα αλλά και για τα αντιτορπιλικά.
Η Ισπανία προφανώς μπορεί να βοηθήσει στη σχεδίασή τους
Μόνο αν δούμε τις κινήσεις της Τουρκίας στο πλαίσιο των φιλοδοξιών της και όχι στα πλαίσια μιας Ελληνοτουρκικής αντιπαράθεσης αποκτούν νόημα οι κινήσεις της.
Έχει την δύναμη ο γερουσιαστής Μπομπ Μενέντεζ να μπλοκάρει εμμέσως και αυτή την προσπάθεια της Τουρκίας? Μήπως ο Μανουέλ Μακρόν?
Καλα πιστευετε αυτον που λεει οτι ειναι απογονος του Παρη? Ο Ισπανος εδωσε δανεια με 1/4 την λιρα και τωρα ειναι 1/9 και καταλαβε οτι εχει να λαβει.Τωρα για να λαβει θα πει οτι θα πουλησει και 4 αεροπλανοφορά αλλά στο τελος θα δουμε.
Πιθανώς να μην θέλουν τόσο αεροπλανοφόρο όσο δικαίωμα βέτο σε τυχόν κυρώσεις της ΕΕ μέσω Ισπανίας.
Σύμβολα ισχύος ψάχνει ο Ερντογαν να ταΐζει σανό τους οπαδούς του μου φαίνεται. Αυτά τα πλοία δεν πρόκειται να επιβιώσουν ούτε στο Αιγαίο ούτε στην ανατολική μεσόγειο σε περίπτωση επιχειρήσεων. Είναι οι τέλειοι στόχοι για ΠΑ και ΠΝ. τα Rafale και τα type 214 θα κάνουν πάρτι.
Μου κάνει εντυπωση που καποιοι θελουν να δικαιολογησουν την ισπανοτουρκική προσεγγιση με το γεγονος οτι η Τουρκια χρωστα πολλα σε ισπανικες τραπεζες, οταν ομως η Ελλαδα χρωστουσε,το 2009, το 85% του χρεους της σε γαλλογερμανικες τράπεζες, οσοι εφεραν αναλογο επιχειρημα για να ΜΗΝ μπουμε σε Μνημονια, “εκβιαζοντας” τους Ευρωπαιους με πιθανη πτωχευση μας, αντιμετωπισθηκαν ως γραφικοι.Πολυ φοβαμαι οτι και στις δυο περιπτωσεις, ειναι οι ιδιοι ανθρωποι!
Η Τουρκία έχει παρουσία και εκτός Μεσογείου (Κατάρ, Σομαλία). Ενα δεύτερο πλοίο τέτοιου μεγέθος δικαιολογείτα, ειδικά αν σκοπεύουν να την επεκτείνουν.
Για τα υποβρύχια, το πιο πιθανό νομίζω είναι κάτι σχετικό με το MILDEN (το αντίστοιχο του MILGEM για υποβρύχια) που ανακοινώθηκε το 2019, και αυτήν την στιγμή η πρώτη παράδοση υπολογίζεται για το 2040. Τι θα ήθελαν από τους Ισπανούς δεν το ξέρουμε αυτήν την στιγμή (μεταφορά κάποιας τεχνολογίας, σχέδια, consultancy).
Νομίζω η ουσία είναι η τελευταία φράση του άρθρου. Πάντως θα το λέω συνεχώς: πρέπει να επενδύσουμε σε μεγαλύτερο αρθμό φρεγατών ΦΔΙ και ιδίως Gowind και παράλληλα πρέπει να δούμε το θέμα της αντικατάστασης των παλαιών Υ/Β του ΠΝ. Επίσης, ενόψει της ισχύος πυρός των ΤΦ2000, πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο πρόσκτησης 2 αντιτορπιλικών.
Μιλάνε και για F-110
θελει να ματσαρει την αμυντικη συνεργασια Ελλαδας-Γαλλιας ο Ταγιπ , διαβλεπει οτι η Μερκελ που του εκανε τα χατιρια δεν υπαρχει, τα νεα δεδομενα λενε οτι η Γερμανικη βοηθεια δεν θα υπαρχει αρα δυσκολο να φτιαξουν περα των 4-5 υποβρυχιων 214 και να συνεχιστει το προτζεκτ με το εθνικο υποβρυχιο , εφυγε και ο Τραμπ χανει στην Λιβυη, στην Συρια δεν του βγαινουν οπως τα θελει η Αιγυπτος ειναι μακρια στην Κυπρο δεν καταφερε να αποτρεψει τις γεωτρησεις μενει μονο η Ελλαδα( για αυτο και αυξανει την πιεση με λαθρο , παρακινει Σκοπια να θεσουν ‘μακεδονικη μειονοτητα’ παρακινει τους Αλβανους με τσαμουρια και να θεσουν θεμα γενοκτονιας τσαμηδων. Επισης θελει βοηθεια να φτιαξει τα tf2000 και τις φρεγατες ινσταμπουλ ( αυτα για την φοβερη αμυντικη βιομηχανια clopy paste)
Η Ισπανια εχει επενδυσεις ανω των 70δις σε Τουρκια, θελει να πουλησει για να κρατηθουν θεσεις εργασιας γενικα κοιταει το δικο της συμφερον.
Καθαρα επιχειρησιακα 1 αεροπλανοφορο ισον κανενα, Αρα η αποφαση για 2ο ηταν αναμενομενη, Απο την αλλη ειπαμε για τα υποβρυχια και για τα αλλα προτζεκτ τα μεγαλα του ΤΝ δεν προχωρανε χωρις εξωτερικη βοηθεια. Επισης στο θεμα του αεροπλανου μπορει να λενε για βοηθεια απο ρωσια αλλα μαλλον απο ισπανια θα βρουν βοηθεια. Τελος πιστευω οτι οι Τουρκοι ξερουν οτι τα αεροπλανοφορα αυτα χωρις αεροπλανα ειναι ανευ ουσιας. Αρα καλοβλεπουν τα ισπανικα χαριερ μιας και απο Ιταλια ο Ντραγκι δυσκολα θα αφησει να γινει κατι τετοιο.
Οποτε η Ισπανια σωζει τις επενδυσεις της και τις θεσεις εργασιας γραφοντας την Ευρωπη στα παλια της υποδηματα (δεν ειναι η πρωτη φορα ουτε η πρωτη χωρα που το μανει αυτο)
Η Τουρκια βρισκει πολιτικη στηριξη εντος ΕΕ αφου δεν θα την εχει πλεον απο Γερμανια, βρισκει εταιρο να προχωρησει τα προτζεκτ της ( tf2000 , instabul νεα υποβρυχια) θα φτιαξει και το δευτερο μινι αεροπλανοφορο θα παρει και μερικα αεροπλανα για να λειτουργουν απο τα πλοια αυτα εως οτου μπορεσει να παραγγειλει φ35 καποια στιγμη στο μελλον .
Το κοστος που θα πληρωσει η Τουρκια ειναι τεραστιο παντως. Απο την αλλη κανει τα παντα για το μελλον της και αυτο της το δινω( εκμεταλλευτηκε στο 100% την ενεργεια απο τα φραγματα, κατασκευαζει 3 πυρηνικα εργοστασια, θελει να εκμεταλλευτει ολα τα κοιτασματα που εχει στην επικρατεια της, προσπαθησε και παραλιγο να το πετυχει να γινει ενεργειακος κομβος, προσπαθησε και παραλιγο να το πετυχει να εχει παντου κυβρνησεις ελεγχομενες απο τους αδελφους μουσουλμανους ωστε να εχει εμμεσα ολα τα κοιτασματα στην αν.Μεσογειο( της εχει μεινει μονο η λιβυη με μικρη επιρροη πλεον και τα κατεχομενα), εχει βαλει ποδι σε αλβανια(ξεκαθαρα κανουν εμποριο ναρκωτικων εκει) σκοπια(επιρροη σε πολιτικους μεσω χρηματισμου) δυτικη Θρακη(μεσω χρηματισμου επι της ουσια ελεγχει δημο, εχει ελεγχομενους Ελληνες πολιτες και δημοσιογραφους στην Αθηνα μεσω της πρεσβειας(πριν λιγα χρονια συμβουλος του πρωθυπουργου συζουμε το νουμερο2 της πρεσβειας).
Εγώ δεν βρίσκω καθόλου παράξενη ή δυσερμήνευτη την προσέγγιση Ερντογάν στην Ισπανία. Διότι:
(1) Το Anadolu μπορεί να μην είναι αυτό που θα ήταν με F-35, παραμένει όμως ένα υπολογίσιμο asset για μια ομάδα μάχης αφού θα έχει στον αέρα ανά πάσα στιγμή αρκετά drones για έγκαιρη προειδοποίηση ή ακόμα και κρούση, Cobra για υποστήριξη αμφίβιων επιχειρήσεων κλπ.
(2) Η Τουρκία θα μπορούσε να θέλει δύο, ένα για τη Μαύρη Θάλασσα και ένα για την Ανατολική Μεσόγειο, σε αντίστοιχες ομάδες μάχης.
(3) Η Τουρκία, όπως αναφέρεται σε άλλο πρόσφατο άρθρο της ΠΤΗΣΗΣ, έγδυσε τους Ιταλούς από τεχνογνωσία και τώρα πάει να το κάνει και στους Ισπανούς. Η πρόθεσή της να ναυπηγήσει υποβρύχια και αντιτορπιλικά είναι γνωστή. Γιατί όχι στην πλάτη της Navantia?
(4) Η Τουρκία έχει ξεμείνει από φίλους στη δύση. Μια ψήφος στις Βρυξέλλες δεν θα ήταν καθόλου άσχημα, ειδικά αν έχει και δικαίωμα veto. Γιατί όχι España?
και
(5) Τα λόγια είναι τζάμπα. Δεν στοιχίζει τίποτα στον Ερντογάν σε αυτή τη φάση να κάνει δηλώσεις, να δίνει υποσχέσεις και να ανοίγει ορέξεις.