19.4 C
Athens
Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου, 2025
MEDIAVIDEOΠρώτη γεύση της USAF από το Boeing Τ-7A Red Hawk

Πρώτη γεύση της USAF από το Boeing Τ-7A Red Hawk

- Advertisement -

Δεκαπέντε μήνες μετά την παρουσίαση από τη Boeing του αρχικού εκπαιδευτικού αεριωθουμένου αεροσκάφους T-7A σε διαμόρφωση EMD (Engineering and Manufacturing Development), πιλότος της Αμερικανικής Αεροπορίας πέταξε για πρώτη φορά με το Red Hawk από τις εγκαταστάσεις της αναδόχου στο Lambert International του Σαιντ Λούις.

Η πτήση, διάρκειας μισής περίπου  ώρας, με τον επισμηναγό Bryce Turner της 416ης Μοίρας Δοκιμών της USAF στο μπροστά κάθισμα και τον πιλότο-δοκιμαστή της Boeing στο πίσω αποτελεί ορόσημο, αφού εκκινεί και επίσημα τη συγκεκριμένη φάση εξέλιξης του προγράμματος.

Χρειάστηκε όμως να γίνει κατόπιν ειδικής συμφωνίας Αμερικανικής Αεροπορίας-Boeing, δεδομένων των προβλημάτων που παρουσιάζει το αεροσκάφος (και κάτω από κανονικές συνθήκες θα απαιτούσαν προηγουμένως επίλυση), πριν υλοποιηθεί η πρώτη «στρατιωτική» πτήση.

Υπογραμμίζεται ότι το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει ήδη πετάξει πάνω από 500 φορές με πληρώματα της Boeing, στη συνεχιζόμενη διαδικασία εξέλιξης και επίλυσης των προβλημάτων.

Ένα από τα σημαντικότερα από αυτά αφορά το σύστημα διαφυγής, για το οποίο το T-7A χρησιμοποιεί τη μέθοδο διάρρηξης της καλύπτρας με εκρηκτικό «κορδόνι», πριν την ενεργοποίηση των εκτινασσόμενων καθισμάτων. Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία και με δεδομένη την απαίτηση το Red Hawk να είναι σχεδιασμένο για ευρύτερο φάσμα σωματότυπων πιλότων, ανδρών και γυναικών, από τα υφιστάμενα αεροπλάνα, η σχετική υποδομή που έχει υιοθετηθεί έχει κριθεί ότι δημιουργεί κινδύνους για κάποιους από αυτούς. Αναφέρεται ότι ο θρυμματισμός της καλύπτρας αφήνει κομμάτια (ή η «οπή» που δημιουργείται και μέσα από την οποία εξέρχεται το εκτινασσόμενο κάθισμα είναι μικρή) που ενέχουν κίνδυνο τραυματισμού.

T-7A Red Hawk, δοκιμές του προβληματικού συστήματος διαφυγής (βίντεο)

Η Boeing έχει υποσχεθεί ότι θα επιλύσει το πρόβλημα, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η σχεδίαση είχε αρχικά υποστεί κριτική για την επιλογή καλύπτρας που ανοίγει πλευρικά και απαιτεί αυτού του είδους την λύση του εκρηκτικού «κορδονιού».

Μια μονοκόμματη καλύπτρα που θα έπρεπε να ανοίγει προς τα πίσω (ώστε να απορρίπτεται πριν την ενεργοποίηση των καθισμάτων), είχε κριθεί ότι ήθελε βαρύτερο και πιο περίπλοκο υδραυλικό μηχανισμό για να ανοιγοκλείνει.

Η επίλυση των προβλημάτων, που περιλαμβάνουν επίσης θέματα με το λογισμικό, πρέπει να ολοκληρωθεί ώστε να επιτευχθεί το επόμενο ορόσημο, το αποκαλούμενο Milestone C, δηλαδή την απόφαση για παραγωγή του τύπου, που δεν μπορεί όμως να ληφθεί εάν δεν πιστοποιηθεί η συμβατότητα και ικανοποίηση όλων των προδιαγραφών.

Η απόφαση αυτή πρέπει να ληφθεί, το αργότερο, το διάστημα από το φθινόπωρο του 2024 μέχρι τις αρχές του 2025, ενώ εξελίσσεται η φάση EMD, ώστε να πρόγραμμα να μην εκτροχιαστεί εντελώς αναφορικά με το χρονοδιάγραμμά του (και κλιμακωθούν οι μεγάλες καθυστερήσεις που παρουσιάζει).

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πως η τουρκική επιθετικότητα σε Ελλάδα & Κύπρο θα δικαιωθεί με ρωσική επικράτηση στην Ουκρανία

Δυστυχώς η Ευρώπη εδώ και 3,5 χρόνια δοκιμάζεται από ένα νέο πόλεμο, σκληρό και ανελέητο και χωρίς ορατό τέλος προς το παρόν. Σε έναν...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η προσφορά εκτοξευτών MLRS για την Ελλάδα περιλαμβάνει και 15...

7
Σε μια ενδιαφέρουσα στιγμή στις αμυντικές προμήθειες της Ελλάδας, η Lockheed Martin έχει τελικά βελτιώσει σημαντικά την πρότασή της για τα συστήματα πολλαπλών εκτοξευτών...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 23 Σεπτεμβρίου/5 Οκτωβρίου 1821: Άλωση της Τριπολιτσάς, η...

10
Μετά από μεγάλες προσπάθειες, η Τριπολιτσά, η πρωτεύουσα του Μωριά, καταλαμβάνεται από τους επαναστάτες ύστερα από πεντάμηνη πολιορκία.Εξαρχής, ο Κολοκοτρώνης προέβαλε την ανάγκη κατάληψης...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Διαψεύδει το Ισραήλ τις καταγγελίες για κακομεταχείριση των ακτιβιστών του στολίσκου για τη Γάζα

Το ισραηλινό υπουργείο Εξωτερικών απέρριψε κατηγορηματικά σήμερα κατηγορίες ότι η Σουηδή ακτιβίστρια Γκρέτα Τούνμπεργκ και άλλοι φιλοπαλαιστίνιοι ακτιβιστές υπέστησαν κακομεταχείριση στη διάρκεια της κράτησής...

Σε μαζική παραγωγή το ραντάρ Ground Fire, η χερσαία έκδοση του Sea Fire των φρεγατών FDI

Όπως ανακοίνωσε η Thales, το ραντάρ αεράμυνας Ground Fire είναι σε μαζική παραγωγή, και το 2026 αναμένονται οι πρώτες παραδόσεις. Αυτές θα είναι για...

Ένα δις ευρώ θα επενδύσει η Ισπανία σε στρατιωτικά φορτηγά

Σε βάθος τετραετίας προγραμματίζει ο Ισπανικός Στρατός να ανανεώσει τον στόλο του από φορτηγά, με την επένδυση να φθάνει τα 1,04 δις ευρώ. Όπως...