Η Ελβετία επέκτεινε τις οικονομικές και ταξιδιωτικές κυρώσεις κατά οντοτήτων και προσώπων της Ρωσίας συμβαδίζοντας με τις περισσότερες από τις πρόσφατες κυρώσεις που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στην Μόσχα μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Μεταξύ εκείνων που έχουν βρεθεί στο στόχαστρο των κυρώσεων είναι πρόσωπα και οργανισμοί που υποστηρίζουν την αρπαγή παιδιών από την Ουκρανία στην Ρωσία, αναφέρεται σε ανακοίνωση.
Επίσης συμπεριλαμβάνουν μέλη των Ενόπλων Δυνάμεων της Ρωσίας, κορυφαίους εκπροσώπους των ελεγχόμενων από το κράτος μέσων ενημέρωσης και μέλη της μισθοφορικής οργάνωσης Wagner που διοργάνωσαν την βραχύβια ανταρσία το περασμένο σαββατοκύριακο. Οι κυρώσεις συμπεριλαμβάνουν δεσμεύσεις περιουσιακών στοιχείων, την απαγόρευση μετάβασης στην Ελβετία και την διέλευση μέσω της χώρας.
Το JLTV σαρώνει τους διαγωνισμούς στην Ευρώπη. Λιθουανία, Μαυροβούνιο, Σλοβενία και τώρα το Βέλγιο, με τους Βρετανούς να ακολουθούν από κοντά.
Με τους ρυθμούς που πετυχαίνει πωλήσεις αυτό το όχημα, σε λίγο θα είναι το βασικό της κατηγορίας στο ΝΑΤΟ.
Δυστυχώς στο θέμα των μεταφορικών μέσων είμαστε στην δεκαετία του 70 και εξηγώ.
Τα Mercedes που έχουμε, σχεδιάστηκαν την δεκαετία του 70 και μπήκαν στην υπηρεσία την δεκαετία του 80.
Την δεκαετία του 90, μετά από τη εμπειρία των μαχών, υπήρξε η ανάγκη για νέο όχημα, και αυτό φαίνεται στην σχεδίαση, κατασκευή και παραγωγή του Lynx Light Multirole Vehicles (LMV) που μπήκε στα μέσα της δεκαετίας του 2000.
Και επειδή, η τεχνολογία προελαύνει, και αυτά τα οχήματα LMV ξεπεράστηκαν με αποτέλεσμα την ανάγκη των JLMV και όχι απλών, αλλά με ισχυρότατες ασπίδες προστασίας..
Ευελπιστώ στην Ελλάδα να το καταλάβουμε σύντομα, διότι τα Mercedes είναι κινητά φέρετρα, όπως και τα απλά Χάμβι που έχουμε.
Είναι όλα ξεπερασμένα και δεν παρέχουν καμία προστασία.
Η ανάγκη μας είναι άμεση.
φοβερο οχημα φοβερες δυνατοτητες και οχι απαγορευτικο προγραμμα σε κοστος…πολυ καλο deal οι βελγοι