Λίγο παγωμένη εκδίκηση αλλά σαφώς εκδίκηση. Η Αργεντινή είχε αγοράσει το 2018 από τη Γαλλία 5 μεταχειρισμένα μαχητικά Super Etendard για μόλις 12 εκατομμύρια ευρώ, μαζί με εξομοιωτή και ανταλλακτικά. Αλλά υπήρχε μια κρίσιμη έλλειψη, χρειάζονταν εκτινασσόμενο κάθισμα, κάτι που στη Δύση είναι σχεδόν μονοπώλιο της εταιρίας Martin Baker. Μόνο που η Martin Baker είναι βρετανική οπότε η πώληση στην Αργεντινή δεν έγινε ποτέ, καθώς οι δύο χώρες παραμένουν με ψυχρές σχέσεις, ενώ το Λονδίνο αντιτίθεται σε κάθε σχετική πώληση όπλων.
![](https://flight.com.gr/wp-content/uploads/2023/05/super-ete-.jpg)
Έτσι τα αεροσκάφη που ήταν σε αχρησία χρόνια, είχαν εμφανίσει και άλλες ελλείψεις σε ανταλλακτικά, ενώ το ίδιο και ακόμη περισσότερο υπέφερε το παλαιό απόθεμα της Αργεντινής από κάπου 11 ίδια (είχαν αγοραστεί το 1979), από τα οποία ελάχιστα, ίσως και κανένα, ήταν σε λειτουργία. Με όλα τα παραπάνω, δεν προκαλεί έκπληξη η ανακοίνωση του υπουργού Αμύνης της χώρας για απόσυρση όλων των αεροσκαφών του τύπου, κάτι που σημαίνει πως κλείνει και η ιστορία τους, μιας και δεν υπάρχει άλλος χρήστης διεθνώς.
Το Super Etendard αν και δεν κατασκευάστηκε σε μεγάλους αριθμούς, ούτε καν 100, είδε αξιοσημείωτη πολεμική δράση. Η Αργεντινή τα χρησιμοποίησε στον πόλεμο των Φώκλαντ όπου κατάφεραν να χτυπήσουν με χρήση πυραύλων Exocet το βρετανικό αντιτορπιλικό HMS Sheffield και το εμπορικό Atlantic Conveyor. Σε γαλλική υπηρεσία πολέμησαν στο Λίβανο, στη Συρία, στο Αφγανιστάν, πότε ως βομβαρδιστικά, πότε μεταφέροντας καταδείκτες laser. Παρέμειναν μέχρι τέλους αεροσκάφη ναυτικής κρούσης, χωρίς μεγάλες επιδόσεις αλλά αξιόπιστα και ανθεκτικά.