18.2 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΤα πυρηνικά υποβρύχια της Αυστραλίας θα κοστίσουν 245 δις δολάρια!

Τα πυρηνικά υποβρύχια της Αυστραλίας θα κοστίσουν 245 δις δολάρια!

- Advertisement -

Το πρόγραμμα των νέων πυρηνοκίνητων αυστραλιανών υποβρυχίων θα κοστίσει έως 368 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας -245 δις δολάρια ΗΠΑ- μέχρι το 2055 και θα δημιουργήσει έως και 20.000 θέσεις εργασίας στην χώρα, ένα τεράστιο ποσό που ήδη έχει προκαλέσει αντιδράσεις στη χώρα.

Το κόστος υπολογίζεται όχι μόνο για την απόκτηση αρχικά 3 αμερικανικών υποβρυχίων κλάσης Virginia και στην συνέχεια για την προμήθεια άλλων υπό σχεδίαση αυστραλοβρετανικών πυρηνοκίνητων υποβρυχίων (ως σχέδιο SSN-AUKUS που θα διαδεχθεί τα σημερινά κλάσης Astute), αλλά εμπεριέχει το συνολικό κονδύλι που θα απαιτηθεί για την λειτουργία τους επί δεκαετίες και τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών.

Το αμερικανικό υποβρύχιο Minnesota (SSN-783) κλάσης Virginia, υπό κατασκευή

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Αυστραλία θα πρέπει να επενδύσει περί τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια στις γραμμές παραγωγής των Virginia στις ΗΠΑ. Σε αντάλλαγμα, τα ναυπηγεία ASC στην Αδελαΐδα θα ενσωματωθούν σε μια παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα για τα Virginia, πριν την παραλαβή των υποβρυχίων απο τις ΗΠΑ (περί το 2030) και φυσικά πριν την εγχώρια κατασκευή των επόμενης κλάσης υποβρυχίων SSN-AUKUS.

Το νέο πρόγραμμα πιθανόν να φέρει «αναταράξεις» και στο πρόγραμμα LOTE (Life of Type Extension, επέκτασης ορίου ζωής) για τα σημερινά συμβατικά υποβρύχια κλάσης Collins της Αυστραλίας, το οποίο θεωρητικά θα ξεκινήσει το 2026 με το HMAS Farncomb.

SSN-AUKUS: Πως η Αυστραλία θα αποκτήσει πυρηνοκίνητα υποβρύχια-Όλο το χρονοδιάγραμμα!

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

49 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
49 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Οι λόγοι που το ΠΝ κοιτά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το LCS-17,...

90
Το άρθρο του Βασίλη Νέδου στην "Καθημερινή", της 7ης Απριλίου 2024, ήταν διαφωτιστικό σε σχέση με όσα σχεδιάζονται στο Πολεμικό μας Ναυτικό. To οποίο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Απριλίου 1943: Επιχείρηση “Mincemeat”, η Συμμαχική απόβαση...

7
Η επιχείρηση με τον κωδικό “Mincemeat” («Κιμάς») ήταν μια επιτυχημένη δράση εξαπάτησης των Γερμανών από τις Βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, για τον τόπο της συμμαχικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Σκέψεις για +4 υποβρύχια για τη Σουηδία – πως ένα Ναυτικό εξελίσσεται με μέθοδο

Δείγμα διαφορετικής νοοτροπίας -από την ελληνική τουλάχιστον- είναι η πρόσφατη μελέτη που δημοσιοποιήθηκε από την σουηδική κοινοβουλευτική επιτροπή Άμυνας, σχετικά με την ενίσχυση των...

Raytheon: Και αυτή «ψηφίζει» Ισπανία για κατασκεύη Patriot

Η αμερικανική Raytheon διάλεξε μία ισπανική εταιρεία, τη Sener, για την κατασκευή εξαρτήματος του πυραύλου GEM-T που χρησιμοποιεί το αντιαεροπορικό σύστημα Patriot. Η συμφωνία...

Ποιο αεροδρόμιο στον κόσμο δεν έχει χάσει βαλίτσα εδώ και 30 χρόνια;

Ένα απίθανο ρεκόρ σημείωσε φέτος το διεθνές αεροδρόμιο Kansai στην Ιαπωνία, στην Οσάκα: Από το άνοιγμα του το 1994 έως φέτος, δηλαδή 30 συνεχόμενα...