11 C
Athens
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αν επιλεγεί η Arrowhead 140 φέρνει και σημαντικά οφέλη για την...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αν επιλεγεί η Arrowhead 140 φέρνει και σημαντικά οφέλη για την Ελληνική οικονομία

- Advertisement -

Η “συμπάθεια” της σελίδας για τις Arrowhead 140, δεν είναι κρυφή, ούτε όψιμη. Είναι παλιά, από την εποχή που γράφαμε για την περίπτωση της “μητρικής” τους δανέζικης κλάσης φρεγατών Iver Huitfeld, αλλά και για τις συγγενικές Absalon. Πλοία με εκπληκτικές δυνατότητες, με λογικό κόστος κατασκευής, αλλά και το κυριότερο, με προοπτικές εξέλιξης. Τα πλεονεκτήματα της ΑΗ140ΗΝ σήμερα για το Πολεμικό Ναυτικό δεν είναι λίγα, ούτε μπορούν να αφήσουν κανένα αδιάφορο:

Η Babcock επιμένει στην ολοκληρωμένη πρόταση της για AH140 και αναβάθμιση MEKO

  1. Είναι πλοίο με σημαντικές δυνατότητες εξέλιξης
  2. Είναι πραγματική φρεγάτα, κι όχι κορβέτα-ημίμετρο, που καλύπτει μέρος των δυνατοτήτων και των αποστολών μιας φρεγάτας
  3. Η Babcock μπορεί να εκσυγχρονίσει τις ΜΕΚΟ200ΗΝ σε κοντινό επίπεδο με τις ΑΗ140ΗΝ, δημιουργώντας έναν ομοιογενή στόλο
  4. Το κόστος των 4 πλοίων, που θα κατασκευαστούν όλα στην Ελλάδα, δεν διαφέρει πολύ από το κόστος 1+3 που προσφέρουν Γαλλία και Ιταλία
  5. Παρέχεται χρηματοδότηση ύψους 3 δις ευρώ, με την εγγύηση της Βρετανικής κυβέρνησης, με πολύ χαμηλό επιτόκιο
  6. Είναι σκάφος που θα επιχειρεί με τα ναυτικά Βρετανίας, Πολωνίας, Ινδονησίας
  7. Η λύση της Babcock δεν ζητά μεγάλες επενδύσεις σε τοπικά ναυπηγεία (εκτιμώνται γύρω στα 50 εκατ. ευρώ) και μπορούν να αξιοποιηθούν πάνω από ένα ναυπηγεία στην τμηματική κατασκευή.

Κορβέτες για το ΠΝ: Eπικρατέστερες προτάσεις Gowind HN και FCΧ-30HN, η Arrowhead 140HN πιο ολοκληρωμένη

Με όλα αυτά μάλλον θα έπρεπε ήδη να είμαστε σε συνομιλίες για την αγορά των ΑΗ140ΗΝ, και να είχαμε τώρα μια “πυραυλιάδα”, για το αν θα πρέπει να φέρουν ESSM, CAMM-ER ή ASTER 30. Αντί αυτού, έχουμε “διαρροές” από πλευράς ΠΝ για “υπερβολικά μεγάλα πλοία”, και “που θα τα κρύψουμε”. Δεν θα σχολιάσουμε προς το παρόν, θα γραφεί άρθρο για το θέμα (και για όσους νομίζουν πως ακόμη είμαστε σε εποχή Μιαούλη και Κανάρη, με τις Combattante να κρύβονται πίσω από βραχάκια). Πάμε στο σημερινό θέμα, που δεν έχει να κάνει με “κελιά” πυραύλων, αλλά με απτά οφέλη για την Ελληνική οικονομία.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Babcock προσφέρει στο ΠΝ την φρεγάτα ΑΗ140ΗΝ με CAMM-ER, κάτω από 550 εκ. ευρώ το πλοίο!

Οι Βρετανοί, μαζί με την προσφορά για την κατασκευή των ΑΗ140ΗΝ, αλλά και τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ200ΗΝ, έχουν φέρει και κάτι που ονομάζουν industrial proposal. Εκεί μέσα, στις περίφημες “λεπτομέρειες” μιλούν, όπως όλοι, για συνεργασία μεταξύ Babcock και ελληνικών ναυπηγείων. Αλλά προτείνουν σχέση σε ένα τομέα που η Babcock ψάχνει να βρει διεθνή συνεργάτη. Δηλαδή στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), που μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, είναι από τις πιο σημαντικές δουλειές στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία.

Πως προτείνει την “ελληνική” φρεγάτα ΑΗ140 η Babcock

Η Babcock έχει μια δική της τεχνολογία, που τη λέει EcoSMRT®. Αυτή τοποθετείται σε παλιά αλλά και σε νέα πλοία που μεταφέρουν LNG, επιλύοντας ένα γνωστό πρόβλημα τους, τις απώλειες φυσικού αερίου, καθώς αυτό ενώ μεταφέρεται σε φάση υγρού σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (-163 βαθμούς), μέρος του θερμαίνεται και ξαναγίνεται αέριο. Την απώλεια αυτή τη μειώνει σημαντικά η τεχνολογία της Babcock, που το επανα-υγροποιεί.

EKTAKTO: ‘Eχουμε Νικητή για τα πλοία του ΠΝ; Ήρθε η Babcock με “δυνατή” πρόταση, 4 ΑΗ-140ΗΝ/Type 31 και εκσυγχρονισμός ΜΕΚΟ200ΗΝ

Η Ομάδα Babcock LGE (Liquid Gas Equipment) λόγω της κατάστασης στην Ουκρανία, και τη μείωση εισαγωγών φυσικού αερίου από τη…

Η συνέχεια στο Naval Defence

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

161 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
161 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: 1000 μέρες πολέμου στην Ουκρανία

Η Ουκρανία, μια χώρα με πλούσια ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά, έχει βρεθεί στο επίκεντρο μιας από τις πιο δραματικές και καθοριστικές συγκρούσεις του 21ου...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Chip με ΑΙ καταλήγουν στη Ρωσία και τους πυραύλους της...

0
Μια πρόσφατη δημοσίευση από τον Μιχαήλ Χοντορκόφσκι, Ρώσου αντικαθεστωτικού, στο X αναδεικνύει την περίπλοκη διαδικασία παρακάμψης των δυτικών κυρώσεων από τη Ρωσία, χρησιμοποιώντας την...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 23 Νοεμβρίου 1985: Αεροπειρατεία στην Αθήνα, λουτρό αίματος...

3
Η πτήση 648 της EgyptAir από Αθήνα προς Κάιρο, καταλαμβάνεται από Παλαιστίνιους αεροπειρατές, που εκτρέπουν το αεροσκάφος από την πορεία του και το αναγκάζουν...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Chip με ΑΙ καταλήγουν στη Ρωσία και τους πυραύλους της μέσω Ινδίας!

Μια πρόσφατη δημοσίευση από τον Μιχαήλ Χοντορκόφσκι, Ρώσου αντικαθεστωτικού, στο X αναδεικνύει την περίπλοκη διαδικασία παρακάμψης των δυτικών κυρώσεων από τη Ρωσία, χρησιμοποιώντας την...

Χρ. Στυλιανίδης: Ο ναυτιλιακός τομέας αναπόσπαστο και σημαντικό κομμάτι της “θετικής ατζέντας” στις ελληνοτουρκικές σχέσεις

«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης...

Ο Τραμπ επέλεξε τον Σκοτ Μπέσεντ για υπουργό Οικονομικών

Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε ότι επέλεξε τον Σκοτ Μπέσεντ, ιδρυτή της εταιρείας επενδύσεων Key Square Group και ένθερμο υποστηρικτή του...