17.2 C
Athens
Πέμπτη, 2 Μαΐου, 2024
ΚΟΙΝΩΝΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑLaTribune: Αυτοί είναι οι λόγοι που η Renault συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα...

LaTribune: Αυτοί είναι οι λόγοι που η Renault συνεχίζει να παράγει αυτοκίνητα στη Ρωσία!

- Advertisement -

Η γαλλική εφημερίδα LaTrubune, είχε χτες ένα αρκετά “σκληρό” άρθρο για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχία Renault. Η Renault, σε πλήρη αντίθεση με πολλές άλλες πολυεθνικές εταιρείες, δεν σταματά τη δραστηριοποίησή της στη Ρωσία. Με μια λιτή ανακοίνωση, που συνοψίζεται στο “Nous restons et resterons en conformité” (μένουμε, και μένουμε με συμμόρφωση…). Κι αυτό έχει εκνευρίσει αρκετούς στη Γαλλία…

Βέβαια, το πρόβλημα είναι η Avtovaz, μια εταιρεία που ανήκει στη Renault και ελέγχει το 1/3 της ρωσικής αγοράς. Βέβαια τα δυο εργοστάσια της Avtovaz παραμένουν κλειστά αυτή τη στιγμή, καθώς δεν έχουν τα απαραίτητα εξαρτήματα που φτάνουν από Γαλλία για την συνέχιση της παραγωγής. Αλλά οι Γάλλοι ελπίζουν πως οι αποστολές θα συνεχιστούν και η παραγωγή θα ξαναρχίσει στις 26 Μαρτίου. Το σίγουρο όμως είναι πως η Renault δεν θα εγκαταλείψει τη χώρα.

Πρέπει να σημειώσουμε, πως η Renault έχει επενδύσει περισσότερα από 2 δις ευρώ (!) στη διάσωση της Avtovaz. Κάθε χρόνο στην Ρωσία πωλούνται 500.000 χιλιάδες αυτοκίνητα, και η Ρωσία είναι η 2η καλύτερη αγορά για τη Renault. Βέβαια τα κέρδη είναι σχετικά περιορισμένα, μόλις 250 εκ. ευρώ (μόνο από τη Ρωσία πάντα), αλλά οι Γάλλοι ελπίζουν να αυξηθούν τα κέρδη χάρη στα νέα μοντέλα. Το κακό είναι πως η Εισβολή στην Ουκρανία έγινε πριν παρουσιαστούν όλα αυτά τα νέα μοντέλα, τινάζοντας στον αέρα όλο το σχεδιασμό…

Αν και η Renault ανησυχεί για το τι θα κάνει η γαλλική κυβέρνηση, η ανησυχία για το τι θα κάνει ο Πούτιν είναι μεγαλύτερη. Αυτό που φοβάται είναι προφανώς ο κίνδυνος εθνικοποίησης των εργοστασίων της Avtovaz και η επαναφορά τους σε ρωσικά χέρια, μαζί με όλο τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό που έχει τοποθετήσει εκεί η Renault!

Έτσι λοιπόν, και η Renault, μετά τη Nestle, μάλλον θα συνεχίσει τη ρωσική αγορά. Βέβαια, το πως θα είναι το μεταπολεμικό τοπίο στην Ευρώπη είναι άγνωστο. Όπως άγνωστο είναι και το πως ή το πότε θα τελειώσει αυτή η άσκοπη ανθρωποσφαγή. To σίγουρο είναι πως οι Ρώσοι πολύ θα ήθελαν την Avtogaz μαζί με τις επενδύσεις της Renault. Αλλά είναι πλέον προφανές, πως το χρήμα είναι πολλές φορές πάνω από τους ανθρώπους.

 

 

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

6 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Μέρος 1, Ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης

1
Του Αρχιπλοιάρχου ε.α. Ευσταθίου Νικολάου Π.Ν., Αεροναυπηγού-Ηλεκτρολόγου ΜηχανικούΤο Naval Defence ξεκινά τη δημοσίευση μιας σειράς 5 άρθρων, με κεντρικό θέμα το"Διαδικασίες και Αλγόριθμοι Οπλικών...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1 Μαΐου 1960: Το επεισόδιο του U-2, η...

32
Σε ένα από τα πιο δραματικά γεγονότα του Ψυχρού Πολέμου, ένα αμερικανικό κατασκοπευτικό αεροπλάνο Lockheed U-2 'Dragon Lady' σε αποστολή πάνω από τη Σοβιετική...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών: Ιδέες & θέσεις για την προαγωγή της ελληνικής επιχειρηματικότητας

Τα μέλη της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (Ε.ΕΝ.Ε.) συμμετείχαν σε roundtable συζήτηση με τίτλο «Ιδέες, Θέσεις και Παραδείγματα για την Προαγωγή της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας» στο...

Βουλγαρία: Το εργοστάσιο πυρομαχικών VMZ Sopot ανακοίνωσε ρεκόρ εσόδων για το 2023

Το κρατικό εργοστάσιο πυρομαχικών VMZ Sopot, στο Σόποτ της κεντρικής Βουλγαρίας, ανακοίνωσε σήμερα ρεκόρ καθαρού εισοδήματος ύψους 828 εκατομμυρίων λέβα για το 2023, διπλάσιο...

Financial Times: Ελληνικό οικονομικό θαύμα με τη χώρα… τη φτωχότερη της Ευρώπης

Δυστοπική είναι η παρουσίαση που κάνει για την ελληνική οικονομία σημερινό δημοσίευμα των Financial Times, το οποίο αναφέρει αρχικά την σημαντική ανάκαμψη της χώρας...