20.8 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗJunkers Ju-488: το... παραλίγο νέο βομβαρδιστικό μεγάλης εμβέλειας

Junkers Ju-488: το… παραλίγο νέο βομβαρδιστικό μεγάλης εμβέλειας

- Advertisement -

Το Σεπτέμβριο του 1943, το τεχνικό γραφείο του Υπουργείου Αεροπορίας του Ράϊχ ήρθε σε συμφωνία με τη Junkers για δέκα πρωτότυπα ενός αεροσκάφους ιδανικού για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων. Το αποτέλεσμα θα ήταν ένα βαρύ βομβαρδιστικό τριμελούς πληρώματος, εφοδιασμένο με τέσσερις κινητήρες BMW 801 ή 802, μήκους 23,24 μέτρων και ανοίγματος πτερών 31,23. Θα έφερε δύο πυργίσκους (ραχιαίο και ουραίο) διπλών πυροβόλων MG 151 και MG 131 αντιστοίχως, ενώ θα μπορούσε να πετάει για 4.500 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα τα 690 χλμ. την ώρα και με φορτίο βομβών συνολικού βάρους πέντε τόνων.

Συναρμολόγηση της ατράκτου στο εργοστάσιο Latécoère της Τουλούζης της Γαλλίας

Ως σημείο αφετηρίας η εταιρεία επέλεξε το, ήδη εγκεκριμένο για παραγωγή, Junkers Ju-188T.1, ο σκελετός του οποίου ήταν πολλά υποσχόμενος για το νέο project. Για τις πτέρυγες, την άτρακτο, το σύστημα προσγείωσης και τους κινητήρες θα χρησιμοποιούνταν τα Junkers Ju-88, 188, 288 και 388 αντιστοίχως. Έτσι, η συναρμολόγηση των κομματιών θα γινόταν χωρίς δυσκολίες ή επιπρόσθετες δαπάνες εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού.

Συναρμολόγηση των πτερύγων του δευτέρου πρωτοτύπου V402

Ό,τι επρόκειτο να κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από το μηδέν θα ήταν τα εσωτερικά σημεία των πτερύγων καθώς και κάποια τμήματα στο κέντρο της ατράκτου. Η συναρμολόγηση των δύο πρώτων πρωτοτύπων Ju 488 V401 kai V402 ξεκίνησε ένα χρόνο αργότερα, το Σεπτέμβριο του 1944. Περίπου την ίδια περίοδο, το Υπουργείο Αεροπορίας ενέκρινε την παραγωγή νέων κινητήρων από τους αρχικώς προγραμματισμένους να τοποθετηθούν. Αυτό σήμαινε πως στα επόμενα πρωτότυπα Ju 488 V3, V4, V5 και V6 θα προσαρμοζόταν νέα άτρακτος.

Η ολοσχερής καταστροφή του πρώτου πρωτοτύπου V401 μετά το σαμποτάζ.

Για λόγους όμως σαμποτάζ και παρατεταμένων συμμαχικών βομβαρδισμών, η συναρμολόγηση των δύο πρώτων πρωτοτύπων δεν ολοκληρώθηκε ποτέ· και ενώ η κατασκευή των τεσσάρων επομένων, που είχαν επανασχεδιαστεί για τους Jumo-922A/B-3 (24 κυλίνδρων και δύναμης 2.500 ίππων), είχε προχωρήσει αρκετά, το αποτέλεσμα δεν ήταν διαφορετικό. Τελικώς, το υπουργείο διέταξε την πλήρη παύση του προγράμματος το Νοέμβριο του 1944.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

7 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: 1000 μέρες πολέμου στην Ουκρανία

Η Ουκρανία, μια χώρα με πλούσια ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά, έχει βρεθεί στο επίκεντρο μιας από τις πιο δραματικές και καθοριστικές συγκρούσεις του 21ου...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: ATACMS, SCALP, Storm Shadow κατά Ρωσίας, στρατηγική ευκαιρία και ρίσκο

28
Σε μια ανατροπή των στρατιωτικών ισορροπιών στον πόλεμο της Ουκρανίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, ακολουθούμενες από τη Γαλλία και τη Βρετανία, έδωσαν την άδεια...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

22 Νοεμβρίου 1940. Η απελευθέρωση της Κορυτσάς και ο θρυλικός αεροπόρος...

0
Του Ηλία Στ. Δημητρόπουλου, Σμηνάρχου ε.α- Ιστορικού ερευνητήΕίναι κάπως παράδοξο κι όμως συμβαίνει. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που διάφορες προσωπικότητες τυγχάνει να είναι γνωστές...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

22 Νοεμβρίου 1940. Η απελευθέρωση της Κορυτσάς και ο θρυλικός αεροπόρος Πελοπίδας Φράγκος

Του Ηλία Στ. Δημητρόπουλου, Σμηνάρχου ε.α- Ιστορικού ερευνητήΕίναι κάπως παράδοξο κι όμως συμβαίνει. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που διάφορες προσωπικότητες τυγχάνει να είναι γνωστές...

Blast from the past: F-102 με πυραύλους AIM-4 σε εσωτερική αποθήκη

Αν κάποιοι νομίζουν πως οι εσωτερικές αποθήκες πυραύλων αέρος-αέρος, είναι μια "καινοτομία" των F-22 & F-35, πλανώνται!To Convair F-102 Delta Dagger ήταν ένα από...

To T-6 Harvard πετά ξανά με τα χρώματα της Πολεμικής Αεροπορίας!

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, σε συνεργασία με το κοινωφελές Ίδρυμα «ΙΚΑΡΟΣ» είχαν προβεί στη σύναψη σύμβασης, βάσει της οποίας παραχωρείται σε αυτό αεροσκάφος T-6...