Χωρίς να διευκρινίζει για τι αυτοματισμούς μιλά, ο Nikita Dorofeev, επικεφαλής του γραφείου σχεδιασμού πιλοτηρίων της Sukhoi εξήγησε πως το αεροσκάφος έχει «πετύχει το μέγιστο αυτοματισμό. Θεωρητικά ο πιλότος μετά την απογείωση και μέχρι την προσγείωση δεν χρειάζεται να πετά το αεροσκάφος καθόλου, αλλά μπορεί να ασχολείται με την εύρεση και την καταστροφή στόχων».
Σύμφωνα με τον ίδιο το αεροσκάφος καταφέρνει να παρέχει στον πιλότο τις πιο κρίσιμες πληροφορίες σε κάθε φάση της πτήσης χωρίς να τον υπερφορτώνει με τεράστια ροή πληροφοριών, ενώ μπορεί να του παρέχει βοήθεια στην επίλυση κάθε ζητήματος εκτιμώντας την τρέχουσα κατάσταση και την προβλεπόμενη κατάληξη των εναλλακτικών δράσης. Οι περιγραφές αυτές ίσως υπονοούν πως το Su-57 πετυχαίνει και την αντίστοιχη «ευφυή» σύντηξη δεδομένων, κάτι δηλαδή που έντονα διαφημίζει πως παρέχει και το F-35.