16.1 C
Athens
Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου, 2025
ΝΕΑΑΜΥΝΑΤα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού είναι στα πλάνα της ΠΑ, αποκαλύπτει ο ΥΕΘΑ

Τα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού είναι στα πλάνα της ΠΑ, αποκαλύπτει ο ΥΕΘΑ

- Advertisement -

Η ισχύουσα Δομή Δυνάμεων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων προβλέπει την προμήθεια αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού, αναφέρει το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Πιο συγκεκριμένα, σε απάντηση σχετικής ερώτησης στις 5 Φεβρουαρίου στη Βουλή, ο ΥΕΘΑ Νικόλαος Παναγιωτόπουλος σημειώνει:

«Τα εξοπλιστικά προγράμματα της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) καταρτίζονται σύμφωνα με τις διαδικασίες του Εθνικού Αμυντικού Σχεδιασμού (ΕΑΣ) και αποβλέπουν στη συστηματική βελτίωση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του Κλάδου, μέσω του καθορισμού των αναγκαίων μέσων και της βέλτιστης διαχείρισης των πόρων.

Επιπρόσθετα, η Πολεμική Αεροπορία εφαρμόζει συγκεκριμένες μεθόδους, με τις οποίες παρακολουθούνται, μελετώνται και αναλύονται οι εξελίξεις, προκειμένου να προσδιορίζονται οι επιχειρησιακές απαιτήσεις για την αντιμετώπιση οιασδήποτε απειλής.

Ως εκ τούτου, τα σχετικά εξοπλιστικά προγράμματα διαμορφώνονται ως απόρροια μεθοδευμένων θεσμικών ενεργειών, λαμβάνοντας υπόψη την επαύξηση της επιχειρησιακής ετοιμότητας, για την υλοποίηση των σχεδίων της ΠΑ.

Προς επίτευξη των ανωτέρω, παρέχονται κατευθύνσεις από την ισχύουσα Δομή Δυνάμεων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, σύμφωνα με την οποία έχει προβλεφθεί η προμήθεια αεροσκαφών ρόλου Air-to-Air Refueling».

 

Με τη σειρά μας, να επαναλάβουμε ότι η ύπαρξη αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού στην ΠΑ θα οδηγούσε στην αύξηση της αυτονομίας των μαχητικών και την παραμονή τους στον αέρα για περισσότερο χρόνο. Ωστόσο, πρόκειται για πρόγραμμα που παραμένει συχνά σε χαμηλή προτεραιότητα, για οικονομικούς κυρίως λόγους. Επιπλέον, η προμήθεια οποιουδήποτε αεροσκάφους πρέπει να εξυπηρετήσει πρωτίστως τα μαχητικά F-16, απαιτώντας αεροσκάφη σαν το A330 MRTT, το KC-46, το KC-135R ή το KC-10.

Θα μπορούσαν τα ολλανδικά ιπτάμενα τάνκερ KDC-10 να έχουν θέση στην Πολεμική Αεροπορία;

Η Τουρκική Αεροπορία διαθέτει ήδη επιχειρησιακά επτά KC-135R από τη δεκαετία του 1990 και εμφανίζεται να εξετάζει την τροποποίηση εννέα A330 που σήμερα ανήκουν στην Turkish Airlines. Παρόμοια αεροσκάφη αξιοποιεί η Γαλλική Αεροπορία. Για την επιχειρησιακή χρήση των γαλλικών KC-135 μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος της «Πτήση» που κυκλοφορεί.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

66 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Οι Τούρκοι διπλασιάζουν το Ναύσταθμο του Ακσάζ, η Ελλάδα “πάγωσε” Σούδα και Αλμυρό

Η αναβάθμιση του τουρκικού ναυστάθμου στο Ακσάζ, στη νοτιοδυτική πλευρά της Τουρκίας, που ανακοινώθηκε πρόσφατα, όταν ολοκληρωθεί, θα προσφέρει σημαντικά στην στρατιωτική ενδυνάμωση της...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Diehl ανέλαβε την ανάπτυξη του IRIS-T Block 2, η...

23
Στα τέλη Δεκεμβρίου, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Εξοπλισμού, Πληροφορικής και Υποστήριξης. των Γερμανικών Ενόπλων Δυναμέων (BAAINBw) και η Diehl Defence υπέγραψαν σύμβαση για την ανάπτυξη...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Ιανουαρίου 1945: Η βύθιση του “Wilhelm Gustloff”,...

0
Το επιταγμένο γερμανικό υπερωκεάνειο MV “Wilhelm Gustloff” τορπιλίζεται από το σοβιετικό υποβρύχιο S-13 στη Βαλτική, έμφορτο με πρόσφυγες από την εκκένωση της Ανατολικής Πρωσσίας....
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

ΥΠΕΘΑ: Γιατί γίνονται οι εκτακτές κρίσεις αξιωματικών – πως εξυπηρετείται η “Ατζέντα 2030”

Την παρακάτω ενημέρωση κυκλοφόρησε το υπουργείο Εθνικής Αμύνης, ώστε να δώσει ένα πλαίσιο ερμηνείας για τις έκτακτες κρίσεις ανωτάτων και ανωτέρων αξιωματικών που έγιναν,...

Τα μη επανδρωμένα V-BAT προτιμά το Ιαπωνικό Ναυτικό

Τα καθέτου απογειώσεως μη επανδρωμένα V-BAT της αμερικανικής εταιρείας Shield AI θα προμηθευθεί το Ιαπωνικό Ναυτικό για ρόλους επισκόπισης και αναγνώρισης. Τα αεροσκάφη θα...

ΕΞΕΛΙΞΗ: Η Diehl ανέλαβε την ανάπτυξη του IRIS-T Block 2, η Ελλάδα είναι εκτός παραγωγής!

Στα τέλη Δεκεμβρίου, το Ομοσπονδιακό Γραφείο Εξοπλισμού, Πληροφορικής και Υποστήριξης. των Γερμανικών Ενόπλων Δυναμέων (BAAINBw) και η Diehl Defence υπέγραψαν σύμβαση για την ανάπτυξη...