26.6 C
Athens
Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΡΘΡΑ«Επικίνδυνη κι αντιεπαγγελματική» συμπεριφορά των Ρώσων πιλότων καταγγέλει το αμερικανικό Ναυτικό

«Επικίνδυνη κι αντιεπαγγελματική» συμπεριφορά των Ρώσων πιλότων καταγγέλει το αμερικανικό Ναυτικό

- Advertisement -

Για τρίτη φορά σε δύο μήνες, Ρώσοι πιλότοι πέταξαν με έναν μη ασφαλή και μη επαγγελματικό τρόπο, αναχαιτίζοντας ένα αεροσκάφος P-8A ναυτικής συνεργασίας κι αναγνώρισης του αμερικανικού Ναυτικού που άνηκε οργανικά 6ο στόλο των ΗΠΑ χθες 26 Μαΐου 2020, όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου.

MEDITERRANEAN SEA (May 26, 2020) Two Russian Su-35 aircraft unsafely intercept a P-8A Poseidon patrol aircraft assigned to U.S. 6th Fleet over the Mediterranean Sea May 26, 2020. The intercept was determined to be unsafe and unprofessional due to the Russian pilots taking close station on each wing of the P-8A simultaneously, restricting the P-8A’s ability to safely maneuver, and lasted a total of 64 minutes. U.S. 6th Fleet, headquartered in Naples, Italy, conducts the full spectrum of joint and naval operations, often in concert with allied and interagency partners, in order to advance U.S. national interests and security and stability in Europe and Africa. (U.S. Navy photo)

Συγκεκριμένα, στις 26 Μαΐου 2020, ένα αεροσκάφος P-8A του αμερικανικού Ναυτικού πετούσε στην Ανατολική Μεσόγειο πάνω από διεθνή ύδατα και αναχαιτίστηκε από δύο ρωσικά αεροσκάφη Su-35 για περίοδο 65 λεπτών. Η αναχαίτιση προσδιορίστηκε ότι ήταν επικίνδυνη και μη επαγγελματική λόγω του ότι οι Ρώσοι πιλότοι έπαιρναν κοντινή θέση σε κάθε πτέρυγα του P-8A ταυτόχρονα, περιορίζοντας την ικανότητα του P-8A να κάνει ελιγμούς με ασφάλεια.
Οι περιττές ενέργειες των ρωσικών πιλότων Su-35 ήταν ασυνεπείς με την καλή συμπεριφορά στον αέρα και τους διεθνείς κανόνες αεροπλοΐας και έθεσαν σε κίνδυνο την ασφάλεια πτήσης και των δύο αεροσκαφών.
Αν και τα ρωσικά αεροσκάφη επιχειρούσαν σε διεθνή εναέριο χώρο, αυτή η αλληλεπίδραση ήταν ανεύθυνη. Το αμερικανικό Ναυτικό σημειώνει στο δελτίο Τύπου του ότι «Περιμένουμε από αυτούς να επιχειρούν σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα που θα διασφαλίζουν την ασφάλεια και την αποτροπή συμβάντων, συμπεριλαμβανομένης της Συμφωνίας του 1972 για την πρόληψη των συμβάντων σε υπερπόντιες θαλάσσιες περιοχές (INCSEA). Ενέργειες όπως αυτές αυξάνουν τις πιθανότητες σύγκρουσης στον αέρα.
Αυτό το συμβάν είναι το τρίτο διαδοχικό μετά από δύο ακόμα αντίστοιχες μη ασφαλείς αλληλεπιδράσεις τον Απρίλιο, στην ίδια θαλάσσια περιοχή. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα αεροσκάφη των ΗΠΑ επιχειρούσαν σε διεθνή εναέριο χώρο, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, λαμβάνοντας δεόντως υπόψη την ασφάλεια της πτήσης, και δεν προκάλεσαν αυτήν τη ρωσική δραστηριότητα.

Πρέπει να σημειωθεί επιπλέον ότι αν και το αμερικανικό Ναυτικό επικαλείται συνεχώς ότι δεν κάνει κάποια παραβίαση αλλά αντίθετα τα αεροσκάφη πετούν σε διεθνή εναέριο χώρο, όσον αφορά το επιχειρησιακό μέρος αυτό δεν έχει καμία αξία ή σημασία.
Με τους σύγχρονους αισθητήρες ωστόσο, δεν είναι απαραίτητο ούτως ή άλλως ένα αεροσκάφος της κατηγορίας του Ρ-8Α να κάνει παραβίαση εθνικού εναέριου χώρου ώστε να πλησιάσει πιο κοντά και να μπορεί να κάνει συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών.
Συνεπώς αν η αντίπλευρά ήθελε να «στείλει μήνυμα», δεν θα την εμπόδιζε το γεγονός ότι τυπικά δεν υπάρχει παραβίαση.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Κονδύλια SAFE για την ελληνική άμυνα, προτελευταίοι στην Ευρώπη και… πάλι καλά!

Στα 787,7 εκατομμύρια ευρώ (από 1,2 δις που είχαμε ζητήσει), καταλήγει η "απόδοση" της δανειακής χρηματοδότησης για την Ελλάδα από τον κανονισμό SAFE της...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εξετάζουμε τα 3 υποψήφια EW για τα ελληνικά F-16V

34
Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές συγκρούσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την ικανότητα ηλεκτρονικού πολέμου, τα συστήματα EW αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για τα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14 Σεπτεμβρίου 1943: H σφαγή της Βιάννου

13
Γερμανικά στρατεύματα κατοχής πραγματοποιούν τιμωρητική επιχείρηση στην επαρχία Βιάννου Κρήτης. Ως αντίδραση στην εκτέλεση των σκοπών ενός μικρού φυλακίου από ομάδα ανταρτών στην Κάτω...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ισραήλ: Στενεύουν όλο και περισσότερο οι επιλογές του

του David Ignatius, αρθρογράφου της Washington PostΗ ισραηλινή επίθεση κατά της πολιτικής ηγεσίας της Χαμάς στην Ντόχα, με στόχο τον τερματισμό του πολέμου στη...

Ουκρανία: ο πόλεμος θα κρατήσει ακόμη πολύ

του David Ignatius, αρθρογράφου της Washington PostΗ ειρηνευτική πρωτοβουλία του Προέδρου Τραμπ για την Ουκρανία -με τις κενές απειλές της και τις ανώφελες προθεσμίες...

Ένας Αύγουστος που θύμιζε 2038…

του Lluis Bassets είναι αρθρογράφος της El PaisΟ Αύγουστος ήταν ευνοϊκός για τον Πούτιν και τον Τραμπ, ολέθριος για τους κατοίκους της Γάζας, καταστροφικός για...