Με το πρώτο πρωτότυπο να παρουσιάζεται στην Τουλούζη στις 18 Ιανουαρίου 2005 και την την πρώτη πτήση να πραγματοποιείται στις 27 Απριλίου του ίδιου έτους, δεν έχουν περάσει ούτε δυο δεκαετίες από την παρουσία του Airbus A380 στους ουρανούς.
Η αρχή του τέλους για το Α380: Αποσύρεται σταδιακά από την Emirates
Το πρώτο εμπορικό αεροσκάφος εξάλλου παραδόθηκε στον πρώτο πελάτη, την Singapore Airlines στις 15 Οκτωβρίου 2007 και ξεκίνησε τις πτήσεις μόλις δέκα ημέρες αργότερα.
Δυστυχώς όμως, η Airbus παραδέχεται ότι η εκτιμώμενη επένδυσή της για το αεροσκάφος των 25 δισ. Ευρώ δεν μπορεί να ανακτηθεί. Στις 14 Φεβρουαρίου 2019, αφού η Emirates μείωσε τις τελευταίες της παραγγελίες υπέρ των μοντέλων A350 και A330neo, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του A380 θα έληγε το 2021.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, το πρώτο αεροσκάφος του τύπου έχει ήδη διαλυθεί για παλιοσίδερα (σκραπ) στο αεροδρόμιο Tarbes-Lourdes της Γαλλίας από την TARMAC Aerosave. Η όλη διαδικασία κράτησε σχεδόν έντεκα μήνες και ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
Το αεροσκάφος αυτό άνηκε στην Singapore Airlines και πετούσε με την εταιρεία αυτή για δέκα χρόνια με αριθμό σειράς 9V-SKA. Αποσύρθηκε από την εταιρεία και τέθηκε σε μακρά αποθήκευση τον Οκτώβριο του 2017 πριν μεταφερθεί στη Γαλλία στο Tarbes-Lourdes το Νοέμβριο του 2017.
Προσφέρθηκε ως μεταχειρισμένο στην διεθνή αγορά είτε για πώληση είτε για ενοικίαση, αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον. Μπορεί η μεταφορική του ικανότητα να ήταν επιβλητική, αλλά φαίνεται ότι το ίδιο ήταν και το κόστος χρήσης του κάνοντας την όποια απόσβεση αμφίβολη τουλάχιστον.