Τα Su-34 ‘Fullback’ είναι πιστοποιημένα να επιχειρούν από πρόχειρους διαδρόμους όπως τμήματα αυτοκινητοδρόμων, επιβεβαιώνει βίντεο από πρόσφατες ασκήσεις της Κεντρικής Στρατιωτικής Διοίκησης που δόθηκε στην δημοσιότητα. Δώδεκα αεροσκάφη του τύπου και δύο μεταγωγικά An-26 ‘Curl’ προσγειώθηκαν στον αυτοκινητόδρομο Ευρώπης-Δυτικής Κίνας που κατασκευάζεται στο Ταταρστάν, στην κεντρική Ρωσία, σε μια επίδειξη της προσαρμοστικότητας του ‘Fullback’ να επιχειρεί εκτός οργανωμένων αεροδρομίων.
Οι πιο οξυδερκείς θα εντόπισαν στα πρώτα πλάνα το ραντάρ Kasta 2E2, ανεπτυγμένο δίπλα στον «διάδρομο» διασποράς. Το ραντάρ, το οποίο φέρεται να παραδόθηκε πέρυσι σε μονάδες αεράμυνας της εν λόγω Διοίκησης, φημολογείται ότι ιχνηλατεί αεροσκάφη και βλήματα cruise που πετούν σε εξαιρετικά χαμηλά ύψη, ακόμη και αεροσκάφη stealth σε απόσταση έως 55 χλμ (τυπική διαμόρφωση) και στα 150 χλμ εάν είναι τοποθετημένο σε ιστό 50 μέτρων.
Αυτό όμως που αλλάζει δραματικά το παιχνίδι είναι το νέο κεντρικό σύστημα ανεφοδιασμού αεροσκαφών. Σύμφωνα με ρωσικά δημοσιεύματα, το αυτοματοποιημένο σύστημα (παροχές καυσίμου, δεξαμενές χωρητικότητας 400 μ3 και το συγκρότημα αντλίας σε κοντέινερ) δύναται να ανεφοδιάζει έως έξι αεροσκάφη ταυτόχρονα, με κάθε παροχή να δίνει περισσότερα από 500 λίτρα καυσίμου ανά λεπτό και την πλήρωση να ολοκληρώνεται σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών.
Το δε βυτιοφόρο ΑΤΖ-20 που δοκιμάσθηκε για πρώτη φορά σε συνθήκες εκστρατείας κατά την διάρκεια άσκησης στα τέλη Αυγούστου, έκανε ακόμη καλύτερο χρόνο ανεφοδιασμού «κομπλάροντας» τα Su-34 σε λιγότερο από 5΄ με 1.200 λίτρα/λεπτό. Ένα από τα κηροζινοφόρα νέα γενιάς μπορεί να ανεφοδιάσει ταυτόχρονα 24 αεροσκάφη μειώνοντας όπως εκτιμά το ρωσικό υπουργείο Άμυνας «κατά 15 φορές» τον χρόνο επανεξυπηρέτησης των αεροσκαφών. Ακόμη και να υπερβάλλει, στις επιχειρήσεις η οικονομία χρόνου κάνει πάντα την διαφορά.
Αλέξανδρος Θεολόγου
Πώς τα ρωσικά Su-34 μειώνουν δραστικά τον χρόνο επανεξυπηρέτησής τους στην διασπορά (βίντεο)
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΞΕΛΙΞΗ: Προς αναβάθμιση 500 τεθωρακισμένων Μ-113 βαδίζει ο Ελληνικός Στρατός
Στη ραδιοφωνική εκπομπή "Εμείς οι Έλληνες" του Λάμπρου Καλαρρύτη, στο σταθμό "Παραπολιτικά 90,1" μίλησε ο εκδότης της "ΠΤΗΣΗΣ", Φαίδων Καραϊωσηφίδης, σχετικά με τον αναζητούμενο...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 24 Δεκεμβρίου 1914: «Ανακωχή των Χριστουγέννων», ένα μικρό...
Λαμβάνει χώρα το απόγευμα της παραμονής των Χριστουγέννων του 1914 σε διάφορα σημεία του Δυτικού Μετώπου, η «χριστουγεννιάτικη ανακωχή», μεταξύ των γερμανικών στρατευμάτων και...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...