7 C
Athens
Πέμπτη, 10 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝΑπώλεια ινδικού ελικοπτέρου Chetak

Απώλεια ινδικού ελικοπτέρου Chetak

- Advertisement -

Ένα ελικόπτερο του ινδικού Ναυτικού τύπου Chetak χάθηκε σε ατύχημα στην Αραβική Θάλασσα την περασμένη εβδομάδα, με τα τρία μέλη του πληρώματος ωστόσο να επιβιώνουν χωρίς τραυματισμούς, όπως αναφέρει ανακοίνωση του κλάδου.
Το ελικόπτερο επιχειρούσε ως οργανικό ελικόπτερο μη κατονομαζόμενου πολεμικού πλοίου το οποίο έπλεε στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή κατά τη στιγμή του ατυχήματος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Ναυτικού, το ελικόπτερο αντιμετώπισε τεχνική βλάβη πριν πέσει στην θάλασσα.
Όπως επεξηγήθηκε, το πλήρωμα κατόρθωσε να ρίξει ελεγχόμενα το ελικόπτερο στο νερό κι έπειτα κατάφεραν να εξέλθουν από αυτό με ασφάλεια. Η αιτία της τεχνικής βλάβης που οδήγησε στην απώλεια του ελικοπτέρου βρίσκεται υπό διερεύνηση, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση.
To συγκεκριμένο ατύχημα συμπληρώνει το εξεραιτικά αρνητικό μητρώο ασφάλειας πτήσεων των ινδικών Ενόπλων Δυνάμεων αν και το 2019 δεν έχει φτάσει ακόμα ούτε στα μισά.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tazos

H σύγκριση της Σοβιετικής Ένωσης με την Κίνα είναι άτοπη. Η Σ.Ε είχε 10 χρόνια υστέρηση σε τεχνολογία, το 1/3 του Αμερικάνικου Α.Ε.Π. και μια προβληματική ιδεολογική κατεύθυνση. Η Κίνα έχει εφαρμόσει την “ορθή ιδεολογία” (οικονομικός καπιταλισμός), το Α.Ε.Π της σε 5 χρόνια θα ξεπεράσει τις Η.Π.Α και τεχνολογικά δείχνει να υπολείπεται ελάχιστα ή να υπερτερεί. Και το κυριότερο, ενώ οι Αμερικάνοι θέλουν 12++Δισ για ενα αεροπλανοφόρο, οι Κινέζοι ναυπηγούν πλοία πολύ πιο οικονομικά. Όσο περνάνε τα χρόνια θα προσομοιάζουν περισσότερο με τους Σοβιετικούς οι Αμερικάνοι, έχοντας μια οικονομία με τεράστια χρέη και να παίρνουν μέρος σε μια κούρσα εξοπλισμών που πιθανόν να τους οδηγήσει και σε χρεωκοπία.

antonios

Η Κινα εχει διατελεσει τεραστια ναυτικη δυναμη και μερικους αιωνες πριν οι ευρωπαιοι διανοηθουν καν οτι η Γη ειναι στρογγυλη! Πριν το Κολομβο ηξεραν την Αλασκα, ειχαν βασεις στην Μαγαδασκαρη και στην ανατολικη αφρικη! Απλα , οπως αναφερουν τα ιστορικα τους αρχεια, ο Αυτοκρατορας φοβηθηκε οτι ο αρχιναυαρχος μπορουσε να αποτελεσει ενδυναμει απειλη για την εξουσια του και διεταξε να καουν ολα τα πλοια (μερικα ηταν τα μεγαλυτερα ιστιοφορα που ναυπηγηθηκαν ποτε) . Αν σας φαινεται παραλογη η αποφαση του κινεζου αυτοκρατορα τοτε σκεφτητε οτι το 1073 ΑΥΤΟΙ που προδοσαν τον νομιμο αυτοκρατωρα Ρομανο 4ο τον Διογενη , διεταξαν την πληρη διαλυση του Ρωμαικου (οχι Βυζαντινου) στρατου και στολου κρατοντας μονο μισθοφορους και αυτους μονο στην πρωτευουσα. Ετσι ενω το 1025 (θανατος του Βασιλειου του 2ου του Πορφυρογεννητου) ο στρατος αποτελουνταν απο 180000 ιππεις (αυτοι μονοι λεγονταν στρατιωτες) , 400 πολεμικα και 800 μεταγωγικα (αρχεια απο τις προετοιμασιες για την Ιταλικη εξτρατεια) το 1073 υπηρχαν μονο 25 πολεμικα πλοια και 7000 μισθοφοροι! Η Κινα βγαινει στις ανοικτες θαλλασες ξανα γιατι δεν θελει εναν νεο αποκλεισμο απο Κορεα και Ιαπωνια. Κατι που μοιζει σαν το αποτελεσμα αν ειχαμε οριοθετησει ΑΟΖ και εμεις πριν ενα χρονο. Η τουρκια και η Κινα αντιμετωπιζπυν το ιδιο προβλημα και το λυνουν με τον ιδιο τροπο. Μονο που η Ελλαδαρα το μανο που ξερει ειναι να ζητιανευει και δεν ειναι ουτε Κορεα ουτε Ιαπωνια εστω και αναλογικα!

Epam Papas

H Kίνα δεν έχει ακριβώς blue water ναυτική παράδοση. Mια φορά στην ιστορία της ανοίχτηκε στον έξω κόσμο. Και αυτό ήταν η εξαίρεση στον κανόνα που ήθελε την Κίνα να πιστεύει ότι ήταν το κέντρο του κόσμου, ότι δεν υπήρχε τίποτα αξιόλογο έξω από αυτόν. Τη Σαγκάη οι αποικιοκράτες την φτιάξανε, αυτό τα λέει όλα.
Οπότε ούτε διεθνές εμπόριο είχε παρά μόνο στη σύγχρονη ιστορία της και τώρα το εμπόριο είναι ο ζωοδότης της οικονομίας της.
Για την τεχνολογία να πούμε ότι τα οικονομικά μεγέθη Δύσης Ανατολής, τα μεγέθη που τροφοδοτούν την έρευνα δηλαδή, ήταν δυσανάλογα επί ψυχρού πολέμου. Τώρα πλέον δεν υπάρχουν ακριβώς όρια για τις παρατάξεις και την πρόσβαση στη γνώση και δεν υπάρχει και τόσο μεγάλη δυσαναλογία στα μεγέθη.
Αλλά και πάλι από μόνη της δεν μπορεί και δε θα μπορεί να αντιμετωπίσει τις ΗΠΑ. Ειδικά αν δεν επενδύσει τα ιλλιγγιώδη ποσά του μιλιτιρατιστικού αντιπάλου της σαν ΑΕΠ για την άμυνα και δεν την αποστερήσει από τους σημαντικούς τοπικούς συμμάχους της (Ιαπωνία, Ν.Κορέα, Ταιβάν).

SAAB

Η έχθρα με τις ΗΠΑ – Κίνα δημιουργήθηκε όταν οι πολυεθνικές εταιρείες παντώς είδους άρχισαν να εγκαθίστανται στην Κίνα. Οι πολυεθνικές στην σημερινή τους μορφή είναι δημιούργημα των ΗΠΑ για παγκόσμια κυριαρχία. Αυτό που φοβήθηκαν οι ΗΠΑ είναι να μην εγκατασταθούν και οι πολεμικές βιομηχανίες στην Κίνα. Και μέσω εξοπλισμών προσπαθούν να τις κρατήσουν εντός των τοιχών και μακριά από Κίνα, Ρωσία.
Δεδομένου ότι οι πολυεθνικές το μόνο που επιθυμούν είναι κέρδη από το εμπόριο, το μόνο πεδίο αντιπαράθεσης, που δεν θα καταστρέψει την οικονομία είναι ανοιχτά στους ωκεανούς.
Και στρατιωτικώς είναι ορθό να κρατάς τον αντίπαλο μακριά από την λειτουργία του κράτους που συντηρεί και τροφοδοτεί ένα στράτευμα.
Αυτά εν τάχη.
Το πρόβλημα το έχουμε εμείς, λόγο της μικρής απόστασης από Τουρκία – Αλβανία (και οι δύο με εμπόλεμο εις βάρος μας).
Τα πυραυλικά συστήματα πλέον εγκυούνται ότι θα πληγεί και η ενδοχώρα.
Αντί λοιπόν κατά προτεραιότητα να δημιουργήσουμε πρώτα αντιπυραυλική ασπίδα σε όλη την χώρα, θέλουμε πλοία με Α/Α άμυνα λες ζούμε στον κόσμο του κάπτεν Νέμο σε σύγχρονη έκδοση.
Κανείς δεν λέει ότι είναι ασήμαντο το ΠΝ και τα πλήρως εξοπλισμένα πλοία. Η προτεραιότητα είναι στα πλήγματα εκ του μακρόθεν και στο τέλος εκ του συστάδην. Απεμπολούμε έτσι ένα πλεονέκτημα μεγάλης πολλαπλασιαστικής ισχύος όλου του στρατεύματος. Με αντιπυραυλική ασπίδα, πόσο πιο ισχυροί ήμαστε σε ξηρά, αέρα και θάλασσα, θα το καταλάβουμε όταν την αποκτήσουμε. Καλό θα είναι να μην περιμένουμε μία σύρραξη για να καταλάβουμε πόσο πιο αποτελεσματικά θα ήταν τα αεροσκάφη, τα πλοία, τα τανκς και το πυροβολικό υπό την προστασία μιας αντιπυραυλικής ασπίδας.

reCaptcha Error: grecaptcha is not defined

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αντιστράτηγος ε.α. Ιπ. Δασκαλάκης: Περί συνθημάτων, ηθικού, παρελάσεων και προς πόλεμον προετοιμασίες

Του Ιπποκράτη Δασκαλάκη, Αντιστρατήγου ε.α., διδάκτορος Διεθνών Σχέσεων, διευθυντή μελετών του Ελληνικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών Η φετινή στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου προσέλκυσε τα φώτα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ώρα μηδέν για την ευρωπαϊκή άμυνα και ασφάλεια

2
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 9 Απριλίου 1940: Επιχείρηση «Άσκηση στον Βέζερ», οι...

1
Ο Γερμανικός Στρατός εισβάλει και καταλαμβάνει ταυτόχρονα τη Δανία και τη Νορβηγία στην αρχή του Β' Παγκοσμίου πολέμου. Η επιχείρηση προετοιμάστηκε καθώς οι Βρετανοί...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Παγώνει για 90 ημέρες τους δασμούς ο Τραμπ – Αυξάνονται στο 125% οι δασμοί στα κινεζικά προϊόντα

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε απόψε ότι αναστέλλει για 90 ημέρες τους «ανταποδοτικούς» δασμούς, με άμεση ισχύ. Παράλληλα, αυξάνει τους δασμούς στα...

Στο στόχαστρο κινεζικών περιοριστικών μέτρων 18 αμερικανικές εταιρείες άμυνας

Το κινέζικο υπουργείο Εμπορίου επέβαλε σήμερα περιορισμούς σε αμερικανικές εταιρείες άμυνας, αφού ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ έκανε πράξη την απειλή του να επιβάλει επιπλέον...

Αμερικανική Αεροπορία: Σκοπευτικά επί κάσκας Scorpion για F-16

Η Thales Defense & Security, θυγατρική της Thales, έχει αναλάβει σύμβαση από την NSPA (Υπηρεσία Υποστήριξης και Προμηθειών του NATO) για την παράδοση σκοπευτικών...