Νεκρός από σφαίρες των ειδικών δυνάμεων της Αλβανικής Αστυνομίας έπεσε ο 35χρονος Κωνσταντίνος Κατσίφας, σύμφωνα με όσα αναφέρουν τοπικά μέσα τα τελευταία λεπτά.
Ο ομογενής ύψωσε την ελληνική σημαία στο στρατιωτικό νεκροταφείο των Ελλήνων πεσόντων, ανήμερα της επετείου της 28ης Οκτωβρίου. Ωστόσο, η αλβανική αστυνομία έσπευσε να κατεβάσει την ελληνική σημαία λίγο αργότερα. Τότε, σύμφωνα με αλβανικά ΜΜΕ ο ομογενής να αρχίσει να πυροβολεί με καλάσνικοφ κατά ανδρών των αλβανικών ειδικών δυνάμεων (RENEA).
Σύμφωνα με πληροφορίες κατοίκων στο Himara.gr, στις 10πμ 35χρονος Βορειοηπειρώτης από τους Βουλιαράτες πυροβόλησε στον αέρα ενώπιον αστυνομικών προσπαθώντας να τους εμποδίσει να κατεβάσουν την ελληνική σημαία που βρισκόταν σε περίοπτη θέση στην περιοχή. Στην συνέχεια διέφυγε στην ορεινή περιοχή για να αποφύγει την σύλληψη. Οι αστυνομικές δυνάμεις του Αργυροκάστρου ζήτησαν την συνδρομή των αλβανικών ειδικών δυνάμεων “Rinea” και στις έρευνες συμμετέχει και ελικόπτερο που έσπευσε στην περιοχή από τα Τίρανα.
Σύμφωνα με αλβανικά ΜΜΕ, ο ομογενής ονομάζεται Κωνσταντίνος Κατσίφας (Kostandinos Kaçifa), είναι 35 ετών και είναι νεκρός από πυρά αστυνομικών.
Νεκρός ομογενής από πυρά Αλβανών αστυνομικών
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Ελληνικές αμυντικές δαπάνες για το 2025 – στάσιμες και με €2,5...
Στη Βουλή για επεξεργασία και συζήτηση έχει φθάσει και ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2025, οπότε ας δούμε τι κονδύλια περιλαμβάνει ειδικά για το...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Νοεμβρίου 1940: Η ΧΙΙΙ Μεραρχία Πεζικού μπαίνει...
Στο μέτωπο της Αλβανίας το 1940, μετά την κατάληψη της Κορυτσάς και τις επιτυχημένες επιχειρήσεις στα υψώματα Ιβάν και Μοράβας (14-22 Νοεμβρίου), ο ελληνικός...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Τρέλα. Ο άλλος από τα πολλά εθνικιστικά καραγκιοζιλίκια την πίστεψε. Και πριν αρχίσουμε τα κρίμα το παιδί και λοιπά ας φανταστούμε αλβανό σε χωριό της Ηπείρου να πάει να σηκώνει σημαία μεγάλης αλβανίας και όταν η Αστυνομία να πάει να την κατεβάσει να τους απηλέι με όπλο..
πολύ εύκολα πίστεψες το τι σου πάσαρανε …
Δεν είχε δηλαδή καλάσνικοφ και πυροβολούσε ο δικός μας ο πυροβολιμένος;
Το βασικό αποδεικτικό στοιχείο των Αλβανών ότι ο δικός μας πυροβολούσε ήταν οι τρύπες στο περιπολικό και το ότι βρέθηκε ένα καλάσνικωφ δίπλα του.
ΑΝ όντως πυροβολούσε ο δικός μας, πρέπει να υπηρε συνδυασμός εξωγήινης ικανότητας αυτού ή/και εξωγήινης βλακείας των άλλων. Πιο συγκεκριμένα:
Έχει όπως λέει η ιστορία περικυκλωθεί από την αστυνομία σε ένα υδραγωγείο από πολλά άτομα. Πυροβολεί προς ένα περιπολικό με το καλασνικωφ (διαμέτρημα 7,62) από μπροστά και δεξιά του περιπολικού κάνοντας μια μικρή τρυπούλα , σαν να την έκανε 9ρι πιστόλι, αντί να κάνει την κολώνα κομμάτια. Θαύμα νο1.
Μετά κάνει τρύπες στην άλλη μεριά του περιπολικού στα τζάμια. Αν και εδώ γελάε με την ζημιά στο τζάμι για ένα καλάσνικωφ, το εντυπωσιακό είναι ότι υπάρχουν 3 πιθανότητες:
-πυροβόλησε φαλτσαριστά και αφού η πρώτη σφαίρα έκανε τρύπα στην δεξιά μεριά του αυτοκινήτου, οι άλλες πέρασαν από πάνω, πήραν φάλτσο και επιστρέφοντας έκαναν τρύπες στα τζάμια της άλλης πλευράς.
-πέταξε στο αέρα και από το υδραγωγείο (μπρος δεξιά του αυτοκινήτου) βρέθηκε με διαστημικό τρόπο να πυροβολεί από την εμπρός αριστερη.
-τρίτη εναλλακτική, εκεί που πέφτουν οι σφαίρες στο αυτοκίνητο, ο Αλβανός οδηγός λέει δεν το γυρνάω και από την άλλη?Έτσι μπαίνει μέσα ενώ πέφτουν σφαίρες, κάνει μανούβρες, το ξαναπαρκάρει στην ίδια θέση να τρώει τις σφαίρες απλά στην άλλη πλευρά αυτή την φορά.
ΔΕν μου φαίνεται και ιδιαίτερα καθαρό
θα εκαναν πως κοιμουνται οι αστυνομικοι κ ουτε γατα ουτε ζημια.πρεπει παρολα αυτα να πουμε οτι η αλβανικη αστυνομια κανει δουλιτσα και πυροβολει δεν τοχει το οπλο για φιγουρα σαν τι δικη μας.
Γι’ αυτό η Αλβανία θεωρείται παράδεισος επί γης και όλη τη ζηλεύουν σαν χώρα να υποθέσω;
Εσύ τι πιστεύεις δηλαδή ότι θα γινόταν?
1. στην Ελλάδα υπήρχαν περιπτώσεις αλβανών αλλά δεν πήγε καμιά αστυνομία να τους συλλάβει όπως των στρατιωτών με τον αλβανικό αετό , το παιδάκι στην Κρήτη με την μπλούζα με την μεγάλη Αλβανία παρουσία Αλβανού διπλωμάτη , 2. πήγε ο άλλος με το καλάσνικωφ στον ώμο από την Ελλάδα και είπε να κάνει πόλεμο , λογικό το βλέπω το λένε εξάλου οι έμπιστοι αλβανοί γιατί να μην το πιστέψουμε ; , 3. δεν σήκωσε την σημαία καμιάς “μεγάλης” Ελλάδας αλλά την Ελληνική σε νεκροταφείο που είναι θαμμένοι ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ … δεν σε ενόχλησε η “σπουδή” των αλβανών να την κατεβάσουν και να στήσουν επεισόδιο για τον “παραδειγματισμό” των ομογενών σε πείραξε ο κακός εθνικιστής χρυσαυγίτης φασίστας ….
Πες τα !!!!!
Γελοιο το σχολιο σου…
Καταρχας αποδεχεσαι με την μια την Αλβανικη πλευρα των γεγονοτων.
Κατα δευτερον, ο ανθελληνισμος σου δεν κρυβεται.
Ποιος ξερει τι τραβανε εκει πανω οι Ελληνες?
Εδω στην πατριδα μας, μας δερνουν και μας σκοτωνουν οι αλβανοι…
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ , Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ. ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΣΕ ΙΣΧΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΟΠΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΕΠΙ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ. ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΛΙΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ . ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΒΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΣΗΜΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΓΙΑΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΔΑΦΟΣ. ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ , ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑ ΠΑΝΤΟΤΕ, ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ,ΑΛΛΑ ……!!!!
Αγαπητε Dimitri, οσα ιστορικα αναφερεις για το πρωτοκολλο της Κερκυρας και για την αυτονομια της Βορειου Ηπειρου απο το τοτε νεοσυσατο Αλβανικο κρατος ειναι απολυτως σωστα και ιστορικα αληθή! Θα προσθετα επιπλεον οτι, οσοι εχουν μελετησει σε βαθος την ιστορια θα εχουν διαπιστωσει οτι το κρατος της Αλβανιας αλλα και το εθνος των Αλβανων ειναι κλασσικα παραδειγματα fake κρατους και fake εθνους! Αυτο το κρατος εθνος κατασκευαστηκε κυριολεκτικα απο το μηδεν με σκοπο ν εξυπηρετει τα γεωπολιτικα συμφεροντα της τοτε Αυστροουγγαριας και της Ιταλιας. Ο στοχος αυτων των δυο μεγαλων ευρωπαικων δυναμεων ηταν να αποκλεισουν τα τοτε εθνικα βασιλεια των Ελληνων και των Σερβων να «βγουν» στην θαλασσα της Αδριατικης και να ελεγξουν τα στενα του Οτράντο! Ετσι κατασκευασαν εκ του μηδενος το fake κρατος και εθνος της Αλβανιας! Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο και αμελητεο το ιστορικο γεγονος οτι οι Βαλκανικοι Λαοι που συμμαχησαν στον Ά Βαλκανικο Πολεμο ησαν οι Ελληνες , Οι Βουλγαροι , οι Σερβοι και οι Μαυροβουνιοι! Οπως βλεπουμε οι Αλβανοι ησαν ΑΠΟΝΤΕΣ και ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ!! Και ας μην βρεθουν διαφοροι «καλοθεληταδες» να μας μιλησουν για μεσαιωνικους Αρβανιτες, διοτι οι Αρβανιτες με τους σημερινους Αλβανους εχουν σχεση οσο η ημερα με την νυκτα…και το φιλοξενο βημα του ptisidiastima.com καθε αλλο παρα για ιστορικες αναλυσεις προσφερεται…ας επανελθουμε λοιπον! Οταν απελευθερωθηκαν με τον Ά Βαλκανικο Πολεμο απο τον Ελληνικο, Σερβικο και Μαυροβουνιακο Στρατο τα σημερινα εδαφη του ιστορικως fake Αλβανικου Κρατους, οι Μουσουλμανοι του λιμενος του Αυλωνα και του λιμενως του Δυρραχιου ( η αρχαιοελληνικη Επιδαμνος) δεν ηξεραν ποια σημαια να υψωσουν για να πανηγυρισουν και καλα απο την απελευθερωση τους και καλα απο τους Οθωμανους και σηκωσαν την Τουρκικη! Το αστερι με την ημισεληνο! Ναι καλα διαβασατε! Την ημισελινο υψωσαν!! Φυσικα τοτε δεν υπηρχε ουτε και ο καλα «αλβανικος» δικεφαλος αετος ως σημαια ουτε Σκεντερμπεηδες υπηρχαν….αυτα ολα αργοτερα εφευρεθησαν για να δικαιολογησουν την fake ιστορικα Αλβανια…για να σταματησω διοτι ηδη πολυ μακρυγορησα, τα ιστορικα γεγονοτα και η ιστορικη αληθεια ειναι αντρανταχτα υπερ της Ελλαδος και του Ελληνισμου! Αλλα φυσικα στον συγχρονο περιβαλλον που ζουμε, τα γεωπολιτικα συμφεροντα των υπερδυναμεων ειναι αυτα που καθοριζουν τους κανονες του παιχνιδιου της διεθνους πολιτικης και οχι η Αληθεια της επιστημης της Ιστοριας….Ευχαριστω για την φιλοξενια.
Για να μην υπαρξη παρανοηση των γραφομενων μου, οφειλω παρακαλω να ξεκαθαρισω οτι βεβαιως και υπηρχε ο Σκεντερμπεης (Γεωργιος Καστριωτης) ως ηρωας, αλλα θελω να πω οτι υπηρξε και πολεμησε τους Οθωμανους τον 15ο αιωνα ως Βυζαντινος τοπαρχης και ως τετοιος χρησιμοποιησε και τον Βυζαντινο ( για την ακριβεια Ρωμαικο ) δικεφαλο αετο. Περιοριζομαι μονον σε αυτο. Σας ευχαριστω.
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που αναφέρεις.
Μπορείς να δώσεις και άλλες πληροφορίες για εμάς που ενδιαφερόμαστε να το “ψάξουμε” παραπάνω το θέμα;
Άρθρα, links, βιβλία, κτλ.
Προς γιώργος
Θα πρέπει να ντρέπεσαι για αυτά που γράφεις.
Υποκλίνομαι στον τελευταίο Έλληνα ήρωα.
Να σε ακούσω να καταδικάζεις και τον αλβανικό εθνικισμό και την δολοφονία από τους Αλβανούς και την καταπίεση της Ελληνικής μειονότητας σε έναν χώρο στον οποίο έχει παραχωρηθεί αυτονομία. Επειδή, όμως , δεν θα τα κάνεις , είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πόσο πεμπτοφαλαγγίτης είσαι και εσύ.
Μπορει να ειχε δικιο, μπορει αδικο…. οταν ομως σε καλει η αστυνομια να παραδοθεις, το βουλώνεις και παραδίδεσαι. Προφανώς δεν εστεκε και πολυ στα καλα του… και το πληρωσε με την ζωη του.
έχεις δίκιο , και ο Αριστοτέλης Γκούμας μάλλον δεν θα ήταν καλά στα μυαλά του …
Διαφωνεις με την κοινη λογικη καπου?
Τ εχεις μπερδεψει μαλλον στην Αλβανια εχει ελληνικη μειονοτητα στην Ελλαδα δεν εχει αλβανικη μειονοτητα οικονομικοι μεταναστες ειναι και εχει διαστρεβλωθει ο ορος Πατριωτισμος με τον ορο Εθνικισμο επειδη βολευει μερικους ψευτοαριστερους θα φανει στο αμεσο μελλον οι συνεπειες αυτης της δολοφονιας.
Αλλο ενα περιστατικο βιας εναντιων των Ελληνων της Β.Ηπειρου τα οποια καθε Ελληνικη κυβερνηση κανει πως δεν βλεπει.Αυτη τη φορα ο ατυχος αυτος ανδρας πληρωσε με τη ζωη του το εγκλημα να σηκωσει Ελληνικη σημαια μεσα στην σκλαβομενει Β.Ηπειρο της οποιας την μειωνοτητα τρομοκρατει οποτε θελει οποια Αλβανικη κυβερνηση θελει δινωντας αφορμες για πολεμο παρα το χαοτικο επιπεδο μεταξυ των Ελληνικων και Αλβανικων ενοπλων δυναμεων.ΟιΕλληνικες ηγεσιες φυσικα κλεινουν τα ματια και αρνουνται να βοηθησουν την Ελληνικη μειωνοτητα .Να δουμε αν αυτη τη φορα θα γινουν αυτονοητες ενεργειες οπως η απελαση Αλβανων διπλωματων,απελαση Αλβανων που διωκονται για βαρια εγκληματα εις βαρος των Ελληνων πολιτων και αστυνομικων δυναμεων,κυρωσεις και αν χρειαστει στρατιωτικη επεμβαση για την προστασια της Ελληνικης μειωνοτητας.Φυσικα καθε φορα που οι Αλβανοι σηκωνουν σημαιες της μεγαλης Αλβανιας,σχηματιζουν Αλβανικους αετους και κανουν αλλες πραξεις αγαπης και φιλιας τοτε ειναι ολα ενταξει και αμα τολμησει κανεις να τα επικρινει ειναι φασιστας.
Οπως φαινεται καθημερινα δεν υπαρχει διπλωματια του διεθνους δικαιου αλλα διπλωματια του ισχυρου και σε αυτη την περιπτωση οφειλουμε να την εφαρμοσουμε.
τα τελευταία λόγια του θανών : Ζήτω η Ελλας ζήτω ο Ελληνισμός.
εαν είναι ηρωας η όχι θα το δείξει ο καιρός.
να ναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.
οσο για την επόμενη μέρα.. τίποτα δεν έχει τελειώσει
το περιπολικό φαίνεται καθαρά ότι έχει βληθεί από 2 αντίθετες πλευρές , ο φονευθείς εκτελέστηκε με μία βολή στο στήθος και μία στο κεφάλι , κανείς δεν εξήγησε που βρήκε το καλάσνικωφ κάποιος που πήγε από την Ελλάδα για να παραστεί στις εκδηλώσεις στο νεκροταφείο , φήμες μιλάνε για ύπαρξη βίντεο που δείχνει την σύλληψη του πριν ανακοινωθεί ο θάνατος … η υπόθεση είναι πολύ βρώμικη αλλά το ελληνικό κράτος δεν θα κάνει τίποτε όπως με την δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα και τις τόσες προβοκάτσιες διώξεις και επεισόδια κατά των ομογενών μας στην Β. Ήπειρο
τα τελευταία λόγια του εκληπών: Ζητω η Ελλάδα ζήτω ο Ελληνισμός.
εαν είναι ήρωας η οχι θα το κρίνει ο καιρός.
ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει…
τίποτα δεν έχει τελειώσει…
«…τα τελευταία λόγια του θανών…»
«…τα τελευταία λόγια του εκληπών…»
- cassius,
Προτείνω να μάθεις ορθογραφία και σύνταξη Ελληνικής γλώσσας. Μπορεί να μην αποφύγεις να σε καταλαβαίνουν αμέσως πως είσαι ******, αλλά τουλάχιστο δεν θα σε αποκαλούν αγράμματο και «ξύλο απελέκητο»…
,,,κατά τα λοιπά, συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση του χρήστη MisCo.
……………………………………………………..
ευτυχώς που συμφωνείς με τον misco (!!!) γιατί αλλιώς θα ανησυχούσαμε.
Δεν είχε κάτι το σχόλιό σας, απλά το σταματάμε εδώ. Δεν θα γίνονται δεκτά άλλα σχόλια στο άρθρο αυτό. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας.
Πολύ σωστός. Εννοείται ότι ο κάθε λογικός άνθρωπος θα συμφωνήσει με τον MisCo. Οι υπόλοιποι αντί να εξετάζουν το γεγονός και τις πληροφορίες από όπου και αν αυτές προέρχονται, αρχίζουν τις αναλύσεις και τις άστοχες συγκρίσεις με Γερμανούς, Καραϊσκάκη, Κολοκοτρώνη, ΕΟΚΑ, Τάσο Ισαάκ, κλπ, καθώς και υποθετικά σενάρια για το τι θα γίνονταν αν…., θέλοντας να πείσουν τον εαυτό τους ότι είναι πονηροί και μπορούν να διακρίνουν πίσω από το γεγονότα. Δυστυχώς αυτό είναι το επίπεδο του μέσου συμπολίτη μας, για τον οποίο όλοι εμείς είμαστε αφελείς και καταπίνουμε αμάσητα ότι μας σερβίρουν. Απογοήτευση.
Άμεσα πρέπει να ζητηθεί διεθνής έρευνα (ΟΗΕ η όπια άλλη δυνατότητα παρέμβασης υπάρχει )
και κλιμάκιο προστασίας Ελλήνων στην περιοχή
Δεν ξέρω αν ήταν εθνικιστής ,αριστερός η ότι άλλο θέλετε αλλά ξέρω ότι ήταν Ελληνας !!!
Αν είχε δώσει το υπηρεσιακό του όπλο και καθημερινά έκανε αιτήσεις αποφυλάκισης τότε θα ηταν Ήρωας
και θα τον έφερνε το Προεδρικό αεροσκάφος
αν είναι αλητεία η ελληνικη σημαία σε νεκροταφείο Ελληνων πεσόντων τότε ο Τασος Ησαακ τι ηταν ?
Δυστυχώς η κρίση δεν είναι οικονομική και έχει ανοίξει η όρεξη στους διάφορους
Μην φοβάστε θα μάθουμε την αλήθεια από την Αλβανική αστυνομία, μου αρέσει ο πρώτος αποδέχθηκε και το σενάριο της. Βρέθηκαν αμέσως και ειδικές δυνάμεις κοντά και πυροβολισμός και στο κεφάλι (εκτέλεση).
Άσκοπη κίνηση αυτού του ανθρώπου όπως και να εχει, θυμίζει την ιστορία που εκτέλεσαν κύπριο οι τουρκαλάδες στην πράσινη γραμμή…
Βρωμάει προβοκάτσια. Με όλα τα παραμυθάκια των τελευταίων 20 ετών και βάλε για την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, για την ειρηνική συνύπαρξη των λαών ξεχνάμε ότι ζούμε σε μία περιοχή ,στην οποία ΌΛΟΙ προβάλλουν απαιτήσεις εις βάρος της χώρας μας , καταπατώντας τα δικαιώματα αναγνωρισμένων Ελληνικών πανάρχαιων πληθυσμών που έχουν επιπρόσθετα αναγνωριστεί και με διεθνείς συνθήκες. Οι δολοφονίες δεν θα σταματήσουν αλλά θα ενταθούν, όπως και η κατατρομοκράτηση και η καταπάτηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων εντός και εκτός συνόρων. Πότε θα καταλάβουμε ότι μόνο στον συνέλληνα μπορούμε να στηριζόμαστε; Πότε θα καταλάβουμε ότι πρέπει να σταματήσουμε να ξεπουλιώμαστε στις κάλπες και να στηρίζουμε οικονομικά χώρες και εθνότητες που είναι ξεκάθαρα εχθρικές;
Σήκωσε στο ελληνικό στρατιωτικό νεκροταφείο την ελληνική σημαία.
Εντάξει μέχρι εδώ.
Μετά που πήγε εκεί η αστυνομία πυροβόλησε στον αέρα τρεις-τέσσερις φορές. Εδώ χαλάει το πράγμα. (συν φυσικά ότι οπλοφορούσε)
Επίσης, ομογενείς λένε ότι μετά πυροβόλησε και κατά των αλβανών αστυνομικών.
Θυμάμαι την δεκαετία του 80 στο Γυμνάσιο το Σχολικό βιβλίο Γεωγραφίας να εκθειάζει την οργάνωση του Αλβανικού Κράτους….Θυμάμαι τη δεκαετία του 90 στην Κερκυρα όπου ζω οι κλοπές ιδιωτικών σκαφών, εξωλέμβιων κτλ απο Αλβανούς να είναι καθημερινό φαινόμενο και μόνο μετά απο θάνατο στελέχους του Λιμενικού να αντιδρά η Χώρα μας…….θυμάμαι ότι ουδέποτε είχαμε σοβαρή και σθεναρή πολιτική διεκδίκησης των δικαιωμάτων των Ελλήνων της Β. Ηπείρου και αφότου άνοιξαν τα σύνορα ως ξέφραγο αμπέλι δεχθήκαμε όλο τον υπόκοσμο και τους εγκληματίες της γειτονος. Βέβαια θυμάμαι στις εποχές των παχιών αγελάδων πολλούς Νεοελληναραδες να έχουν τον προσωπικό τους να τους σκαλίζει τον κήπο και πολλά αλλα τέτοια παραδείγματα ξιπασμένου νεοπλουτισμού. Όταν η κοινωνία νοσεί και το Κράτος απουσιάζει μεμονωμένες ενέργειες σαν τη σημερινή είναι αναμενόμενες. Δεν γνωρίζω τις ακριβείς συνθήκες του περιστατικού, ούτε τα ιδεολογικά ελατήρια, κρίμα και πάλι κρίμα για το χαμό ενός νέου ανθρώπου.
Νηφάλιες διαπιστώσεις, πικρές αλήθειες. Υπάρχουν πολλές εξηγήσεις που πρέπει να δοθούν. Ακόμη και αν ισχύει η εκδοχή περί τυφεκίου, δύσκολα διασκεδάζεται η εντύπωση (σε μια χώρα που οι πολεμικής οργάνωσης συμμορίες είναι καθημερινότητα, και αν πυροβολείτο από την αστυνομία ο κάθε οπλοφόρος θα έπρεπε να έχουν μείνει οι μισοί …) ότι υπάρχει υπερβάλλων ζήλος σε ό,τι εκλαμβάνεται από την Αλβανία ως αλυτρωτική ατζέντα … βλ. και το κυνήγι και την άγρια δολοφονία του ομογενούς Γκούμα προ ετών από φανατισμένους συμμορίτες (κυνηγήθηκε ανηλεώς για χιλιόμετρα από χωριό, εποχούμενος σε μοτοσυκλέτα, μέχρι που το αυτοκίνητο των δολοφόνων τον συνέθλιψε στο κιγκλίδωμα οδικής γέφυρας …). Εν τη παρανομία ουκ ισότης βέβαια, αλλά οι ενδείξεις “παραδειγματισμού” δεν μπορούν να αγνοηθούν … Αν ήταν ο Κοτζιάς, θα το έθαβε σίγουρα, τώρα με τον … νέο ΥΠΕΞ δεν γνωρίζω (και δεν ελπίζω πολλά …) …
για να καταλάβω, κάποιος κρατάει πολεμικό όπλο και το χρησιμοποιεί κιόλας έστω και ρίχνοντας στον αέρα και η αστυνομία που τον κυνήγαγε τελικά τον σκότωσε σωστά?
Καταρχήν οταν εισαι σε ξενο κράτος τη σημαία της χώρας σου επιτρέπεται να την υψώνεις με συγκεκριμένους τρόπους πχ μόνο μαζί με τη σημαία του κράτους που σε φιλοξενεί. Δεύτερον όταν έχεις διαφωνίες με την αστυνομία τις λυνεις με νομικά μέσα δεν σηκώνεις οπλο εναντίων τους γιατί παίζει και να φοβηθούν και να σου ρίξουν.
Στην αμερική πχ θα τον είχαν σκοτώσει με περισσότερες απο δυο σφαίρες ακομη και αν βλέπανε τέτοιο οπλο δίπλα του οχι καν στο χέρι του….
Εναλλακτικό σενάριο. Γερμανός παει στο γερμανικό νεκροταφείο και υψώνει τη σημαια των ναζι (ή τη γερμανική πχ) μεσα στο νεκροταφείο που ειναι θαμμένοι οι Γερμανοί στρατιώτες. Η αστυνομια μας παει και την κατεβάζει αμεσα. ο Γερμανός βουτάει ενα καλαζνικοφ και ριχνει στον αέρα.
Πείτε αμέσως μετά ποιοες ειναι οι σωστές ενέργειες της αστυνομίας για τον ήρωα γερμανο.
Το αν το ρεπορτάζ μεχρι τωρα ειναι αληθινού ειναι αλλο θέμα αλλά μεχρι αποδείξεως του διαφορετικού το λογικο ειναι να πάμε με τα μεχρι στιγμής γνωστά δεδομένα. αν καποιος εχει αποδείξεις για κατι αλλο θα ηθελα να τον ακουσω.
Προς κάθε Ραμπο του διαδικτύο, δε θα κάνουμε ήρωα τον κάθε τρελό του χωρίου που την έχει δει μεγαλεξανδρος διαβάζοντας εθνικόναζιαρικά μπλογκ όλη μερα και μετά πέρνει ένα όπλο και όποιον πάρει ο χάρος.
Δε ξέρω αν μπορούσαν να τον συλλάβουν αλλα προτίμησαν να τον σκοτώσουν, κανείς δε ξέρει. Δε ξέρω ποια ήταν τα ‘τελευταία λόγια’ του, κανείς δε ξέρει. Οι δικοί μας ομογενείς όμως λένε οτι είχε όπλο και απειλούσε/πυροβολούσε τους αλβανούς αστυνομικούς που θέλαν να τον συλλάβουν. Από εκεί και πέρα η κουβέντα τελείωνει.
Ας σοβαρευτούμε.
https://www.protothema.gr/greece/article/833708/iatrodikastiki-exetasi-zitoun-oi-goneis-tou-katsifa-itan-stohopoiimenos-lene-katoikoi-stous-vouliarates/
Να σοβαρευτούμε βεβαίως, στα πλαίσια και της ρεαλιστικής στροφής της άρχουσας ελίτ βεβαίως… Όμως κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι αν συνέβαινε το αντίστροφο (δολοφονία Αλβανού από την Ελληνική Αστυνομία εντός της Ελλάδος) αυτό θα σήκωνε πλήθος αντιδράσεων ελληνόφωνων εντός της Ελληνικής επικράτειας, όμοια με την εκκωφαντική σιωπή αυτών για την περίπτωση που εμείς συζητούμε. Και πείτε μου εσείς και ο οποιοσδήποτε άλλος “ρεαλιστής” και “σοβαρός” (δηλαδή εμείς είμαστε ασόβαροι που υποστηρίζουμε τους ομοεθνείς μας..) ότι έχω άδικο.
Φυσικά και η κρίση δεν είναι οικονομική. Ένα δείγμα ηττοπάθειας είναι αυτό, το να τρώμε τραμπούκους από ασήμαντους τύπους και να λέμε και ευχαριστώ (ή αλλιώς να εκθειάζουμε τον αντίπαλο για την σοβαρότητα, που εμείς δεν έχουμε..)
Κρίμα για εναν νέο να χάνει την ζωή τού, αλλα νομίζω οτι υπάρχει πολύ προπαγάνδα, και απο της δύο πλευρές… Για την σημαία λενε ενω ειδα φωτο που εχει αρκετες Ελληνικές σημαίες αρα για την σημαία ειναι λιγο άτοπο απο την αλβανικο τυπο οτι δήθεν ειχε σχέση με ομαδα καταδρομών κλπ γενικα ο νεος αυτος ηθελε να προκαλέσει η ειχε κάποιο πρόβλημα… Αλλα κριμα που έφυγε τοσο νεος…. Η ιαχες περι πολέμου κλπ δεν εχουν λογική
Αγαπητέ shadow man (R) τον Γερμανό που θα ανέβαζε μια ναζιστική σημαία (ένα σύμβολο τρόμου και απέχθειας στο σύνολο του κόσμου) οι Έλληνες αστυνομικοί απλά θα προσπαθούσαν να διαπραγματευτούν μαζί του χωρίς αποτέλεσμα, αν είχε ταμπουρωθεί κιόλας θα είχαμε κανένα συμβάν σαν του Πάσσαρη, σίγουρα πάντως δεν θα είχαν επέμβει άμεσα τα ΕΚΑΜ για να τον εκτελέσουν και μετά να κατηγορήσουν την Γερμανία για συνδρομή των ειδικών τους δυνάμεων με στόχο κάποια προβοκάτσια εις βάρους της Μεγάλης Ελλάδας, πιο πολύ κάποιους τραυματισμένους αστυνομικούς θα έβλεπα και ίσως και κανένα νεκρό και την επόμενη ολα τα παράθυρα (τηλεοπτικά και οικιακά) ανοικτά να κλαίνε για τους αστυνομικούς αλλά μην τυχών και σκεφτούμε να δώσουμε κάποιες αρμοδιότητες στους αστυνομικούς γιατί ίσως κάνουν κατάχρηση εξουσίας, ίσως πιάσουν κάποιον αναρχικούληαναρχικούλη που θα καίει την Ελληνική σημαία κλπ κλπ κλπ. Επίσης παρομοίωση του περιστατικού με τις ΗΠΑ είναι ακυρη καθώς εκεί δεν υπάρχει κάποιο καθεστώς αυτονομίας και στην Ελλάδα το μόνο (αυτοδιοίκητο και όχι αυτόνομο) είναι το Άγιον Όρος.
Ας συγκρίνουμε λοιπόν όμοια περιστατικά παρά ανόμοια πράγματα. Το είπαν και προλαλήσαντες, έχουμε δει τέτοιες αντιδράσεις από την ΕΛ.ΑΣ. σε Αλβανούς που σε κυρίαρχο κράτος και όχι σε αυτόνομη περιοχή χρησιμοποιούν τα αλυτρωτικά τους σύμβολα;
Κάποιοι κουρδίζουν αυτόν τον κόσμο να πάρει το όπλο και να κάνει διάφορα. Αυτοί οι κάποιοι χαίρονται τώρα διότι μπορούν να πατήσουν στον άτυχο νεκρό και να ρίξουν και άλλο μίσος στον μύλος του εθνικισμού.
Πολύ φοβάμαι ότι σε λίγο καιρό κάποιος άλλος κουρδισμένος, θα πάρει το όπλο για να εκδικηθεί τον θάνατο του προηγούμενου και πάει λέγοντας.
Τα ΜΜΕ έχετε την υποχρέωση να παίρνετε σαφή θέση απέναντι στον φασισμό, το ρατσισμό και το μίσος. Στην ΠΤΗΣΗ, μπορείτε να ξεκινήσετε ελέγχοντας τα σχόλια αντίστοιχου περιεχομένου.
Έχουμε κόψει πάρα πολλά. Με την ευκαιρία να πούμε πως ακραίες απόψεις δεν θα γίνονται αποδεκτές
Ακραίες απόψεις όπως σωστά είπατε δεν θα γίνονται αποδέκτες. Με τις ακροαριστερες απόψεις όμως που μας θέλουν να καταπίνουμε τα πάντα και να λέμε και ευχαριστώ, μήπως είναι καιρός να ασχοληθούμε επιτέλους;
Κάνουμε ότι μπορούμε να κρατήσουμε ένα επίπεδο. Παρακαλώ προσπαθήστε να μας καταλάβετε
Εμπιστευόμαστε το ένστικτό σας. Οι παραδοσιακοί σχολιαστές, παρά τη φόρτιση, έχουν αποστεί από ακρότητες, ενώ προφανώς με θέρμη υπερασπίζουν τις θέσεις τους, όπως είναι άλλωστε δικαίωμά τους. Και φυσικά όλες οι απόψεις είναι θεμιτές, και έχουν επιχειρήματα υπέρ και κατά, στο μέτρο που δεν καλούν σε κατάλυση των νόμων ή και του πολιτεύματος, και σε προσβολή της ζωής και άλλων εννόμων αγαθών επιμέρους προσώπων (αλλά και υπερατομικών εννόμων αγαθών).
Οι αλυτρωτικές φωνές ακούγονται μεν παράταιρες, ίσως και άστοχες (δεδομένων των διαχρονικών θέσεων της Ελλάδος και των κινδύνων που την απειλούν από τ’ ανατολικά, αλλά και του συσχετισμού των δυνάμεων τη δεδομένη στιγμή), αλλά είναι έντιμο να πούμε ότι τροφοδοτούνται από την αλβανική πλευρά και τους διαχρονικούς απολογητές της εντός Ελλάδος: Η Αλβανία είναι που έχει καταθέσει το ιδεολόγημα της εθνικής ολοκλήρωσης, της “Μεγάλης Αλβανίας”, που σκέφτεται την ένωση με το Κόσοβο, έχει βλέψεις στο Πρέσεβο και ταυτόχρονα πιέζει συστηματικά το ελληνικό μειονοτικό στοιχείο, αφήνοντας την υπόνοια ότι αποβλέπει σε ένα εθνικώς καθαρό κράτος. Αντίστοιχα, η μεροληψία των απολογητών αφήνει μια αλγεινή εντύπωση και δίνει τροφή στα γνωστά στερεότυπα: Πολλοί θα ενθυμούνται διάσημο καθηγητή συνταγματικού δικαίου (και για ένα φεγγάρι πολιτικό πρόσωπο) να κατακεραυνώνει στο πανεπιστημιακό αμφιθέατρο, με την αυθεντία της από καθέδρας διδασκαλίας, φοιτητές που ρωτούσαν (επί Ραμίζ Αλία, ελάχιστες εβδομάδες – ή και μέρες – προ της πτώσης του Τείχους) για το αν η ελληνική μειονότητα της Αλβανίας απολαύει συνταγματικών δικαιωμάτων, διαρρηγνύοντας τα ιμάτια του ότι “τα δικαιώματά τους είναι πλήρως κατοχυρωμένα, σε αντίθεση με εκείνα των Μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης!” ….
Υπάρχει εξάλλου και η κλασική φράση του Γεωργίου Παπανδρέου “αν οι Τούρκοι ανοίξουν την πόρτα του φρενοκομείου, δεν θα διστάσουμε ούτε στιγμή να εισέλθουμε και μεις!”, που αποδίδει καλά εδραιωμένο αξίωμα της πολιτικής επιστήμης: Ο προβλέψιμος και ανελαστικός, που θεωρεί ότι δεσμεύεται δια παντός από τις επιλογές του, μόνο χάνει.
Εδώ βέβαια έρχεται και η κλασική σύλληψη του Σουν Τζου, συμπληρούμενη από τις σταθμίσεις του μεγάλου Martin van Crefeld (“Transformation of War”) να μας υποδείξει ότι ή Αλβανία συνιστά μείζονα και ασύμμετρη απειλή για την εθνική ασφάλεια της Ελλάδος, το κέντρο βάρους της οποίας δεν είναι βέβαια οι ασθενείς ένοπλες δυνάμεις της, αλλά α) η συμμαχική της σχέση με την Τουρκία, που της επιτρέπει να πιέσει δυσανάλογα την Ελλάδα (ασ φανταστούμε μόνο τουρκικές καταδρομικές δυνάμεις εδρεύουσες εκεί να απειλούν τα ενεργειακά πεδία Δ. Μακεδονίας,πηγή του 70% της ηλεκτροπαραγωγής της χώρας, ή το Ιόνιο σε κλοιό τουρκικών υ/β με παράλυση της ναυσιπλοϊας Ελλάδος-Ιταλίας …), και β) η αμιγώς ασύμμετρη απειλή μη-κρατικών-υποκειμένων (αλβανικών συμμοριών στρατιωτικής οργάνωσης και εκπαίδευσης, που γνωρίζουν την Ελλάδα σαν την παλάμη του χεριού τους, έχουν αποθέματα θαμμένων όπλων, πλήρη χαρτογράφηση και γνώση των αδυναμιών των σωμάτων ασφαλείας και τεράστιο δίκτυο υποστήριξης/απόκρυψης/προστασίας/πληροφοριών από εξαρτώμενα μέλη της εδώ παροικούσας οικείας εθνικής κοινότητας). Η ικανοποίηση ότι μείζονες προκλήσεις εξ Αλβανίας (και μάλιστα σε απολύτως κρίσιμες στιγμές του πρόσφατου εθνικού βίου, άρα με στοχευμένα αποσταθεροποιητικό της χώρας χαρακτήρα … ο νοών νοείτο …) αντιμετωπίστηκαν επαρκώς με χρήση επιλέκτων μονάδων δεν είναι ανακούφιση, γιατί σε περίοδο σύρραξης με την Τουρκία δεν θα περισσεύει ούτε ένας από αυτούς για να καταδιώκει συμμορίτες στα βουνά της Δυτικής Ελλάδος … Το τελευταίο φαινόμενο έχει μελετήσει καλώς, ως φαίνεται από “παραβολές” του δημοσιευμένες αλλού, γνωστός και καταξιωμένος εξωτερικός συνεργάτης του περιοδικού, περιώνυμος για τη δεινότητά του στην οπτική αναγνώριση ναυτικών ιδίως στόχων και τα θαυμάσια βίντεο και φωτογραφίες … Θα είχε ενδιαφέρον να μας διαφωτίσει περαιτέρω … στο μέτρο που λόγοι εθνικής ασφαλείας δεν το αποτρέπουν …
Δέν είδα κανένας νά κουρδίζει κανέναν νά πάρει τό όπλο γιά νά εκδικηθεί καί μπλά μπλά μπλά καί λοιπές αρλούμπες πού γράφεις.
Βλέπω όμως κάποιους σάν καί τού λόγου νά τσακίζονται νά δικαιολογήσουν τό φόνο ενός Ελληνα ομογενή, ακόμη καί τρελού, όπως κάποιος ελεεινός παραπάνω …γνωμάτευσε .
Επίσης βλέπω κάποιους νά απαγορεύουν προληπτικά καί ακόμα καί σάν σκέψη τήν όποια ελληνική αντίδραση.
Τό πιό πρόστυχο όμως πού βλέπω είναι η μόνιμη πιά επίκληση – υπενθύμιση – προειδοποίηση – απειλή στήν ΠΤΗΣΗ νά κόβει σχόλια πού οί ίδιοι θεωρούν “ανάρμοστα”.
Καί τό πιό αποκρουστικό πού βλέπω; Σάν πολλοί ελληνόφωνοι έχετε μαζευτεί, νά μάς πείσετε μέ τό στανιό πόσο δίκιο έχετε στά πάντα.
Και ο Μαυρομιχάλης και ο Καραισκάκης και ο Κολοκοτρώνης ήταν επίσης φασίστες που σήκωσαν το όπλο και την Σημαία σε επικράτεια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας!!!! Είναι να τρελαίνεται κάνεις με την παρακμή του σύγχρονου “’Ελληνα”!!!
Φασιστάκια και οι αγωνιστές της ΕΟΚΑ στην Κύπρο το 1955!!! Αχαχαχα μιλάμε για ΠΑΡΑΚΜΗ!!
Πες τα άνθρωπε μου. Πήξαμε στην ακροαριστερη προπαγάνδα και θεωρούμε φυσιολογικό το να κατηγορούνται νεκροί χωρίς πρώτα να προηγηθεί στοιχειώδη διερεύνηση, υιοθετώντας πλήρως και προκαταβολικα τους ισχυρισμούς των δολοφόνων του.
ΚΑΘΩΣ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ, ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ “ΚΛΕΙΝΟΥΝ”