
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ναυτικών συστημάτων “Euronaval 2018” η γερμανική εταιρεία TKMS θα παρουσιάσει πρωτότυπα του νέου συσσωρευτή λιθίου για υποβρύχια, που έχει αναπτύξει από κοινού με την εταιρεία Saft.
Όπως επισημαίνει το “Monch”, ο συσσωρευτής θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε περαιτέρω ναυτικές εφαρμογές μελλοντικά. Συγκριτικά με τους διαθέσιμους συσσωρευτές, ο συσσωρευτής λιθίου υπόσχεται μεγάλυτερη ασφάλεια και διάρκεια ζωής. Το σύστημα σχεδιάστηκε υπό την αιγίδα της BAAINBw και προσφέρεται για εγκατάσταση στα υποβρύχια Type 212 ή άλλους διαθέσιμους τύπους. Ο συσσωρευτής πρόκειται να πιστοποιηθεί, μεταξύ άλλων, στο υποβρύχιο Type 214.
Πόσο εύκολα αλλάζονται οι συσσωρευτές ενός υποβρυχίου, αν κάποιος αποφασίσει πως θέλει να τους αλλάξει..;
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο τους πλεονέκτημα σε σχέση με τις παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου είναι το μικρότερο βάρος και η μεγαλύτερη αποθηκευμένη ισχύ ανά μονάδα όγκου. Μέ λίγα λόγια μεγαλύτερη αυτονομία…
Τέτοιου τύπου μπαταρίες θα τοποθετηθούν και στα νέα Ιαπωνικά υποβρύχια, ενώ δεν τοποθετήθηκε κινητήρας AIP.