16.9 C
Athens
Τετάρτη, 16 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝΔυο απανωτά περιστατικά με ινδικά αεροσκάφη Jaguar κι ένα νεκρό πιλότο

Δυο απανωτά περιστατικά με ινδικά αεροσκάφη Jaguar κι ένα νεκρό πιλότο

- Advertisement -

Ινδικό αεροσκάφος κρούσης τύπου Jaguar έπαθε ζημιές κατά την διάρκεια προσγείωσης, αλλά τουλάχιστον ο πιλότος πρόλαβε να χρησιμοποιήσει το εκτινασσόμενο κάθισμά του.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος επιχειρούσε από την αεροπορική βάση Jamnagar και παρουσίασε δυσλειτουργία. Φαίνεται ότι το πρόβλημα ήταν αρκετά σοβαρό για να οδηγήσει τον πιλότο στην απόφαση να εγκαταλείψει το αεροσκάφος.
Δεν ήταν πάντως το μοναδικό ούτε το σοβαρότερο συμβάν με αεροσκάφος του τύπου το τελευταίο διάστημα και δη από την συγκεκριμένη αεροπορική βάση.
Στην εν λόγω βάση στεγάζεται η 33 Πτέρυγα όπου υπάγονται η 6 Μοίρα “Dragons” με αεροσκάφη Jaguar IM, IS και IT και η 224 Μοίρα “Warlords” με αεροσκάφη Jaguar IS και IT. Η Ινδία εξακολουθεί να διαθέτει σε υπηρεσία πάνω από 100 Jaguar σε έξι μοίρες.
Σημειώνουμε ότι πριν λίγες μέρες, αροσκάφος ίδιου τύπου συνετρίβη κοντά στο χωριό Bareja κοντά στα σύνορα με το Πακιστάν, στις 10:30 τοπική ώρα στις 5 Ιουνίου 2018. Δυστυχώς ο πιλότος, Sanjay Chaudhan, που έφερε τον βαθμό του ταξιάρχου, σκοτώθηκε στο ατύχημα.

Τα θραύσματα του Jaguar διασκορπίσθηκαν σε μια μεγάλη περιοχή στα περίχωρα του χωριού. H συγκεκριμένη πτήση ρουτίνας ξεκίνησε νωρίτερα το πρωί εκείνης της ημέρας από την βάση του.

Ο άτυχος πιλότος ήταν αρκετά γνωστός στους κύκλους της ινδικής Αεροπορίας ενώ λόγω της μεγάλης του εμπειρίας είχε επιλεγεί σαν ένας από τους πρώτους πιλότους που θα πετούσαν με το νέο μαχητικό της ινδικής Αεροπορίας, το γαλλικό Rafale.
Όπως είναι γνωστό και έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στην αντίστοιχη στήλη «Ασφάλεια πτήσεων», η Ινδική Αεροπορία έχει ιδιαίτερα άσχημο ιστορικό με πολλά ατυχήματα και απώλειες αεροσκαφών και χειριστών.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Giorgos

Αυτά να τα διαβάζουν οι ΠΑΠΑτζήδες Νο3 που μας κόστισαν με τα έργα τους κάτι περισσότερο από 0,45 δις € !!!

Κρις

Ερώτηση , με 400 εκ ευρω πόσα τέτοια αγορά ζούμε ?

G...

Τα λεφτά τα πετάξαμε στα Ρ3. Τι θέλουν τωρα οι γαλοναδες και οι πολιτικοι μας.?
Ας περιμένουν μέχρι το 2027 να πάρουν τα μουσεία φρεσκοβαμμενα.
Σκάνδαλο μεγάλο και ολοι σφυρίζουν αδιάφορα

spyrosavvas

Το μόνο που του λείπει είναι ένα σόναρ με κάποιο τρόπο και μετά θα λέμε “must buy”.

Παῦλος Πιτσελᾶς

Ας ελπισουμε να το ενταξουμε συντομα.comment image
——

akritas

Ασχολούμαι με τα αεροπορικά θέματα ως επαγγελματίας από το 1988. Πρωτογνώρισα τα UAV στις αρχές του 1990 και θεωρούσα ότι ήταν το επόμενο βήμα σε ότι αφορά την αεροπορική τεχνολογία.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, παρόλο που υπήρξαν βήματα (π.χ. Πήγασος) για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των UAV(μικρή και μέση) είμαστε πλέον εκτός επαφής.
Και θα παραμείνουμε, όσο επικρατεί στην Ελλάδα η μιζοκρατία και ο ξερολισμός.
Σε ότι αφορά το άρθρο, ναι μεν τα λέει καλά ο αντιπρόσωπος της εταιρείας, το ζήτημα είναι το εξής:
Πες ότι το πήραμε το MQ-9, μπορούμε όμως να το αξιοποιήσουμε ;
Διότι εκτός των άλλων πρέπει να αγοράσουμε και τις υπηρεσίες που μπορεί να φέρει όπως π.χ. την συνεργασία με την SES και τους 70 δορυφόρους της.
Καλό είναι να βλέπουμε πάντα το δάσος και όχι το δέντρο.

Epam Papas

Eίναι πραγματικά απαράδεκτο έως αστείο που δεν έχει υλοποιηθεί αντίστοιχο σύστημα στην Ευρώπη στο οποίο θα μπορούσαμε να έχουμε συμμετοχή και το οποίο να αγοραστεί και με ευρωπαίκή χρηματοδότηση για τη μη στρατιωτική του χρήση.

Thanos74

Αν τα παρουμε οπλισμενα καλως αλλοιως………

kakaouskia

Καλημέρα
Θα φανώ λίγο κακός σήμερα.
1. Αυτό το άρθρο στην ουσία μας λέει ότι ο κατασκευαστής του προϊόντος θεωρεί το προϊόν του εντυπωσιακό. Αυτό έλειπε, να μην το θεωρεί!
2. Οι αποστολές στις οποίες επιδείχθηκε αφορούν στο σύνολο τους “μη μάχιμες” αποστολές. Δηλαδή δεν προβλέπεται η μεταφορά ή και χρήση οπλισμού. Για να προλάβω αρνητικά σχόλια, χρειάζονται και αυτές οι αποστολές. Αλλά χρειάζεται και μερική έστω ικανότητα κρούσης.
3. “… επιτήρηση της ΑΟΖ…” Για να επιτηρεί κάποιος ΑΟΖ, δεν χρειάζεται να την έχει ανακυρήξει πρώτα; 😉

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Εκσυγχρονισμός Mirage 2000-5Mk2 της ΠΑ με στοιχεία του προτύπου κρούσης Mirage 2000D-RMV

Η πρόσφατη ολοκλήρωση της αναβάθμισης των μαχητικών Mirage 2000D από την Γαλλική Αεροπορία (Armée de l'Air et de l'Espace) αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο καθώς...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

1920px-Nave_Bergamini_2.jpg

ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό

46
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15 Απριλίου 1952: Πρώτη πτήση του στρατηγικού βομβαρδιστικού...

5
Το πρωτότυπο του "βαρέως βομβαρδιστικού, μακράς ακτίνας, μεγάλου ύψους" YB-52, 49-231, πραγματοποιεί την παρθενική του πτήση. Το 49-231 ήταν το δεύτερο πρωτότυπο του νέου...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Η Siemens επιβεβαίωσε τον θάνατο στελέχους της και της οικογένειάς του στη συντριβή ελικοπτέρου στον ποταμό Χάντσον της Νέας Υόρκης

Η γερμανική εταιρία Siemens ανακοίνωσε σήμερα πως ο Ισπανός Αγκουστίν Εσκομπάρ, ο διευθύνων σύμβουλός της για τις σιδηροδρομικές υποδομές, σκοτώθηκε μαζί με την οικογένειά...

Στέλεχος της Siemens και η οικογένεiά του νεκροί από τη συντριβή ελικοπτέρου στον ποταμό Χάντσον της Νέας Υόρκης-βίντεο

Ο Αγουστίν Εσκόμπαρ, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας Siemens, η οποία έχει την έδρα της στη Γερμανία, επέβαινε στο ελικόπτερο που συνετρίβη στον ποταμό Χάντσον...

Πτώση μαχητικού Jaguar στην Ινδία – νεκρός ο χειριστής

Συνεχίζεται το προβληματικό ιστορικό της Ινδικής Αεροπορίας σε ατυχήματα, με χθεσινή συντριβή ενός Jaguar -λόγω τεχνικού προβλήματος- στη πολιτεία Γκουτζαράτ στα δυτικά της χώρας....