Σύμφωνα με ινδικές εφημερίδες, η Ινδία εξέδωσε Request for Information (RFI) για την προμήθεια 123 ναυτικών ελικοπτέρων πολλαπλών χρήσεων (Νaval multi-role helicopter ή NMRH)με έμφαση στον ανθυποβρυχιακό αγώνα, καθώς και 111 ελαφρών ελικοπτέρων πολλαπλών χρήσεων (Νaval light-utility Helicopter ή NUH) με έμφαση στην κρούση.
Το RFI σύμφωνα με πληροφορίες είχε αποδέκτες τις Lockheed Martin (acquired Sikorsky), Bell Helicopter, Airbus Helicopters, και την Russian Helicopters. Το ενδιαφέρον είναι υσιαστικά συνέχεια ενός άλλου RFI για 6 νέα υποβρύχια με δυνατότητες AIP. To Ινδικό Ναυτικό βασίζεται σε μια περιορισμένη δύναμη ελικοπτέρων που αποτελείται από 11 Ka-28 και 17 Sea King ASW. Μια παραγγελία 16 S-70B δεν αλλάζει σημαντικά τους συσχετισμούς δυνάμεων καθώς τα τελευταία δεν μπορούν να προσφέρουν κάλυψη στον ινδικό στόλο των 140 πλοίων.
Σημειώνουμε πως οι Ινδοί έχουν “αγχωθεί” σημαντικά με τα τελευταία κινεζικά δημοσιεύματα στα υποβρύχια, και τα NMRH χρειάζονται άμεσα προκειμένου να ενισχύσουν τις ανθυποβρυχιακές τους ικανότητες. Τα NUH θα αντικαταστήσουν τα μονοκινητήρια Chetak (Alouette III), αλλά τυχόν επιλογές του ινδικού ναυτικού δεν θα ακολουθούν αντίστοιχες επιλογές του στρατού ξηράς. Τα ελικόπτερα αυτά θα εξοπλίζονται με πολυβόλα και καλάθους ρουκετών.
Τα ελικόπτερα θα πρέπει να κατασκευαστούν στην Ινδία με βάση την νέα πολιτική της “Στρατηγικής Συνεργασίας”, που προβλέπει την αγορά ξένων οπλικών συστημάτων αρκεί τα τελευταία να κατασκευάζονται στην Ινδία. Έτσι η Ινδία “γλυτώνει” τα έξοδα εξέλιξης ενός νέου οπλικού συστήματος (που δεν έχει σημειώσει και ιδιαίτερες επιτυχίες), κερδίζει θέσεις εργασίας, ενώ επιτυγχάνει και μεταφορά τεχνογνωσίας. To κόστος έχει προσδιοριστεί στα 5 δις δολάρια αλλά θεωρείται πως θα ξεπεράσει τα 10 δις.
234 (!) ναυτικά ελικόπτερα για την Ινδία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Το σχέδιο για να “επιστρέψει” η ναυτική ισορροπία μεταξύ Ελλάδας και...
Tου Βασίλη Νέδου, από την ΚαθημερινήΗ μετεωρική άνοδος της τουρκικής ναυτικής ισχύος αποτελεί ένα φαινόμενο που η Αθήνα παρακολουθεί να εξελίσσεται τις τελευταίες δύο δεκαετίες,...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 9 Ιανουαρίου 1941: Το “Τρίτων” τορπιλίζει ιταλικό υποβρύχιο
Το ελληνικό υποβρύχιο «Τρίτων» (Υ5) (κυβερνήτης o πλωτάρχης Διονύσιος Ζέπος) εκτοξεύει δύο τορπίλες από τους πρυμναίους τορπιλοσωλήνες του κατά «ακαθόριστου σκοτεινού όγκου» στη διάρκεια...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...