Αεροσκάφος των Λιβυκών Αερογραμών (LN 114) χάνει τον προσανατολισμό του σε προγραμματισμένη πτήση από Τρίπολη προς Κάιρο και εισέρχεται στο χώρο απαγόρευσης πτήσεων στη χερσόνησο του Σινά. Ενδείξεις αποδίδουν το περιστατικό σε κακοκαιρία και στην απώλεια λειτουργίας κρίσιμων υποσυστημάτων του Boeing 727-224.
Το αεροσκάφος με κωδικό 5A-DAH απογειώθηκε από την Τρίπολη στις 21 Φεβρουαρίου 1973 με εννιαμελές πλήρωμα εκ των οποίων οι πέντε ήταν Γάλλοι, καθώς ήταν μισθωμένο από την Air France. Μετά από μια σύντομη στάση στη Βεγγάζη, συνέχισε κανονικά την πτήση. Η διαδρομή από Τρίπολη ακολουθούσε συνήθως μια ευθύγραμμη πορεία δυτικά προς ανατολικά κατά μήκος της ακτής μέχρι την αιγυπτιακή πόλη του Σίντι Μπαράνι, πριν στρέψει ελαφρώς νοτιοανατολικά προς Κάιρο. Στη θέση αυτή χρησιμοποιείται για προσανατολισμό ο ραδιοφάρος της λίμνης Kαρούν.
Στη 13:45, το ραντάρ ελέγχου του αεροδρομίου του Καΐρου είδε την πτήση LN 144 να προσεγγίζει την πόλη από τα δυτικά, σύμφωνα με το πρόγραμμα. Ωστόσο, για άγνωστο λόγο το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του προς τα ανατολικά περνώντας τον Νείλο και πετώντας πάνω από το Σινά, που από τις συμφωνίες του 1967 ήταν περιοχή απαγόρευσης πτήσεων. Προσπάθειες των ελεγκτών να επικοινωνήσουν με το Boeing απέτυχαν. Το αεροσκάφος δεν απαντούσε στις κλήσεις των Αιγυπτίων ενώ είχε ξεκινήσει την κάθοδό του, πιθανώς πιστεύοντας πως βρισκόταν κοντά στο αεροδρόμιο προορισμού.
Η συνέχεια στο Military History