Για τις τελικές ελληνικές αποφάσεις/επιλογές σχετικά με τα Block F-16 βρισκόμαστε σε αναμονή, σύμφωνα με κυβερνητικές δηλώσεις και ειδικότερα τα λεγόμενα του ΑΝΥΠΕΘΑ κου Βίτσα (που έβγαλε το φίδι από την τρύπα όπου είχε οδηγηθεί με το κοκορομαχίες το θέμα) μετά τις 2 Νοεμβρίου οπότε και αναμένεται να επιστρέψει από τις ΗΠΑ η (τελική;) LOA.
Στον ορυμαγδό της παραπληροφόρησης ακούσαμε και για αντισταθμιστικά οφέλη με κάποιους να εγείρουν το ερώτημα του πως είναι δυνατόν να εξασφαλιστούν όταν η σημερινή ελληνική νομοθεσία τα απαγορεύει (ήταν τότε που επειδή καήκαμε στο χυλό αρχίσαμε να φυσάμε και το… παγωτό!).
Μια σημαντική παράμετρος του δυνητικού προγράμματος F-16V(GR), που δεν έχει προβληθεί αρκετά, είναι ότι οποιοδήποτε πλαίσιο υλοποιηθεί θα αποτελέσει τυπικά συνέχεια του προγράμματος Peace Xenia IV. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα της δεκαετίας του 2000 είχε αφεθεί «ανοικτό» με την ολοκλήρωση των παραδόσεων των 30 μαχητικών Block 52M. Η σκοπιμότητα που είχε γίνει αυτό δεν είναι απολύτως γνωστή και ίσως σχετίζεται με την option που δεν υλοποιήθηκε αλλά παρέμενε βλέψη της Lockheed Martin ή ακόμη και φιλοδοξία της εταιρίας από τότε για πρόγραμμα εκσυγχρονισμού (προ εποχών AESA). Το γεγονός όμως είναι ότι η ένταξη του εκσυγχρονισμού ως συνέχειά του θα εξυπηρετήσει σήμερα την διαδικασία με πολλούς τρόπους, μη εξαιρουμένης φυσικά και της δυνατότητας παροχής αντισταθμιστικών ωφελημάτων σε συνέχεια αυτού που είχαν επιτευχθεί τότε.
Το μεγαλύτερο μέρος του βιομηχανικού έργου αναμένεται να ανατεθεί στην ΕΑΒ στο πρότυπο του προγράμματος CCIP που υλοποίησε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία για την USAFE. Ο κορμός της διαδικασίας εκσυγχρονισμού δεν διαφέρει σε τίποτε και παραμένει η ανταλλαγή παλαιών με νέα απάρτια και LRU με την εγκατάσταση/αντικατάσταση των απαραίτητων καλωδιώσεων και υποδομών όπως και την πραγματοποίηση τυχόν απαραίτητων τροποποιήσεων.
Τα Fighting Falcon Peace Xenia IV θα σώσουν τα F-16V
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Φρεγάτα Constellation: Ολοκλήρωση σχεδίου το Μάιο του ’25, δεύτερη γραμμή ναυπήγησης...
Οι φρεγάτες κλάσης Constellation σε αμερικανική παραγωγή ίσως και να «βλέπουν» φως στον ορίζοντα μετά τα προβλήματα που κορυφώθηκαν και τον Μάιο του 2024...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 18 Δεκεμβρίου 1916: Βερντέν – Οι Γερμανοί “δεν...
Λήγει μετά από σχεδόν 10 μήνες συνεχών μαχών, η επική μάχη του Βερντέν (Verdun), στο Δυτικό Μέτωπο του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου.Τη μάχη ξεκίνησε ο...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...