Η αμερικανική Υπηρεσία Ασφάλειας των Αερομεταφορών (NTSB), αρμόδια για τη διερεύνηση αεροπορικών περιστατικών στις Ηνωμένες Πολιτείες, έδωσε στη δημοσιότητα σειρά στοιχείων σχετικά με τη συντριβή του αεροσκάφους MD-11 της UPS Airlines στη Λούισβιλ του Κεντάκι.

Παρά τις ζημιές από τη φωτιά στους δύο καταγραφείς — τον καταγραφέα δεδομένων πτήσης (FDR) και τον καταγραφέα φωνής του πιλοτηρίου (CVR) — τα εργαστήρια της υπηρεσίας κατάφεραν να ανακτήσουν δεδομένα: 63 ώρες πτήσης από τον FDR και 124 λεπτά από τον CVR.
Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα, έχουν ήδη συλλεχθεί όλα τα αρχεία συντήρησης του αεροσκάφους, συμπεριλαμβανομένων των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν επί μία ώρα στον επίμαχο, αριστερό κινητήρα του MD-11.
Όπως ανακοινώθηκε στις 7 Νοεμβρίου, ο απολογισμός των θυμάτων παραμένει στους 13, εκ των οποίων τρία μέλη του πληρώματος, ενώ εννέα άτομα εξακολουθούν να αγνοούνται.
Σε παράλληλη εξέλιξη, και όπως αναμενόταν, η UPS προχώρησε στην καθήλωση των 26 McDonnell Douglas MD-11 που διέθετε, αριθμός που αντιστοιχεί στο 6% του στόλου της. Αντίστοιχο αριθμό MD-11 διατηρεί και η FedEx, η οποία σχεδίαζε τη συνέχιση της επιχειρησιακής τους χρήσης έως το 2032.









