Το πρωτότυπο επίδειξης τεχνολογίας που ανέπτυξε η Sikorsky σε συνεργασία με την Boeing για το πρόγραμμα μεσαίου μεγέθους μεταγωγικού αεροσκάφους του Στρατού και των Πεζοναυτών των ΗΠΑ. Το πρωτότυπο που αποκαλείται SB-1 Defiant βασίστηκε σχεδιαστικά στο πειραματικό σχέδιο της Sikorsky X2 του 2008 και έκανε την πρώτη του πτήση το 2018.
Η συνεργασία των δύο μεγάλων εταιριών χρονολογείται ήδη από τη δεκαετία του 1980 όταν συνασπίστηκαν για την ανάπτυξη του πρωτοποριακού ελικοπτέρου αναγνώρισης RAH-66 Comanche το οποίο ακυρώθηκε τελικά από το Αμερικανικό Κονγκρέσο. Οι δύο εταιρίες βρέθηκαν να συνεργάζονται και πάλι στο πρόγραμμα FLRAA (Future Long-Range Assault Aircraft), με σκοπό να αποδώσει ένα “Αεροσκάφος Εφόδου Μακράς Ακτίνας” στον Αμερικανικό Στρατό και Σώμα Πεζοναυτών αντικαθιστώντας τα ελικόπτερα UH-60 Blackhawk και AH-64 Apache στις επόμενες δεκαετίες.
Έχοντας ολοκληρώσει την 1η Φάση ανάπτυξης, στην οποία η Sikorsky είχε την πρωτοκαθεδρία λόγω της εμπειρίας της με την ανάπτυξη ελικοπτέρων, ξεκινά η 2η Φάση που προβλέπει την εγκατάσταση και ολοκλήρωση επιμέρους συστημάτων αποστολής που θα αναλάβει η Boeing. Το πρόγραμμα γνώρισε μια σειρά καθυστερήσεων, αρχικά λόγω προβλημάτων από την απαίτηση του Αμερικανικού Στρατού για να ενσωματώνει κινούμενες πτέρυγες αυτόματης προσαρμογής από συνθετικά υλικά και στη συνέχεια με την λειτουργία των στροβιλοκινητήρων. Το αρχικό πρωτότυπο χρησιμοποιούσε κινητήρες Honeywell T55, όμοιους με αυτούς που κινούν τα CH-47 Chinook.
Τελικώς, η πρώτη πτήση του πρωτοτύπου του SB-1 Defiant πραγματοποιήθηκε ένα σχεδόν χρόνο πριν, στις 21 Μαρτίου 2019. Tο πρωτότυπο απέδωσε εξαιρετικά, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, ειδικά σε πτήσεις προφίλ χαμηλής πτήσης και αιώρησης.