Πιστοποιήθηκε το νέο πρότυπο αναβάθμισης των γαλλικών ΑΦΝΣ Atlantique 2
- Advertisement -

Σύμφωνα με δελτίο τύπου του γαλλικού Ναυτικού, ως μέρος της επιχειρησιακής αξιολόγησης (EVALOPS) του εκσυγχρονισμένου αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας Atlantique 2 (ATL2) «Standard 6», και παρά τους τρέχοντες υγειονομικούς περιορισμούς λόγω της πανδημίας Covid-19, τα στελέχη από το Κέντρο Πρακτικής Πειραματισμού και Υποδοχής της Ναυτικής Αεροπορίας (CEPA / 10S) πραγματοποίησαν αρκετές εβδομάδες εντατικής εκπαίδευσης και πιστοποιήσεων από τις νέες εγκαταστάσεις στον αεροναύσταθμό υπηρεσίας Lann-Bihoué.
Οι διαδοχικές αποστολές που πραγματοποιήθηκαν σε ανθυποβρυχιακή, αντιπλοϊκή και αέρος-εδάφους διαμόρφωση επέτρεψαν την αξιολόγηση των νέων αισθητήρων, αλλά πάνω απ ‘όλα επέτρεψαν σε πολλά πληρώματα να εκπαιδευτούν και να πιστοποιηθούν σε αυτό το νέο πρότυπο του αεροσκάφους.
Αυτή η εντατική δραστηριότητα ολοκληρώθηκε στις αρχές Ιουνίου με την επιτυχή εκτόξευση, με διαφορά μόλις δύο ημερών, μιας βόμβας με καθοδήγηση λέιζερ GBU-12 και ενός αντιπλοϊκού πυραύλου AM39 Exocet.
Μετά την πιστοποίηση εξαπόλυσης τορπίλης MU90 που πραγματοποιήθηκε στο τέλος του 2019, αυτές οι δύο τελευταίες δοκιμές όπλων από το πλήρωμα αξιολόγησης του αεροσκάφους ολοκλήρωσαν το τμήμα «εξοπλισμών» της επιχειρησιακής αξιολόγησης (EVALOPS) και για να επιτύχουν νέα ορόσημα απαραίτητα για τη μελλοντική αρχική επιχειρησιακή ικανότητα του προτύπου Atlantic 2 Standard 6.
Το Atlantic 2 είναι ένα από τα λίγα αεροσκάφη που επιχειρούν στον κόσμο και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις.Συμβάλλει έτσι στη διασφάλιση της αυτονομίας και της ασφάλειας της Στρατηγικής Ωκεανικής Δύναμης (των γαλλικών πυρηνοκίνητων υποβρυχίων βαλλιστικών πυραύλων), καθώς και στην προστασία μιας ναυτικής δύναμης στη θάλασσα από τις απειλές πάνω και κάτω από το νερό.
Ο εκσυγχρονισμός του όπλου Atlantic 2 προορίζεται να επιτρέψει την επιχειρησιακή χρήση του αεροσκάφους μετά το 2030.
Επιπλέον, το εκσυγχρονισμένο ATL2 Standard 6 προσθέτει ένα νέο σύστημα μάχης και σύγχρονους ηλεκτροοπτικούς αισθητήρες και ραντάρ καθώς και ψηφιακό σύστημα ακουστικής επεξεργασίας. Μάλιστα αναφέρεται ότι το ραντάρ των Atlantique 2 Standard 6 αξιοποιεί την τελευταία τεχνολογία από το ραντάρ ενεργής ηλεκτρονικής σάρωσης του Rafale.
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Εξετάζουμε τα 3 υποψήφια EW για τα ελληνικά F-16V
Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές συγκρούσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την ικανότητα ηλεκτρονικού πολέμου, τα συστήματα EW αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για τα...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 14 Σεπτεμβρίου 1943: H σφαγή της Βιάννου
Γερμανικά στρατεύματα κατοχής πραγματοποιούν τιμωρητική επιχείρηση στην επαρχία Βιάννου Κρήτης. Ως αντίδραση στην εκτέλεση των σκοπών ενός μικρού φυλακίου από ομάδα ανταρτών στην Κάτω...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...