H Airbus εμφανίζεται να έχει μεγάλη αυτοπεποίθηση στην εξέλιξη εμπορικών αεροσκαφών τα οποία θα κινούνται με χρήση υδρογόνου. Το σχετικό πρόγραμμα της με το όνομα ZEROe στοχεύει σε κατασκευή αεροσκάφους που θα τροφοδοτείται από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες πρόωσης 2 μεγαβάτ ο καθένας, μέσω συστήματος κυψελών καυσίμου που μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια. Τα αντίστοιχα τέσσερα συστήματα κυψελών καυσίμου θα τροφοδοτούνται μέσω δύο δεξαμενών υγρού υδρογόνου.
Το 2023, η Airbus παρουσίασε ένα σύστημα πρόωσης υδρογόνου 1,2MW και το 2024 ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές ενός πλήρους συστήματος πρόωσης, με συστοιχία κυψελών καυσίμου, κινητήρα, κιβωτίου, μετατροπέα και εναλλάκτη θερμότητας.
Για την αντιμετώπιση των προκλήσεων διαχείρισης και διανομής υγρού υδρογόνου κατά την πτήση, η Airbus, σε συνεργασία με την Air Liquide Advanced Technologies, ανέπτυξε το Liquid Hydrogen BreadBoard (LH2BB) στη Γκρενόμπλ της Γαλλίας.
Ολοκληρωμένες δοκιμές εδάφους προγραμματίζονται για το 2027 στο Electric Aircraft System Test House στο Μόναχο. Στόχος είναι ένα τέτοιο αεροσκάφος να είναι έτοιμο γiα χρήση κάπου προς τα μέσα της δεκαετίας του 2030.