Η Αμερικανική Αεροπορία θέλει να ξεκινήσει την χρήση ιδιωτικών αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού σε δύο χρόνια.
Με βάση ενημερωτικό σημείωμα που κυκλοφόρησε στις 3 Μαρτίου, η υπηρεσία θέλει να αξιοποιεί τα ιδιωτικά αεροσκάφη για 5.000 ώρες πτήσης ανά έτος, ώστε να υποστηρίζει 11.000 εξόδους αεροσκαφών. Σύμφωνα με το «FlightGlobal», το 80% των ωρών θα αφορά εναέριους ανεφοδιασμούς κατά τη διάρκεια ασκήσεων, το 8% για πτήσεις δοκιμών και αξιολογήσεων, το 8% για την εξυπηρέτηση αεροσκαφών προγραμμάτων FMS, τα οποία βρίσκονται στις ΗΠΑ, και το 3% για ανεφοδιασμούς αεροσκαφών πάνω από τον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό Ωκεανό.
Η Αμερικανική Αεροπορία επιδιώκει να αυξήσει τον αριθμό των αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού και πιστεύει ότι η χρήση αεροσκαφών από ιδιωτικές εταιρείες θα αποδεσμεύσει δικά της «ιπτάμενα τάνκερ», για την υποστήριξη πολεμικών αεροσκαφών σε «καυτές» περιοχές του κόσμου. Τα ιδιωτικά αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού θα μπορούν να χορηγήσουν αρχικά καύσιμο στα F-15, F-16, B-1 και B-52 και αργότερα στα F-22, F-35, A-10 και C-130.
Η υπηρεσία σχεδιάζει να ζητήσει προσφορές από εταιρείες τον Ιούνιο. Μέχρι τώρα η μόνη εταιρεία που μπορεί να ανεφοδιάσει αεροσκάφη της Αμερικανικής Αεροπορίας είναι η Omega Air, χάρη στο KDC-10 που απέκτησε από τη Βασιλική Ολλανδική Αεροπορία. Στην ίδια εταιρεία θα καταλήξει μελλοντικά και το δεύτερο ολλανδικό KDC-10.