22.8 C
Athens
Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
ΝΕΑΔΙΑΣΤΗΜΑ–ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΤι γνωρίζουμε για τις θεάσεις "UFO" από πιλότους του αμερικανικού Ναυτικού

Τι γνωρίζουμε για τις θεάσεις “UFO” από πιλότους του αμερικανικού Ναυτικού

- Advertisement -

Το αμερικανικό Ναυτικό επιβεβαίωσε επισήμως ότι τρία βίντεο που διέρευσαν δείχνουν πράγματι αυτό που ο κλάδος αποκαλεί «ανεξήγητα εναέρια φαινόμενα» (UAP). Τα βίντεο, που ελήφθησαν από πιλότους του Ναυτικού μεταξύ 2004 και 2015, δείχνουν αντικείμενα που οι πιλότοι ισχυρίζονται ότι πραγματοποίησαν εναέριους ελιγμούς και ότι κινήθηκαν με ταχύτητες αδύνατες να επιτευχθούν από γνωστά αεροσκάφη.

Υπήρξαν τουλάχιστον δύο διαφορετικά UFOs / UAP που εμπλέκονταν στις παρατηρήσεις του Ναυτικού. Σε μια συνέντευξη του 2017 στους New York Times, ο απόστρατος πλοίαρχος του Ναυτικού Ντέιβιντ Φρέβορ δήλωσε ότι το ιπτάμενο αντικείμενο που παρακολούθησε από το πιλοτήριο ενός Super Hornet το 2004 ήταν “περίπου 40 μέτρα μήκος και με ωοειδές σχήμα” όπως περίπου μία τσίχλα Tic Tac.
Ο υποπλοίαρχος Ράιαν Γκρέιβς, ένας άλλος πιλότος Super Hornet, δήλωσε στους Times ότι τα αντικείμενα που είδε το 2014 και το 2015 έμοιαζαν με μια «σφαίρα που περιβάλλει έναν κύβο». Αυτές οι παρατηρήσεις θα μπορούσαν να είναι δύο ξεχωριστά αντικείμενα ή ένα μοναδικό αντικείμενο που είδαμε από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
Ο Φρέβορ είχε διευκρινίσει ότι είδε κι ένα δεύτερο αντικείμενο κατά τη διάρκεια της εν λόγω «συνάντησής», που ήταν στο μέγεθος ενός Boeing 737 και στεκόταν ακριβώς κάτω από τις κορυφές των κυμάτων, με τα κύματα να σκάνε πάνω του! Ισχυρίστηκε δε ότι είδε το αντικείμενο τύπου Tic Tac να αιωρείται πάνω από το μεγαλύτερο αυτό αντικείμενο.

Εν τω μεταξύ, ο αντισυνταγματάρχης Τσικς Κουρθ, πιλότος αεροσκάφους Hornet των Πεζοναυτών, περιέγραψε ότι είδε «ένα στρογγυλό τμήμα αιωρούμενου ταραγμένου νερού με διάμετρο από 50 έως 100 μέτρα». Ο Κούρθ κάλεσε την περιοχή «whitewater» (σ.σ. λευκό νερό) και είπε ότι «φαινόταν σαν να υπήρχε κάτι κάτω από την επιφάνεια σαν ένας ύφαλος  ή κάτι που έμοιαζε με ένα σκάφος που βυθιζόταν γρήγορα.
Τα αντικείμενα που αναφέρουν οι πιλότοι ανιχνεύθηκαν με διάφορα μέσα. Ο Φρέβορ και άλλοι πιλότοι είδαν τα UAP με τα μάτια τους, ενώ οι χειριστές ραντάρ στο καταδρομικό USS Princeton παρατηρούσαν τα αντικείμενα για “αρκετές εβδομάδες” με το σύστημα ραντάρ SPY-1 που φέρει το πλοίο.
Ο ίδιος ο Φρέβορ όμως δεν μπόρεσε να ανιχνεύσει το UAP με το ραντάρ APG-73 που έφερε τότε το αεροσκάφος του, αλλά ο Γκρέιβς κατάφερε να το κάνει το 2015 με το νέο ραντάρ AESA APG-79. Το APG-79 έχει αυξημένη ευαισθησία και ισχύ επεξεργασίας σε σχέση με το παλαιότερο σύστημα ραντάρ.

Τα τρία βίντεο που διέρρευσαν, με τις ονομασίες “FLIR1”, “Gimbal” και “GoFast”, λήφθηκαν όλα με την χρήση του ατρακτιδίου AN / ASQ-228 Advanced Targeting Forward-Looking Infrared (ATFLIR). Στο “Gimbal”, το ατρακτίδιο βλέπει καθαρά στο φάσμα υπερύθρων ένα “θερμό” αντικείμενο σε σχήμα σφυρίχτρας που οι πιλότοι λένε ότι πετούσε κόντρα σε ανέμους 120 κόμβων. Σύμφωνα με τον Γκρέιβς στους Times, κι ο αισθητήρας υπερύθρων στον εκπαιδευτικό του πύραυλο CATM-9 εντόπισε το αντικείμενο.
Με λίγα λόγια, τα αντικείμενα παρατηρήθηκαν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους σε κάθε περίπτωση: με γυμνό μάτι, με ραντάρ και στο υπέρυθρο φάσμα, αποκλείοντας ως εξήγηση κάποια δυσλειτουργία ενός αισθητήρα ως αιτία των θεάσεων.
Σύμφωνα με τον Φρέβορ, το USS Princeton του είχε διαβιβάσει ότι είχε εντοπίσει αντικείμενα επί εβδομάδες που «εμφανίστηκαν ξαφνικά στα 80.000 πόδια και έπειτα έπεσαν προς τη θάλασσα, τελικά σταμάτησαν στα 20.000 πόδια και αιωρούνταν. Στη συνέχεια είτε βγήκαν εκτός εμβέλειας του ραντάρ είτε έκαναν πάλι απότομη άνοδο.»

Ο Γρέιβς, περιγράφοντας τα περιστατικά του 2014-15, δήλωσε ότι τα αντικείμενα ήταν γνωστά για «εμφανίσεις εμφανίζονται στα 30.000 πόδια, 20.000 πόδια, ακόμα και στη στάθμη της θάλασσας. Θα μπορούσαν να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν και στη συνέχεια να πιάσουν υπέρ-υπερηχητικές ταχύτητες.»
Ο Γκρέιβς ανέφερε ακόμα ένα άλλο χαρακτηριστικό που τα UAP φάνηκαν να έχουν το δικό του αεροσκάφος δεν είχε: πολύ περισσότερη ενέργεια από όσο θα περίμενε κάποιος για ένα μικρό αερόχημα/αεροσκάφος: «Αυτά τα πράγματα μπορεί να ήταν εκεί κι όλη τη μέρα. Η διατήρηση ενός αεροσκάφους στον αέρα απαιτεί σημαντική ποσότητα ενέργειας. Με τις ταχύτητες που παρατηρήσαμε να πιάνουν, 12 ώρες στον αέρα ήταν 11 ώρες περισσότερο από ό,τι θα περιμέναμε.»
Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι το αμερικανικό Ναυτικό αναφέρεται στα αντικείμενα ως “άγνωστης ταυτότητας εναέρια φαινόμενα”. Αυτό δεν σημαίνει αυτομάτως ότι είναι διαστημικά σκάφη από άλλο πλανήτη ή ακόμα και κάποια μορφή απόρρητων αεροσκαφών. Αυτά τα αντικείμενα θα μπορούσαν να είναι πτηνά, drones, αποτέλεσμα δυσλειτουργιών εξοπλισμού ή οποιαδήποτε άλλη εξήγηση.

Πηγή: Popular Mechanics
 
 
 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: ΝΑΤΟ, Ελλάδα και Τουρκία σε εποχή Τραμπ, τι μπορεί να συμβεί

Καθώς απομένουν ελάχιστες μέρες μέχρι τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ, όπου τα προγνωστικά είναι σε ισορροπία για τους δύο διεκδικητές (όποια δημοσκόπηση δίνει κάποιο...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Ανθεκτική Κοινωνία και Επιχειρησιακή Συνέχεια της κυβέρνησης και των κρίσιμων...

0
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, Πολιτικού Επιστήμονα-Διεθνολόγου, πρώην Γενικού Διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ)https://flight.com.gr/resilient-society-and-critical-infrastructure-protection-in-peace-crises-and-war/Οι...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 19 Οκτωβρίου/1 Νοεμβρίου 1912: Μάχη των Γιαννιτσών, νίκη...

1
Κατά τη διάρκεια του Α' Βαλκανικού Πολέμου, σε μια προσπάθεια να ανακόψει τον προελαύνοντα ελληνικό στρατό, ο Ταχσίν πασάς κινεί 5 μεραρχίες μειωμένης σύνθεσης...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Και η Κύπρος υπογράφει Συμφωνία Άρτεμις με τις ΗΠΑ

Μετά την Ελλάδα, που τον περασμένο Φεβρουάριο έγινε η 35η χώρα που υπέγραψε τις Συμφωνίες Άρτεμις και η Κύπρος προχώρησε σε αντίστοιχη δέσμευση χθες,...

Σύσκεψη για θέματα δορυφορικών επικοινωνιών των Ενόπλων Δυνάμεων

Με αντικείμενο τη συνεργασία των υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε θέματα δορυφορικών επικοινωνιών των Ενόπλων Δυνάμεων πραγματοποιήθηκε σύσκεψη σήμερα στο Υπουργείο Εθνικής...

Hellas Sat: ο νέος της δορυφόρος θα έχει στοιχεία τεχνολογικής αιχμής

Εντυπωσιακή ανάπτυξη γνωρίζει ο κλάδος της διαστημικής τεχνολογίας τις τελευταίες δεκαετίες με την "εκτόξευση" του να έχει προκληθεί και από τις σημαντικές καινοτομίες που...