To MIUS είναι το μη επανδρωμένο τζετ που σχεδιάζει η τουρκική εταιρία Baykar, κατασκευάστρια των γνωστών drone Akinci και Βayraktar ΤΒ2. Για το MIUS το ζήτημα των κινητήρων φαίνεται να εξελίσσεται, καθώς χθες η Baykar ανακοίνωσε πως σύναψε συμφωνία με ουκρανούς κατασκευαστές για την προμήθεια του τουρμποφάν AI-322F. O συγκεκριμένος των Ivchenko Progress και Motor Sich, έχει βάρος 560 κιλά και ώση 4.200 Kgf με μετάκαυση και 2.500 Kgf χωρίς.
Ο κινητήρας προέρχεται από τον παλαιότερο ΑΙ-222 που χρησιμοποιείται στα εκπαιδευτικά τζετ Yakovlev Yak-130 της Ρωσικής Αεροπορίας, ενώ η πιο σύγχρονη εκδοχή του, η 322F έχει παραγγελθεί και από την Κίνα για τα δικά της εκπαιδευτικά Hongdu L-15. Με χαμηλό λόγο παράκαμψης και σύστημα ψηφιακού ελέγχου FADEC είναι μια σχεδίαση τυπικής τεχνολογίας αλλά αρκετά οικονομικός, με αναφορές για κόστος γύρω στα 2 εκατομμύρια δολάρια.
Σε κάποια ΜΜΕ έχει γραφεί λανθασμένα πως ο κινητήρας αυτός προορίζεται για το TFX, δηλαδή το τουρκικό μαχητικό «5ης γενιάς», το οποίο όμως είναι αδύνατον, μιας και είναι πολύ χαμηλότερης απόδοσης από ότι αυτό χρειάζεται.
Πέρα από τον AI-322F, υπεγράφη και συμφωνία και για συνεργασία στον τουρμποφάν AI-25TL πάλι των Ivchenko-Progress/Motor Sich. Αυτός είναι ώσης 1.720 κιλών, παλαιάς σχεδίασης (είναι ο κινητήρας των τσεχοσλοβακικής σχεδίασης εκπαιδευτικών L-39). Η συγκεκριμένη συμφωνία ίσως είναι ως εναλλακτική του 322F, ή μπορεί να προορίζεται για κάποιο άλλο σχέδιο της Baykar, στην κατηγορία των μικρών επανδρωμένων εκπαιδευτικών ή των μη επανδρωμένων τζετ.
Μια ακόμη εξέλιξη στο ζήτημα των κινητήρων ήταν η ανακοίνωση πως το μη επανδρωμένο δικινητήριο ελικοφόρο Akinci της Baykar θα εφοδιαστεί με μια εκδοχή του MS500, έναν turboprop της Motor Sich, με απόδοση 1.000 ίππων. Σήμερα το Akinci χρησιμοποιεί κινητήρες των 450 ίππων, οπότε η νέα έκδοση θα έχει σημαντικές αυξημένες ικανότητες μεταφοράς φορτίου και ταχύτητας, αλλά πιθανά μειωμένη εμβέλεια λόγω υψηλότερης κατανάλωσης.
Τουρκικά drones: Νέο καθέτου απογειώσεως, νέες εκδόσεις του Akinci, στοιχεία για το TB3