Είχαμε γράψει προ ημερών για τον έρανο που γίνεται στη Λιθουανία ώστε να μαζευθούν 5 εκατομμύρια ευρώ, για να αγοραστεί ένα τουρκικό μη επανδρωμένο, Bayraktar TB2 και να προσφερθεί στην Ουκρανία.

https://www.ptisidiastima.com/lithuanias-crowdfund-a-bayraktar-for-ukraine/

Η εξέλιξη λοιπόν δείχνει πως η όλη ιστορία, που από την αρχή ήταν μια ισχυρότατη διαφήμιση για τα τουρκικά μη επανδρωμένα, αξιοποιήθηκε περαιτέρω. Έτσι μαζεύθηκε μεν το ποσό, αλλά η Τουρκία ανακοίνωσε πως «δωρίζει το Bayraktar TB2 στην Ουκρανία»! Οπότε ως απάντηση, όπως δημοσιοποίησε ο υπουργός Άμυνας της Λιθουανίας, τα κονδύλια που συγκεντρώθηκαν θα αξιοποιηθούν για αγορά πυρομαχικών για το αεροσκάφος.

Πολεμικό μάρκετινγκ ή μάρκετινγκ εν μέσω πολέμου, όπως και να το πει κανείς, η Τουρκία «παίζει» στην Ουκρανία ένα εκτεταμένο παιχνίδι προώθησης των εξοπλισμών της, αλλά και συνεχίζει να προβάλλεται -με τη συναίνεση Ζελένσκι- ως μεσολαβητής για την επίλυση της κρίσης. Θα δούμε στη συνέχεια ποια θα είναι η τελική αποτίμηση της τουρκικής μεθοδολογίας που έχει μεν εξοργίσει το ΝΑΤΟ -με την παρεμπόδιση αποδοχής των υποψηφιοτήτων Σουηδίας και Φινλανδίας- αλλά έχει ακόμη αρκετά «επεισόδια» να μας δείξει.