Σύμφωνα με τουρκικά ΜΜΕ η εταιρία ΤΕΙ, θυγατρική της Turkish Aerospace Industries (TAI), είναι σε φάση ολοκλήρωσης των δοκιμών του κινητήρα τurbojet TEI-TJ300, ο οποίος παρουσιάστηκε πέρυσι. Ο συγκεκριμένος είναι εγχώριας ανάπτυξης και προορίζεται να προωθήσει ένα τουρκικό ναυτικό πύραυλο cruise μέσης εμβελείας, σε υψηλές υποχητικές ταχύτητες, σχεδόν 0,9 Mach. Το βάρος του κινητήρα είναι 34 κιλά, με μεγίστη ώση τα 1.300Ν, μεγίστη ισχύ τους 400 ίππους ενώ είναι αρκετά συμπαγής με μήκος 45 εκατοστών και διάμετρο 24 εκατοστών.
Επίσης όπως ανακοινώθηκε ο κινητήρας KTJ 3200 της εταιρείας Kale είναι σε φάση αποδοχής. Ο συγκεκριμένος τεχνολογίας turbojet είναι πολύ ισχυρότερος, αποδίδοντας έως 3,3kN, και προορίζεται για τον πύραυλο cruise SOM όπως και για τον ναυτικό cruise ATMACA. Ο SOM της Tubitak SAGE, με πολεμική κεφαλή 230 κιλών έχει ακτίνα δράσης που προσεγγίζει τα 300 χιλιόμετρα, χρησιμοποιεί INS/GPS για την πλοήγηση του ενώ στην τελική φάση κάνει οπτική και θερμική αναγνώριση του στόχου του. Ο ATMACA που εξελίσσεται από τη Roketsan είναι βαρύτερος, με κεφαλή 250 κιλών, εμβέλεια πάνω από 200 χιλιόμετρα και προορίζεται να εξοπλίσει τις νέες τουρκικές φρεγάτες Istanbul αλλά και άλλα πλοία του Τουρκικού Ναυτικού.
Οι εξελίξεις αυτές δείχνουν πως η Τουρκία είναι κοντά στο να πετύχει την 100% εγχώρια παραγωγή των πυραύλων cruise της, σε όλα τα εξαρτήματα τους, ώστε να αποδεσμευθεί από τις εισαγωγές που τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω διεθνών κυρώσεων και δυσμενών διεθνών σχέσεων. Μέχρι τώρα οι μεγάλοι cruise τουρκικοί πύραυλοι SOM και ATMACA στηρίζονταν στον κινητήρα Microturbo TRI 40 του γαλλικού ομίλου Safran.