Από χτες η δέσμευση του Αμερικανού Προέδρου για ένα ναυτικό 355 πλοίων είναι επίσημη πολιτική των ΗΠΑ.
Αυτό έγινε με την υπογραφή του “2018 National Defense Authorization Act, στην οποία είχε προστεθεί μια τροποποίηση από τον επικεφαλή της Υποεπιτροπής της Γερουσίας, Senate Seapower Subcommittee, γερουσιαστή Roger Wicker και τον ομόλογό του στην Βουλή των Αντιπροσώπων, βουλευτής Rob Wittman, οι οποίοι προσέθεσαν την “δέσμευση” οι ΗΠΑ να αποκτήσουν ένα Ναυτικό 355 πλοίων “το συντομότερο εφικτό” (“as soon as practicable”).
Η πράξη αυτή, που ονομάστηκε άτυπα SHIPS Act, δεν προβλέπει την δέσμευση χρημάτων, ούτε θέτει ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, αλλά ουσιαστικά προτρέπει το Κογκρέσσο να εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση. Η κίνηση θεωρείται περισσότερο συμβολική, καθώς χωρίς έναν πακτωλό χρημάτων, δεν μπορούν να μπουν σε υπηρεσία νέα πλοία.
Το USS Nimitz (CVN 68) ενώ επιστρέφει στον Ναύσταθμο Bremerton στις 10 Δεκεμβρίου 2017 (U.S. Navy photo Mass Communication Specialist 3rd Class Dakota Rayburn)
H ενδυνάμωση του στόλου θεωρείται από πολλούς αναγκαία προκειμένου να αντιμετωπιστεί η άνευ προηγουμένου ενίσχυση του κινεζικού ναυτικού και οι εντάσεις στην Κορεατική Χερσόνησο και την Νότια Σινική Θάλασσα. Το θέμα όμως είναι πως “λεφτά δεν υπάρχουν” και η υπογραφή του Τραμπ προφανώς είναι μια κενή υπόσχεση.
Καθώς η ναυπήγηση νέων πλοίων, πλέον αυτών που ήδη έχουν προβλεφτεί, κολλά στο θέμα της χρηματοδότησης, θεωρείται πλέον απίθανο να βγουν από υπηρεσία παλαιότερα πλοία όπως τα καταδρομικά κλάσης Ticonderoga ή τα πρώιμα πλοία της κλάσης Arleigh Burke. Αυτό σημαίνει πως οι ΗΠΑ θα αρχίσουν να δαπανούν πολύ περισσότερα για την διατήρηση παλαιότερων πλοίων σε υπηρεσία, με ότι σημαίνει αυτό για τις διαθεσιμότητες και την επάνδρωση των παλαιών μονάδων.
Τραμπ: Θα φτιάξει Ναυτικό με 355 πλοία, αλλά χωρίς λεφτά. Ας ξεχάσουμε τα μεταχειρισμένα πλοία από τις ΗΠΑ
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΡΕΥΝΑ: ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΡΙΣΗ 2020, 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ – μέρος 2ο, Ναύαρχος...
Για την πολύμηνη και πολυσύνθετη κρίση του 2020, Ελλάδος-Τουρκίας, η οποία εξελίχθηκε σε πολλά επίπεδα, από τον Έβρο το χειμώνα εκείνης της χρονιάς μέχρι...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 6 Αυγούστου 1870: Μάχες του Spicheren και του...
Σημειώνονται οι πρώτες σημαντικές νίκες του γερμανικού στρατού κατά το Γαλλοπρωσικό πόλεμο. Μετά την πρώτη στο Βίζενμπουργκ (4 Αυγούστου), ο στρατάρχης Χέλμουτ φον Μόλτκε,...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...