17.8 C
Athens
Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΕΛΛΑΔΑTo μεγαλύτερο τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος στην Ελλάδα έτοιμο για δράση

To μεγαλύτερο τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος στην Ελλάδα έτοιμο για δράση

- Advertisement -

Το μεγαλύτερο ακροβατικο τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος στην Ελλάδα παρουσιάστηκε στην Καβάλα από την RC Kavala Acro Team, μιας οικογενειακής ομάδας ακροβατικού αερομοντελισμού με πάθος για την αεροπορική ιδέα.

“Η ομάδα μας επικεντρώνεται στα τηλεκατευθυνόμενα μοντέλα που ανήκουν στην κατηγορία που ονομάζεται giant scale. Επικεντρωνόμαστε σε αντίγραφα τα οποία είναι μοντέλα αληθινών αεροσκαφών σε μεγάλη και πολύ μεγάλη κλίμακα, έχουν άρα μεγάλο μέγεθος και είναι πολύ εντυπωσιακά όταν κάνουν περίτεχνους ελιγμούς στον αέρα”, εξήγησε ο αρχηγός της ομάδας και υπεύθυνος λογιστικής υποστήριξης Κωσταντίνος Κατσούλης.

Το νέο τεράστιο σε μέγεθος τηλεκατευθυνόμενο αεροσκάφος ετοιμάστηκε στο πλαίσιο της προσπάθειας να σχεδιαστεί για την ομάδα ένα ανανεωμένο πιο εντυπωσιακό ακόμη πρόγραμμα εναέριας επίδειξης.

“Από όσο γνωρίζουμε είμαστε η μοναδική του… είδους, οικογενειακή δηλαδή ομάδα στην Ελλάδα και έτσι αποφασίσαμε να ετοιμάσουμε και ένα μοναδικό ακροβατικό αερομοντέλο”, σχολίασε ο κ.Κατσούλης που περιέγραψε και τα βασικά χαρακτηριστικά το αεροχήματος.

“Η τελευταία είσοδος στον στόλο των μοντέλων μας είναι ένα αντίγραφο γνωστού ρωσικού ακροβατικού αεροσκάφους, του Yakovlev Yak-54 σε κλίμακα 40% του αληθινού. Μιλάμε άρα για ένα αερομοντέλο που έχει άνοιγμα φτερών 3 μέτρα, μήκος ατράκτου κοντά στα τρία μέτρα, έναν ισχυρό δίχρονο κινητήρα βενζίνης 210κ.εκ και ζυγίζει κενό -χωρίς καύσιμα- περί τα 20 κιλά” εξήγησε ο υπεύθυνος λογιστικής υποστήριξης της RC Kavala Acro Team.

“Από όσο γνωρίζουμε είναι το μεγαλύτερο τους είδους και της συγκεκριμένης κατηγορίας που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα”, τόνισε ο ειδικός στον αερομοντελισμό από την Καβάλα.

Σημασία στη λεπτομέρεια

Η ομάδα δίνει μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και έτσι ετοίμασε ακόμη και έναν εικονικό πιλότο που μοιάζει μάλιστα με τον χειριστή του. “Στην ουσία είναι ένα… μικρό αεροπλάνο και μάλιστα για το λόγο αυτό εμείς ως ομάδα επιλέγουμε να τοποθετήσουμε σε όλα μας τα μοντέλα, έτσι και σε αυτό, στο κόκπιτ φιγούρες πιλότων με όλο τους τον εξοπλισμό. Ο πιλότος υπό κλίμακα στο Yakovlev Yak-54 αυτό έχει να φανταστείτε ακόμη και ακουστικά, γυαλιά ηλίου, στολή, τα πάντα, κάτι που απολαμβάνει και το κοινό!” περιγράφει ο κ.Κατσούλης.

 

 

“Το μοντέλο αυτό δεν κάνει μια απλή πτήση, κάνει μια εντυπωσιακή πτήση με ακροβατική κίνηση, ελιγμούς που το κανονικό αεροσκάφος δεν μπορεί φυσικά να κάνει. Ο πρώτος λόγος που πετυχαίνει αυτούς τους ελιγμούς είναι η δύναμη αφού οι κινητήρες του αερομοντέλου είναι πολύ ισχυροί και η σχέση ώσης/βάρους είναι πάνω από 1 (ένα), κάτι που σημαίνει πως βλέπεις το RC μοντέλο αυτό να κάνει ακόμη και αιώρηση στο ίδιο σημείο! Ο δεύτερος λόγος για την επιτυχία αυτή των ακροβατικών είναι η απουσία του…ανθρώπινου σώματος που έχει όρια στις αντοχές του όταν πετά το ‘κανονικό’ αεροσκάφος. Στη δική μας περίπτωση ο πιλότος είναι βλέπετε στο έδαφος και όχι μέσα στο αεροπλάνο οπότε ακόμη και οι πιο βίαιοι ελιγμοί είναι εφικτοί. Αυτά που θα βλέπει λοιπόν ένας θεατής με το νέο giant αερομοντέλο μας, πιστεύουμε πως θα τον εντυπωσιάσουν απίστευτα,” σημείωσε με έμφαση ο αρχηγός της RC Kavala Acro Team.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

12 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
12 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Γιατί η Ελλάδα “έκοψε” το πρόγραμμα του IRIS-T Block 2, ενώ χρηματοδοτεί το ΕΛΚΑΚ!

H ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας Diehl Defence στις 30 Ιανουαρίου 2025 σχετικά με την έναρξη της ανάπτυξης και της προετοιμασίας παραγωγής του πυραύλου αέρος-αέρος...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

358 Μοίρα Έρευνας-Διάσωσης: Η άγνωστη αποστολή SAR στα Ίμια

9
Του Θεμιστοκλή Βρανά. Πρώτη δημοσίευση, "ΠΤΗΣΗ", Νο 45, Ιανουάριος 2024Για το τι έλαβε χώρα στα Ίμια στο τέλος Ιανουαρίου 1996 έχουν γραφεί πολλά και...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Ιανουαρίου 1996: Η κρίση στα Ίμια κορυφώνεται

10
Τις πρώτες πρωϊνές ώρες της 31ης Ιανουαρίου, Τούρκοι κομάντος αποβιβάζονται στη μικρή Ίμια, που έχει μείνει αφύλακτη και υψώνουν την τουρκική σημαία.https://military-history.gr/1995-12-25-figen-akat/Στις 05:30 το...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ενεργειακά αυτόνομο το «Ελευθέριος Βενιζέλος» – Η μεγάλη «πράσινη» επένδυση

Στην τελική ευθεία για να πετύχει τον στόχο του μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος το 2025 μπαίνει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.Το αεροδρόμιο της Αθήνας θα είναι...

Ο μύθος του τι απέγιναν οι Τούρκοι κομάντος που ανέβηκαν στα Ίμια το 1996

Η Ελλάδα δε χρειάζεται μύθους για να νιώθει εθνικά υπερήφανη, άσχετα που κάποιοι φροντίζουν να τους συντηρούν για λαϊκίστικους λόγους ή απλά για να...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Γιατί η Ελλάδα “έκοψε” το πρόγραμμα του IRIS-T Block 2, ενώ χρηματοδοτεί το ΕΛΚΑΚ!

H ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας Diehl Defence στις 30 Ιανουαρίου 2025 σχετικά με την έναρξη της ανάπτυξης και της προετοιμασίας παραγωγής του πυραύλου αέρος-αέρος...