Η Αμερικανική Αεροπορία σχεδιάζει να αγοράσει 351 T-7 για να αντικαταστήσει το σημερινό τζετ προκεχωρημένης και προεπιχειρησιακής εκπαίδευης T-38, που αξιοποιεί σε διάφορες εκδόσεις από τη δεκαετία του 60. Στο Talon εφαρμόστηκε μια σειρά διαδοχικών εκσυγχρονισμών για να παραταθεί η καριέρα του, αλλά μετά από πολλές παλινωδίες η USAF προχώρησε στην επιλογή νέου εκπαιδευτικού, αναθέτοντας το 2018 στην Boeing συμβόλαιο $9,2 δις για την κατασκευή του T-7A.
Το πρόγραμμα εισαγωγής του νέου τύπου σε υπηρεσία δεν ήταν τότε ιδιαίτερα πιεστικό, αλλά διάφορα προβλήματα έχουν μετακινήσει το ορόσημο αυτό τουλάχιστον κατά δυο χρόνια και σήμερα το Red Hawk δεν προβλέπεται να ενταχθεί στις τάξεις της παρά το 2025.
Επιπλέον, αν και το πρόγραμμα είναι δεδομένο, η Boeing θα πρέπει να παραδώσει αεροσκάφη τον Φεβρουάριο εκείνης της χρονιάς για τελική αξιολόγηση, ώστε να δοθεί η έγκριση για το πρότυπο παραγωγής και τις παραδόσεις αεροσκαφών από τον Δεκέμβριο του 2025.
Το T-7, ανάμεσα σε άλλα σχεδιάστηκε για να φιλοξενεί πιλότους με μεγαλύτερο εύρος σωματότυπων και αναστημάτων, τόσο ανδρών όσο και γυναικών. Υπογραμμίζεται ότι μέχρι σήμερα τα αεροσκάφη της USAF και τα πιλοτήρια τους σχεδιάζονταν με γνώμονα την εφαρμογή σε άνδρες και οι γυναίκες συχνά δυσκολεύονταν να λάβουν πιστοποίηση για να πετάξουν παρά μόνο εάν ικανοποιούσαν τα «ανδρικά πρότυπα» (εξαίρεση αναφέρεται ότι αποτελεί το F-35, το μοναδικό μαχητικό που σχεδιάστηκε με κοινά πρότυπα).
Το T-7 επρόκειτο να αλλάξει αυτή την κατάσταση από τη βάση της, αλλά οι δοκιμές έδειξαν ότι το σύστημα διαφυγής έκτακτης ανάγκης του T-7 θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο για ορισμένους πιλότους λόγω των προβλέψεων που προαναφέρθηκαν.
Σύμφωνα με την USAF σε δοκιμές του 2021 διαπίστωσαν ότι ορισμένοι πιλότοι που θα εκτινάσσονταν ενδέχεται να διατρέχουν κίνδυνο τραυματισμού. Απαιτούνται έτσι περαιτέρω δοκιμές για να εντοπιστούν οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στη σχεδίαση του ίδιου του αεροσκάφους και των υποδομών διαφυγής.