ΑΝΑΝΕΩΣΗ
Ελάχιστες εξακολουθούν να είναι οι πληροφορίες σχετικά με το θανατηφόρο περιστατικό αλλά μια πληροφορία (επιβεβαιώθηκε τελικά από το ΓΕΑ με διαφορά λεπτών από την ανάρτησή μας), που μεταδίδουμε με κάθε επιφύλαξη, είναι ότι την περίοδο αυτή και με την λήξη της τακτικής εκπαίδευσης νέων χειριστών και πριν την έναρξη της νέας, η δραστηριότητα στην Καλαμάτα με τα T-2 αφορά ειδική εκπαίδευση Ιπταμένων. Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι η μοιραία πτήση ίσως αφορούσε εκπαίδευση ανάκτησης από περιδίνηση (spin recovery) που διεξάγουν επαναληπτικά οι χειριστές της ΠΑ στη διάρκεια της υπηρεσίας τους και ενώ είναι ήδη ενταγμένοι σε πολεμικές Μοίρες. Το Buckeye ήταν το κατ’ εξοχήν αεροσκάφος που χρησιμοποιούσε το Αμερικανικό Ναυτικό σε spin recovery training, ειδικά μάλιστα σε ότι αφορά την μορφή του διαβόητου flat spin που ήταν η αιτία πολλών απωλειών F-14. Το T-2C και φυσικά όλες οι άλλες παράγωγες εκδόσεις είχαν σχεδιαστή πρόβλεψη για έξοδο/ανάκτηση από την περιδίνηση.
Αυτό δεν σημαίνει κατ’ ουδένα τρόπο ότι το θλιβερό σημερινό περιστατικό οφείλεται σε αιτία που να σχετίζεται με την ειδική αυτή εκπαίδευση, ακόμη και εάν η παραπάνω πληροφορία επιβεβαιωθεί. Το φάσμα των πιθανών αιτίων της απώλειας του T-2 παραμένει ανοικτό μέχρι και την πλήρη διερεύνηση του περιστατικού.
—————————————————————————————
Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες της Π&Δ, ο δεύτερος χειριστής του Buckeye εντοπίστηκε νεκρός.
—————————————————————————————-
Αρχική δημοσίευση
Ένα εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας, συνετρίβη κοντά στην Τρίπολη.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο ένας εκ των 2 χειριστών εντοπίστηκε ζωντανός, ενώ ο δεύτερος αγνοείται. Κανείς εκ των 2 δεν ήταν εκπαιδευόμενος.
Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί για εκπαιδευτική πτήση περίπου στις 09:00 από την 120ΠΕΑ στη Καλαμάτα.
Περισσότερα σε λίγο.
Ενημέρωση: Νεκρός ο ένας χειριστής – Έπεσε T-2 Buckeye της ΠΑ
- Advertisement -
![120 Pteriga Ekpedefseos Aeros](https://flight.com.gr/wp-content/uploads/2018/08/haf-120pea_90.jpg)
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Howard Bromberg της Lockheed Martin, τι κερδίζει η Ελλάδα από...
Οι πολλαπλοί εκτοξευτές ρουκετών MLRS αποτελούν έναν από τους σημαντικούς πολλαπλασιαστές ισχύος του Ελληνικού Στρατού. Για να παραμείνουν όμως σε υπηρεσία με αξιώσεις, χρειάζεται...
- Advertisement -
![Card image](https://d2beuh40lcdzfb.cloudfront.net/products/241511/350x350/Ptisi 052 October 2024 cover.jpg)
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Ιανουαρίου/8 Φεβρουαρίου 1827: Μάχη του Καματερού,...
Με την πολιορκία της Ακρόπολης να συνεχίζεται από τις αρχές Αυγούστου του 1826, η κατάσταση των έγκλειστων Ελλήνων είχε καταστεί απελπιστική. Τα πυρομαχικά και...
- Advertisement -
![Card image](https://d2beuh40lcdzfb.cloudfront.net/products/241086/350x350/Ptisi 052 October 2024 cover.jpg)
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
![Card image](https://d2beuh40lcdzfb.cloudfront.net/products/240663/350x350/Ptisi 051 September 2024 cover.jpg)
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...