14.2 C
Athens
Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣSu-57: Σύντροφοι, έχουμε πρόβλημα…

Su-57: Σύντροφοι, έχουμε πρόβλημα…

- Advertisement -

Παρά το γεγονός πως πέταξε για πρώτη φορά το 2010, το ρωσικό μαχητικό 5ης γενιάς Su-57, θα καθυστερήσει ακόμη αρκετά χρόνια μέχρι να εισέλθει σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα. Αν και πριν λίγες ημέρες πραγματοποίησε τη πρώτη πτήση με τον νέο κινητήρα Izdelie-30, ο τελευταίος είναι ακόμη υπό εξέλιξη και δεν αναμένεται να είναι έτοιμος πριν το 2025, γεγονός που μεταθέτει τη σειριακή παραγωγή των Su-57, κάπου στο μακρινό 2027.
Το Su-57 δεν αναμένεται να εισέλθει σε σειριακή παραγωγή μέχρι να είναι έτοιμοι οι αναβαθμισμένοι κινητήρες, κάτι που είναι απίθανο να συμβεί μέχρι το 2027. Τα επόμενα οκτώ χρόνια, η Ρωσία θα συνεχίσει να αγοράζει μικρό αριθμό αυτών των αεροσκαφών για δοκιμές. Θα συνεχίσει επίσης να αγοράζει αεροσκάφη Su-35S, με νέα σύμβαση για 50 επιπρόσθετα αεροσκάφη που υπεγράφη στα τέλη του 2016. Θα συνεχιστούν επίσης οι αγορές μαχητικών αεροσκαφών Su-30SM και αεροσκαφών τύπου Su-34, πιθανότατα με ρυθμούς 12-18 αεροσκαφών ανά έτος για τον κάθε τύπο. Μπορούν επίσης να αγοραστούν μαχητικά αεροσκάφη Mikoyan MiG-35, αλλά πιθανώς όχι σε μεγάλους αριθμούς.
Οι δοκιμές θα διαρκέσουν «αρκετά χρόνια» όπως παραδέχεται το TASS, επικαλούμενο τον πρόεδρο της United Aircraft Corporation, Yuri Slyusar. Το Bussines Insider αναφέρει πως μέχρι την ολοκλήρωση των νέων κινητήρων, η Ρωσία θα αποκτήσει 50-60 Su-57 με τις παλιές μηχανές (AL-41F1), εκ των οποίων μόλις τα 12 θα είναι επιχειρησιακά και τα υπόλοιπα θα χρησιμοποιηθούν για δοκιμές.
Τα ανωτέρω σημαίνουν πως η Ρωσία θα παραμείνει πρακτικά χωρίς αεροσκάφη 5ης γενιάς, τουλάχιστον μέχρι το 2027 και θα εξακολουθήσει να βασίζεται στα ικανά μεν, υπολειπόμενα δε (σε σχεση με τα F-22/35) Su-30/34/35 και Mig-29/31.
Διαβάστε επίσης

Αργεί ακόμα ο κινητήρας του ρωσικού α/φ Su-57 παρά την πρώτη δοκιμή

Η Ρωσία θα παραλάβει τα πρώτα Su-57 το 2018

PAK FA… το όνομα αυτού Su-57 το 2019…

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Αεροπλανοφόρα: Καταπέλτες, ski-Jumps και η απειλή του τουρκικού TCG Anadolu

…με τη βοήθεια του Wile E. CoyoteΣτόχος αυτού του άρθρου είναι να περιγράψει τις βασικές επιχειρήσιακές παραμέτρους της ναυτικής αεροπορίας, τις δυνατότητες και τους...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ThinkOutOfTheBox: Patria 6×6 αντί του εκσυγχρονισμού των 60χρονων Μ113 για τον...

50
Η ελληνική άμυνα βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο. Από τη μία πλευρά, η απειλή από ανατολάς γίνεται όλο και πιο συγκεκριμένη, με την Τουρκία...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 2 Δεκεμβρίου 1805: Μάχη του Αούστερλιτς, «η σύγκρουση...

1
Ένα έτος μετά την ανακήρυξή του σε αυτοκράτορα, ο Ναπολέων Βοναπάρτης αντιμετωπίζει τους ενωμένους στρατούς Αυστρίας και Ρωσίας στο Αούστερλιτς της αυστριακής Μοραβίας (στη...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Αεροπλανοφόρα: Καταπέλτες, ski-Jumps και η απειλή του τουρκικού TCG Anadolu

…με τη βοήθεια του Wile E. CoyoteΣτόχος αυτού του άρθρου είναι να περιγράψει τις βασικές επιχειρήσιακές παραμέτρους της ναυτικής αεροπορίας, τις δυνατότητες και τους...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ποια σχολή αναερόβιας πρόωσης για υποβρύχια είναι η πιο εξελιγμένη και συμφέρει την Ελλάδα;

Στον 21ο αιώνα, η υποβρύχια ισχύς δεν καθορίζεται πλέον μόνο από τον αριθμό των υποβρυχίων ή το οπλικό τους φορτίο (με τορπίλες, πυραύλους και...

ΑΠΟΨΗ: Η Destroyer Mafia του Αμερικανικού Ναυτικού “βύθισε” τις Constellation;

Η -όχι και τόσο- αιφνίδια ακύρωση του προγράμματος των φρεγατών Constellation από το Αμερικανικό Ναυτικό, που ανακοινώθηκε στις 25 Νοεμβρίου από τον Υπουργό Ναυτικού...