Αν οι επικλήσεις στον Αλλάχ μπορούσαν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των αντιαεροπορικών πυρών, το εικονιζόμενο ρωσικό Su-25SM στο βίντεο που έδωσαν στην δημοσιότητα αντάρτες της συριακής πολιτοφυλακής Jaysh Al-Nasr στην επαρχία Ιντλίμπ θα έπρεπε προ πολλού να πέφτει φλεγόμενο. Ωστόσο, το «Κοράκι» («Γκράτς») όπως το αποκαλούν οι Ρώσοι πιλότοι, δεν είναι από τα αεροπλάνα που καταρρίπτονται εύκολα.
Το άλλο του προσωνύμιο, «Ιπτάμενο Τανκ», εξηγεί γιατί: Προστατευμένο με πλάκες θωράκισης πάχους από 10 έως 25 χιλ. γύρω από το κοκπιτ –ακόμη και το προσκέφαλο στο κάθισμα του χειριστή είναι ενισχυμένο– και άλλα κρίσιμα σημεία, θωρακισμένες δεξαμενές και επιπλέον συστήματα ελέγχου για αυξημένη επιβιωσιμότητα στα χαμηλά ύψη όπου συνήθως επιχειρεί πετώντας αποστολές εγγύς υποστήριξης, το Su-25 έχει αποδείξει πως μπορεί να την γλυτώσει εκεί που άλλα αεροσκάφη θα χαρακτηρίζονταν ήδη «απώλειες μάχης».
Αεροπλάνα του τύπου έχουν επιστρέψει στην βάση τους με σοβαρές ζημιές από επίγεια πυρά –ένα μάλιστα γύρισε έχοντας επιβιώσει από πλήγμα πυραύλου Stinger! (Δείτε το σχετικό βίντεο, αγνοείστε την πατριωτική μουσική επένδυση). Βεβαίως, υπάρχουν και οι… κακές μέρες, όπως έδειξαν οι απώλειες ρωσικών Su-25 του 368 ShAP στην Νότια Οσσετία τον Αύγουστο του 2008. Ακόμη και τα «ιπτάμενα άρματα» δεν είναι τελείως απρόσβλητα στις απώλειες.
Στο βίντεο από την Συρία φαίνεται ότι το ρωσικό τζετ δέχεται κάποια εύστοχα πυρά, όμως δεν αρκούν για να το ρίξουν. Δεν υπάρχει οπτικό υλικό από αντίδραση του πιλότου ή του συνοδού αεροσκάφους του, ωστόσο στο Διαδίκτυο μπορεί να βρει κανείς βίντεο όπου ρωσικά Su-25 βάλλουν αντί να βάλλονται. Και οι εικόνες δεν είναι καθόλου καλές για αυτούς στο έδαφος…
Α.Θ.
Su-25: Πολύ σκληρό για να το ρίξουν!
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Η “Ασπίδα του Αχιλλέα” η πρώτη προτεραιότητα του νέου εξοπλιστικού...
Του Βασίλη Νέδου από την ΚαθημερινήΟι νέοι εξοπλισμοί θα κινηθούν με βάση προτεραιότητες που θα υπηρετούν την ορθολογική ανάπτυξη των Ενόπλων Δυνάμεων και τον...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 21 Φεβρουαρίου 1973: Ισραηλινά Phantom εναντίον Λιβυκού Boeing
Αεροσκάφος των Λιβυκών Αερογραμών (LN 114) χάνει τον προσανατολισμό του σε προγραμματισμένη πτήση από Τρίπολη προς Κάιρο και εισέρχεται στο χώρο απαγόρευσης πτήσεων στη...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...