Ως αντικαταστάτη των μεταγωγικών C-130 και των αεροσκαφών θαλάσσιας περιπολίας C-235 η Νότια Κορέα ελπίζει να αναπτύξει ένα εγχώριας σχεδίασης μέσο μεταγωγικό αεροσκάφος, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρίας Korea Aerospace Industries (KAI). H ΚΑΙ έχει μεγάλη εμπειρία στην αεροπορική σχεδίαση και παραγωγή καθώς φτιάχνει σειρά ελικοπτέρων (όπως τα MBB 105/117), το γνωστό ελαφρύ μαχητικό της Ν. Κορέας T-50, είναι ο βασικός φορέας ανάπτυξης του μαχητικού KF-X ενώ έχει σημαντικό έργο συντήρησης και αναβάθμισης πολλών τύπων.
Η πρόθεση αυτή της ΚΑΙ για να μπει στο χώρο των μεταγωγικών αεροσκαφών είναι και ένα από τα αντιφατικά της ανάπτυξης εγχώριας τεχνογνωσίας και ειδικά στον χώρο της αεροδιαστημικής. Εφόσον έχεις κάνει τεράστιες επενδύσεις για να κατασκευάσεις ολοένα και πιο σύνθετα αεροσκάφη, είναι από ένα σημείο και μετά αναγκαίο να παρουσιάζεις τις δικές σου σχεδιάσεις, ακόμη και αν διεθνώς κυκλοφορούν αεροπλάνα που καλύπτουν τις ανάγκες σου. Έτσι αν και στην κατηγορία των μέσων μεταγωγικών υπάρχουν αυτή την εποχή πολλές προτάσεις, η Νότια Κορέα μπορεί να διαλέξει το δρόμο της εγχώριας παραγωγής ελπίζοντας ότι στην πορεία θα βρει και εξαγωγικούς πελάτες, ώστε να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης. Σύμφωνα με την εταιρία, η ανάπτυξη ενός εγχώριου μεταγωγικού θα απαιτήσει 7 χρόνια και περίπου 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις, ενώ θεωρητικά το σχέδιο θα μπορεί να υπηρετήσει και ως πολιτικό αεροσκάφος μικρής-μεσαίας χωρητικότητας (έως 100 θέσεων).