Πριν μερικά χρόνια το Πεκίνο για σειρά μηνών προκαλούσε την Δύση με διαρροές (μέσω «spotting») του (άγνωστου τότε) βαρέως στελθ μαχητικού της, το οποίο αργότερα έγινε το J-20.
Τώρα είναι σειρά της Αεροπορίας του Κινεζικού Ναυτικού να ρίξει το γάντι με την πρώτη (καλής ποιότητας) φωτογραφία του J-35 (με «προγόνους» το FC-31 και το «J-31», όπως βιάστηκαν να ονοματίσουν κάποιες Δυτικές πηγές). [Η τοποθεσία της φωτογράφισης δεν είναι γνωστή, αλλά πιθανότατα είναι οι εγκαταστάσεις του Harbin Aircraft Industry Group στην ομώνυμη πρωτεύουσα της βορειοανατολικής επαρχίας Heilongjiang.
Η φωτογραφία (χωρίς εμφανή σημάδια «επεμβάσεων» αλλά χωρίς να μπορούν να αποκλειστούν), απεικονίζει το αεροσκάφος «350003», που σύμφωνα με την κινεζική πρακτική απόδοσης αριθμών αναγνώρισης ίσως αφορά στο τρίτο πρωτότυπο του J-35 (όπως πλέον και επίσημα επιβεβαιώνεται ο προσδιορισμός του ναυτικού μαχητικού).
Το αεροπλάνο (συγκριτικά με τις προηγούμενες εκδόσεις του) μοιάζει πλέον όλο και περισσότερο με το F-35C, την έκδοση που υπηρετεί πάνω σε αεροπλανοφόρα, και μάλιστα με τα ίδια χαρακτηριστικά, δηλαδή την μεγάλης επιφάνειας πτέρυγα που είναι απαραίτητη για την επιπλέον άντωση που απαιτεί η προσέγγιση/προσνήωση σε καταστρώματα. Φυσικά μια κύρια σχεδιαστική διαφορά τους είναι το γεγονός ότι το JSF είναι μονοκινητήριο, ενώ το J-35 δικινητήριο.
Κατά τα άλλα υπάρχουν πολλά άλλα κοινά σημεία που δεν αποτελούν απαραίτητα «αντιγραφή» των επιλογών των Joint Strike Fighter, αλλά προέρχονται από το γεγονός ότι οι Κινέζοι σχεδιαστές υιοθέτησαν τις ίδιες ή αντίστοιχες λύσεις στα ίδια προβλήματα/προκλήσεις.
Το J-35 (όπως έχει ήδη επιδειχθεί στο FC-31) υιοθετεί διατάξεις χωρίς κινούμενα μέρη στις εισαγωγές αέρα, τεχνολογίας DSI (Diverterless Supersonic Inlet), όπως και το F-35.
Στις εξαγωγές των καυσαερίων διακρίνονται οδοντώσεις, σύμφωνα με τις επιταγές VLO (Very Low Observable).
Η καλύπτρα του πιλοτηρίου έχει την ίδια διαμόρφωση με άρθρωση εμπρός και ενσωματωμένο διαχωριστικό στο πίσω μέρος της για την καλύτερη εκμετάλλευση του (περιορισμένου) χώρου στο στελθ μαχητικό.
Το J-35 όμως εμφανίζεται να διατηρεί (τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο) την επιλογή HUD αντί της κάσκας με προβολικό σύστημα του F-35.
Μια ηλεκτρο-οπτική διάταξη κάτω από το ρύγχος θυμίζει έντονα το EOTS (Electro-Optical Target System) του JSF, πιθανότατα με τον ίδιο ρόλο, ενώ ίσως υπάρχουν και άλλες ηλεκτρο-οπτικές διατάξεις περιμετρικά για παροχή αντίληψης 360 μοιρών στον πιλότο.
Η χρωματική απόκλιση στο ρύγχος ανάμεσα στην πρόσθια άτρακτο και το αεροδυναμικό κάλυμμα του ραντάρ, είναι ισχυρή ένδειξη ότι η στοιχειοκεραία AESA είναι τοποθετημένη υπό κλίση, όπως και σε κάποια αμερικανικά μαχητικά.
Δεν υπάρχουν ενδείξεις για πλευρικές αποθήκες οπλισμού, όπως διαθέτει το J-20 για βλήματα Α-Α μικρής εμβέλειας, αν και αποκαλύπτεται μια θυρίδα πρόσβασης στην πλευρική άτρακτο.
Τα ενισχυμένα σκέλη του συστήματος προσγείωσης είναι συμβατά με τις απαιτήσεις των καταπονήσεων των προσνηώσεων, ενώ υπάρχει και η μπάρα πρόσδεσης σε καταπέλτη (launch bar) για επιχειρήσεις CATOBAR (Catapult Assisted Take-Off But Arrested Recovery).
Στην φωτογραφία δεν υπάρχει ένδειξη για αναδιπλούμενες πτέρυγες, αλλά αυτό το χαρακτηριστικό είχε ήδη επιδειχθεί σε προηγούμενες απεικονίσεις.