Αμέσως μετά την αξιολόγησή του από τη Βασιλική Αεροπορία της Σαουδικής Αραβίας, το τρίτο πρωτότυπο του Scorpion (N532TX) πέταξε από την αεροπορική βάση King Faisal στο αεροδρόμιο Al Maktoum, για να συμμετάσχει στο Dubai Air Show. Στη διάρκεια της μεγάλης αεροπορικής έκθεσης οι άνθρωποι της Textron AirLand υποστήριζαν ότι το καινοτόμο αεροπλάνο όχι μόνο έχει μεγάλες πιθανότητες να επικρατήσει στον «διαγωνισμό» ΟΑ-X της USAF, αλλά έχει προσελκύσει και το ενδιαφέρον αρκετών χωρών, ανάμεσά τους και της Σαουδικής Αραβίας που ενδιαφέρεται για τη σύσταση τοπικής γραμμής παραγωγής με εξαγωγικές δυνατότητες.
Αντιγράφοντας από το σχετικό άρθρο μας στο τεύχος ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2017 που κυκλοφορεί:
Textron AirLand Scorpion, το οποίο προσπαθεί να βρει τη θέση του σε ένα πλαίσιο δύο αγορών: των αεροσκαφών ISR και των μοντέλων ελαφράς κρούσης. Παράλληλα θέλει να ξεχωρίσει και από λύσεις… μετασκευασμένων αγροψεκαστικών, όπως υπογραμμίζει η κατασκευάστρια εταιρεία.
Σε σύγκριση με αεροπλάνα που επιζητούν επίσης μια θέση στον ήλιο, όπως τα Archangel, AT-802L Longsword ή το T-Bird της βουλγαρικής LASA (βλέπε αναφορά σε άλλες σελίδες), το Scorpion έχει όλα τα χαρακτηριστικά του πολλαπλασιασμένα επί 1,5 ή ακόμη και επί 2. Για παράδειγμα, το μέγιστο βάρος απογείωσης φτάνει τους 10 τόνους, όταν το S2R-T660P Archangel Block 3 δεν ξεπερνά τα 6.700 κιλά με όλα τα παρελκόμενα οφέλη από αυτό, όπως το μεγαλύτερο μεταφερόμενο φορτίο όπλων, αισθητήρων ή και καυσίμων. Χωρίς τη χρήση εξωτερικών βοηθητικών δεξαμενών το Scorpion έχει μέγιστη εμβέλεια (ferry range) 1.600 ναυτικά μίλια έναντι των 1.350 του Archangel. Η επιχειρησιακή «οροφή» του φτάνει τα 45.000 πόδια, όταν του Archangel δεν ξεπερνά τα 25.000, ενώ και οι μέγιστες ταχύτητές τους έχουν αντίστοιχο «χάσμα» 450 KTAS και 210 KTAS (χωρίς εξωτερικά φορτία). Το Scorpion έχει μια εσωτερική αποθήκη οπλισμού με δυνατότητα μεταφοράς 3.000 λιβρών αλλά και έξι υποπτερυγικά σημεία ανάρτησης για 4.200 επιπλέον λίβρες, όταν το σύνολο του φορτίου τού Archangel μεταφέρεται εξωτερικά. Από την άλλη, όμως, το αεριωθούμενο Scorpion, και παρά το γεγονός ότι σχεδιαστικά έχει βελτιστοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, επιδεικνύει αυτονομία πέντε ωρών, όταν το Archangel μπορεί να πετά έως και 10 ώρες. Επιπλέον το κόστος του, τόσο κτήσης όσο και χρήσης, είναι σημαντικά πιο υψηλό. Με όλα τα παραπάνω κριτήρια η Textron AirLand θεωρεί ότι το αεροπλάνο της όχι μόνο δεν έχει άμεσο ανταγωνισμό, αλλά μοντέλα όπως το Archangel μπορούν να δράσουν συμπληρωματικά στο φάσμα των αποστολών ISR και PS (Precision Strike), με το Scorpion να ηγείται στις περισσότερες από αυτές. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που η RSAF εξετάζει την πιθανότητα προμήθειας Scorpion μαζί με Archangel ή που η Αεροπορία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (UAΕAF) ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει τον τύπο μαζί με τα αεροσκάφη της ΙΟΜΑΧ που ήδη διαθέτει.