Την επιτυχημένη πρώτη πτήση του τέταρτου κατά σειρά ΑΣΕΠΕ-AEW&C (Airborne Early Warning & Control) GlobalEye ανακοίνωσε η Saab, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις εγκαταστάσεις της στο Linköping.
Να θυμίσουμε ότι η σουηδική εταιρία «εγκατέλειψε» το Embraer 145 στην υλοποίηση του αντικαταστάτη του αρχικού Erieye, της έκδοσης ΑΣΕΠΕ που βρίσκεται και σε ελληνική υπηρεσία ως EMB-145H, υιοθετώντας ως φορέα το ικανότερο και νεότερο Bombardier Global 6000/6500, που φέρει το νέο ραντάρ Erieye ER (Extended Range).
Αρχικός και μοναδικός μέχρι στιγμής πελάτης είναι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα με παραγγελία για πέντε, τρία από τα οποία βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία. Δυο GlobalEye έχει επίσης παραγγείλει και η Σουηδική Αεροπορία, ενώ το σύστημα προσφέρθηκε ως «πακέτο» και στην υποψηφιότητα του Gripen E/F, όπου όμως το σουηδικό μαχητικό ηττήθηκε από το F-35A. Παρόλα αυτά πληροφορίες αναφέρουν ότι το Ελσίνκι διατηρεί ενδιαφέρον για το GlobalEye, ίσως και στη βάση ενός μικτού στόλου με την Στοκχόλμη. To GlobalEye έχει προταθεί και σε όλους τους χρήστες του Erieye, περιλαμβανομένης της Ελλάδας.
Το GlobalEye προσφέρεται στο ΝΑΤΟ προς αντικατάσταση των E-3 AWACS, αν και η υιοθέτησή του θεωρείται απίθανη με κυρίαρχη -φυσικά- την υποψηφιότητα του Boeing E-7.