Στο ακόλουθο infographic του Naval Analyses (@D-Mitch)[Τα υποβρύχια του ρωσικού ναυτικού 2019], απεικονίζονται όλα τα υποβρύχια που βρίσκονται σήμερα σε χρήση από το ρωσικό ναυτικό (την 1η Μαΐου 2019).
Επί του παρόντος, το ρωσικό ναυτικό (Βоенно-морской флот Российской Федерации / ВМФ России), αναφερόμενο ως Στρατιωτικός-Ναυτικός Στόλος της Ρωσικής Ομοσπονδίας) έχει έναν εντυπωσιακό αριθμό πυρηνοκίνητων και diesel/ηλεκτροκίνητων υποβρυχίων.
Ο στόλος των ρωσικών υποβρυχίων βαλλιστικών πυραύλων (SSBN) αποτελείται από τέσσερα υποβρύχια (4) κλάσης SSB Borei (το τέταρτο πλοίο και το πλοίο της πέμπτης γενιάς Borei II, Knyaz Vladimir, έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε λειτουργία φέτος), έξι (6) υποβρύχια κλάσης Delta IV (SSBN), ένα πρόσφατα αναβαθμισμένο κλάσης Delta III (SSBN) (Ryazan) και το τελευταίο (και αναβαθμισμένο) σκάφος – η μεγαλύτερη ποτέ κατασκευή υποβρύχιου, της κλάσης Typhoon, το Dmitriy Donskoy (TK-208).
Επιπλέον, η Ρωσία διαθέτει οκτώ (8) υποβρύχια κατευθυνόμενων πυραύλων κλάσης Oscar II (SSGN), 11 πυρηνοκίνητα επιθετικά κλάσης Akula I / II / III (SSN) και ένα ακόμη κλάσης Nerpa (Chakra) που παραχωρήθηκε στην Ινδια το 2012 (για 10 χρόνια), ένα κλάσης Yasen (SSN) με ένα ακόμα (K-561 Kazan), να πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία φέτος, δύο (2) σκάφη κλάσης Victor III και τέσσερα (4) σκάφη κλάσης Sierra I / II.
Ο ενεργός diesel/ηλεκτροκίνητος στόλος αποτελείται από 24 υποβρύχια, – όλα εκτός από τρία σκάφη της κατηγορίας Lada (δύο που θα παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους ή το επόμενο) – ανήκουν στα υποβρύχια Kilo / Improved Kilo.
Το ρωσικό ναυτικό διατηρεί επίσης ένα σημαντικό αριθμό υποβρυχίων ειδικού σκοπού, συμπεριλαμβανομένων δύο τροποποιημένων πυρηνοκίνητων Delta III / IV (λειτουργούν ως “μητρικά” για μικρότερα υποβρύχια, για συνδυασμό ωκεανογραφικής έρευνας, έρευνας και διάσωσης και συλλογής υποβρύχιων πληροφοριών) καθώς και το 90μετρο Sarov και ο πυρηνοκίνητο AS-12, γνωστό και ως Losharik.
Πρέπει να αναφερθεί ότι πολλά σκάφη εξακολουθούν να είναι ανενεργά ή σε φάση εκσυγχρονισμόυ, οπότε για ορισμένα από αυτά το καθεστώς λειτουργίας τους είναι ασαφές.
O (αρχικός) συντάκτης (D-Mitch) θα ήθελε να ευχαριστήσει πολύ τον Artjom H για τη μεγάλη βοήθειά του και συγκεκριμένα για την παροχή ακριβών πληροφοριών σχετικά με τον αριθμό των σκαφών και την τρέχουσα θέση τους σε υπηρεσία με το ρωσικό ναυτικό καθώς και για την (πραγματικά εντυπωσιακή) κάλυψη όλων των ερωτήσεων!
Πηγή: D-Mitch, NavalAnalysis
Ρώσικα υποβρύχια: Η τρέχουσα κατάσταση (infographic)
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/13 Νοεμβρίου 1824: Ναυμαχία της Αστυπάλαιας, η τόλμη...
Παρά τις δυσκολίες και την αριθμητική υπεροχή του Τουρκοαιγυπτιακού στόλου, οι Έλληνες επαναστάτες κατορθώνουν να διαλύσουν μια σημαντική οθωμανική δύναμη στο πέρασμα μεταξύ Αστυπάλαιας...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...