[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=AfFw5s5LaAw]
Εκκίνησε και επίσημα ο διαγωνισμός του νέου εκπαιδευτικού της Αμερικανικής Αεροπορίας για την αντικατάσταση των T-38A με την έκδοση RfP.
Όπως έχουμε γράψει επανειλημμένα το σχετικό πρόγραμμα ύψους 16,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων προβλέπει την προμήθεια 350 αεροσκαφών: πέντε αρχικών πρωτοτύπων δοκιμών και προαιρέσεων συμβολαίων για «παρτίδες» LRIP 1 και 2 καθώς και «παρτίδων» παραγωγής πλήρους ρυθμού Lot 3 έως και Lot 11.
O σχετικός προγραμματισμός προβλέπει την ανάθεση συμβολαίων το 2017 και… απόκτηση αρχικής επιχειρησιακής δυνατότητας του τύπου στο τέλος του 2024.
Το σημαντικό με την RfP είναι η οριστικοποίηση των προδιαγραφών που δεν διαφέρουν τελικά αυτές που είχαν αρχικά εκδοθεί τον περασμένο Ιούλιο. Σύμφωνα όμως με το σκεπτικό της πρόκλησης για προτάσεις η USAF πριμοδοτεί τις σχεδιάσεις που θα υπερβαίνουν τις προδιαγραφές σε ένα φάσμα τομέων. Το σχετικό πλαίσιο βέβαια είναι αρκετά ιδιότυπο καθώς η πριμοδότηση γίνεται μέσω «μείωσης» του κόστους που θα προϋπολογίσει η κάθε υποψηφιότητα, δηλαδή αφαιρείται ένα ποσό για κάθε βελτίωση των επιδόσεων.
Έτσι για παράδειγμα μια σχεδίαση θα λαμβάνει «μείωση» 13,2 εκατομμυρίων για κάθε 0,1G αντοχής σε καταπονήσεις που θα υπερβαίνει το «κατώφλι» των 6,5G (που είναι απαράβατος όρος) και 4,4 εκατομμύρια δολάρια για υπέρβαση ανά 0,1G πέραν των 7G. Το μέγιστο ποσό «έκπτωσης» μπορεί έτσι να φτάσει τα 88 εκατομμύρια δολάρια. Αντίστοιχες «μειώσεις» στο κόστος των προτάσεων υπάρχουν και σε τομείς όπως η συντήρηση, ο χρόνος επανεξυπηρέτησης ανάμεσα σε αποστολές, η υποδομή «συνθετικής εκπαίδευσης» κ.ά. Με τον τρόπο αυτό η USAF θεωρεί ότι θα προωθήσει την παραγωγή καλύτερων σχεδιάσεων έναντι ενός διαγωνισμού που θα έθετε απόλυτα στάνταρτ προδιαγραφών.
Στο τεύχος μας που κυκλοφορεί (Π&Δ Νο 368, Ιανουάριος 2017) περιλαμβάνουμε άλλο ένα κεφάλαιο για τον διαγωνισμό T-X: την υποψηφιότητα T-50A της Lockheed Martin.
RFP της USAF για τον διαγωνισμό T-X
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οι εξελίξεις στο πρόγραμμα ηλεκτρονικού πολέμου για τα F-16V της...
Η Πολεμική Αεροπορία βρίσκεται σε διαρκείς συζητήσεις για τη σημαντική βελτίωση των μαχητικών αεροσκαφών F-16V, με την εισαγωγή ενός νέου συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου. Η...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 4 Ιανουαρίου 1989: Αμερικανικά F-14 καταρρίπτουν λιβυκά MiG-23
Το 1973 ο δικτάτορας της Λιβύης, Μουαμάρ Καντάφι, "τράβηξε μια γραμμή" μεταξύ των πόλεων της Βεγγάζης και της Μισράτα, διεκδικώντας μια έκταση σε απόσταση...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...