Πολύς λόγος έχει γίνει τις τελευταίες ώρες για την μεταστάθμευση των F-35A της USAF σε ευρωπαϊκό έδαφος. Στο θέμα της μετακίνησης, το ενδιαφέρον εστιάστηκε στον εναέριο ανεφοδιασμό, αλλά και το καύσιμο που καταναλώθηκε, καθώς προηγούμενη μετακίνηση F-35B κόστισε αρκετά σε jet fuels (για όσους δεν το θυμούνται η είδηση εδώ).
Στην περίπτωση των F-35A η USAF δεν έδωσε στην δημοσιότητα αρκετές πληροφορίες, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε ακόμη ούτε πόσα F-35A βρίσκονται επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ένα “τοπικο” ΜΜΕ από το Κάνσας, αναφέρθηκε στην συνεισφορά των KC-135 από την βάση McConell στην ιστορική όπως την χαρσακτήρισε μεταστάθμευση των F-35A, ενώ φιλοξένησε και την συνέντευξη ενός χειριστή KC-135 από την McConell.
Καταρχάς μαθαίνουμε πως στην Ευρώπη έχουν έρθει 8 μαχητικά, πληροφορία όμως που δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί από αλλού. Επίσης ο χειριστής του KC-135, σμηναγός Ben Hessney, ανέφερε πως τα F-35A χρειάστηκαν τρεις ανεφοδιασμούς πάνω από τον Ατλαντικό, και τα KC-135 της McConell ανέλαβαν τον πρώτο. Έτσι 2 KC-135 φορτωμένα με 180.000 λίβρες καυσίμου συνάντησαν τα F-35A, και το αεροσκάφος του Hessney “παρέδωσε” τις 79.000 λίβρες. Δεν έγινε γνωστό πόσο καύσιμο παρέδωσε το δεύτερο.
Αν όμως υποθέσουμε πως τα F-35A “μοιράστηκαν” στα δυο ιπτάμενα βενζινάδικα, τα δυο KC-135 θα παρέδωσαν περίπου ίδια ποσότητα το καθένα. Αυτό όμως ισχύει για το πρώτο σκέλος της διαδρομής, δεν έγινε γνωστό πόσο καύσιμο παραδόθηκε στους άλλους δυο ανεφοδιασμούς. Σημειώνουμε πως η USAF έχει πολύ υψηλούς συντελεστές ασφαλείας για τα αποθέματα καυσίμων στα αεροσκάφη που περνούν τον Ατλαντικό, συνεπώς οι δεξαμενές των F-35 δεν πρέπει να ήταν σε κρίσιμο επίπεδο όταν έγιναν οι ανεφοδιασμοί, ούτε φυσικά όταν έφτασαν στην βρετανική βάση.
Ανεφοδιάζοντας τα F-35A πάνω από τον Ατλαντικό
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΠΟΨΗ: Πότε (δεν) θα ξαναπάρει νέα Rafale η Πολεμική Αεροπορία;
Η χθεσινή άφιξη του 24ου μαχητικού Rafale στην Τανάγρα, με κωδικό "457" ολοκλήρωσε την διπλή παραγγελία του τύπου που έγινε από τη χώρα μας....
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12 Ιανουαρίου 1945: Επίθεση του Βιστούλα – Όντερ,...
Το 1ο Λευκορωσικό Μέτωπο του Στρατάρχη Ζούκωφ και το 1ο Ουκρανικό Μέτωπο του Στρατάρχη Κόνιεφ, μια δύναμη 2.203.600 ανδρών (163 Μεραρχίες), με 4.529 άρματα...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...