Η USAF φαίνεται ότι βάζει σε προτεραιότητα το πρόγραμμα αντικατάστασης των κινητήρων των Β-52 προκειμένου να διατηρήσει τα βομβαρδιστικά σε υπηρεσία. Η επαναφορά όμως του προγράμματος για πολλοστή φορά έχει μια σημα τική αλλαγή πλεύσης. Παλαιότερα η σχετική προοπτική αφορούσε την αντικατάσταση των 8 TF33 με τέσσερις  μεγάλους τουρμποφάν, πιθανότατα CF6 προερχόμενους απ’ ευθείας με τους TF39 του C-5 Galaxy,  PW2040 (757) ή ακόμη και RB211.
Τώρα όμως η USAF φέρεται ότι επιδιώκει να διατηρήσει την οκτακινητήρια διάταξη του Β-52 και αναζητά πλέον κινητήρες της τάξης των 17.000-19.000 λιβρών  της κατηγορίας που χρησιμοποιούν συνήθως μικρότερα επιβατικά. Ήδη οι GE Aviation, Pratt & Whitney και Rolls-Royce μάλιστα προετοιμάζονται για να υποβάλουν προτάσεις.