Στη εξελισσόμενη μάχη για το νέο μελλοντικό επιθετικό ελικόπτερο αναγνώρισης του αμερικανικού στρατού (FARA), η Lockheed-Martin / Sikorsky παρουσίασε ένα νέο υποψήφιο σχέδιο, που ονομάζεται Raider X.
Πρόκειται για ένα σχέδιο με ομοαξονικό αντιπεριστρεφόμενο σύστημα διπλού κύριου ρότορα, που ουσιαστικά αποτελεί την εξέλιξη του πειραματικού S-97 Raider. Ωστόσο, το Raider X είναι περίπου 20% μεγαλύτερο και βαρύτερο, με το S-97 να έχει μικτό βάρος 11.000 λίβρες και το X περί τις 14.000.
Επιπλέον, η διάμετρος του κύριου ρότορα είναι 39 πόδια (Μέσα στο όριο των 40 ποδιών του αμερικανικού Στρατού) για το Raider X ενώ στο S-97 είναι μόνο 34. Δεδομένου δε ότι σε δοκιμές το S-97 έχει ήδη φθάσει ταχύτητες της τάξης των 215 κόμβων, το Raider-X θεωρείται βέβαιο ότι θα είναι σε θέση να φτάσει και υπερβεί εύκολα τη μέγιστη ταχύτητα 180 κόμβων που θέτει ως προδιαγραφή το πρόγραμμα FARA.
Σημειώνεται δε ότι αρχικά ο αμερικανικός Στρατός είχε ζητήσει μέγιστη ταχύτητα 205 κόμβων, αλλά το όριο αυτό μειώθηκε αργότερα ώστε να επιτρέψει την συμμετοχή περισσότερων υποψήφιων σχεδίων.
Όπως και το S-97, το Raider X έχει ένα πλήρωμα δύο χειριστών που κάθονται σε πλαϊνές θέσεις, ενώ ακριβώς πίσω από το πιλοτήριο υπάρχει μία μεγάλη εσωτερική αποθήκη, όπου βρίσκεται ο οπλισμός του ελικοπτέρου, αλλά και οργανικά εξαπολυόμενα μη επανδρωμένα αεροχήμα, που αποκαλούνται Air-launched Effects (ALE) από τον αμερικανικό Στρατό.
Όπως όλα τα υποψήφια σχέδια για το διαγωνισμό FARA, έτσι και το Raider X θα ενσωματώνει μόνο ένα κινητήρα, και συγκεκριμένα τον General Electric T901 των 3000 ίππων.