Όπως ανακοίνωσαν η Dassault Aviation και η Tata Advanced Systems, υπέγραψαν τέσσερις συμφωνίες μεταφοράς παραγωγής για την κατασκευή του αεροσκάφους Rafale στην Ινδία.
Η νέα μονάδα στo Χαιντεραμπάντ θα αποτελέσει κέντρο κατασκευών υψηλής ακρίβειας, παράγοντας βασικά τμήματα του αεροσκάφους, όπως τα πλευρικά τμήματα της οπίσθιας ατράκτου, την πλήρη οπίσθια και κεντρική άτρακτο, καθώς και το εμπρόσθιο τμήμα. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2028, με δυνατότητα παράδοσης έως δύο ολοκληρωμένων ατράκτων μηνιαίως. Αυτές θα προορίζονται και για ινδικές παραγγελίες αλλά και για διεθνείς.
Αυτή η συμφωνία είναι πολύ σημαντική καθώς είναι η πρώτη φορά που μεγάλο μέρος του Rafale θα κατασκευάζεται εκτός Γαλλίας. Η αδειοδότηση στην Ινδία γίνεται και γιατί υπήρξε ισχυρή τέτοια απαίτηση από το Νέο Δελχί, αλλά και γιατί το Παρίσι βλέπει εκεί την πιο σημαντική αγορά των επόμενων χρόνων. Ήδη η Ινδική Αεροπορία έχει 36 Rafale (μείον τις όποιες απώλειες στην πρόσφατη σύγκρουση με το Πακιστάν), ενώ το Ναυτικό παρήγγειλε 26 Rafale M, για επιχειρήσεις από τα αεροπλανοφόρα του. Στο πλαίσιο της τελευταίας παραγγελίας ήταν και η συμφωνία για μερική τοπική παραγωγή.
Έτσι η Ινδία όχι μόνο μπορεί να γίνει παραγωγός του Rafale, αλλά και να μετατραπεί σε κόμβο εξυπηρέτησης του για όλη την Ασία.
H Tata Advanced Systems είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική αεροδιαστημική εταιρεία στην Ινδία (πρώτη σε τζίρο είναι η κρατική HAL), και συναρμολογεί/παράγει μέρη για πολιτικά αεροσκάφη της Airbus και της Βoeing, για ελικόπτερα Apache, Chinook και S-92 της Sikorsky, για μαχητικά F-16, για μεταγωγικά C-130J, όπως και και για το τοπικό ινδικό ελαφρύ μαχητικό Tejas. Επίσης έχει συμπαραγωγές σε αεροπορικούς κινητήρες των Pratt Whitney, Safran, Rolls Royce, General Electric κ.α.