Η αμερικανική εταιρεία αεροκινητήρων Pratt & Whitney αποφάσισε να αναστείλει τις δραστηριότητές της στην Τουρκία, επικαλούμενη προβλήματα στην ποιότητα παραγωγής, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Airport Haber αυτό το Σάββατο.
Η απόφαση αυτή είναι το αποκορύφωμα αυξανόμενων εντάσεων στις εγκαταστάσεις του Τουρκικού Κέντρου Κινητήρων (TEC), σύμφωνα πάντα με την τουρκική ιστοσελίδα.
Το TEC είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Pratt & Whitney και της Turkish Technic και αποτελεί το κέντρο συντήρησης, επισκευής και γενικής ανακατασκευής των κινητήρων των αεροσκαφών της Turkish Airlines. Ιδρύθηκε το 2009 και απασχολεί περίπου 250 υπαλλήλους στις εγκαταστάσεις της στο αεροδρόμιο Sabiha Gökçen της Κωνσταντινούπολης.
Σύμφωνα λοιπόν με την ιστοσελίδα, η κλιμάκωση αυτή δεν αποτελούσε έκπληξη καθώς η αμερικανική εταιρεία είχε εκφράσει δυσαρέσκεια για τη διασφάλιση της ποιότητας της TEC εδώ και αρκετό καιρό.
Οι δυνατότητες επισκευής του TEC μεταξύ άλλων περιελάμβαναν κι ένα σύστημα τεχνολογίας πληροφορικής ενισχυμένο με μεθοδολογία για τις πρακτικές γενικής επισκευής κινητήρων. Η εταιρεία παρείχε αντίστοιχες υπηρεσίες σε αεροπορικές εταιρείες από την Τουρκία, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.
Προφανώς η Pratt & Whitney δεν είναι κάποια τυχαία εταιρεία. Ειδικά στο κομμάτι της πολιτικής αεροπορίας είναι μία από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής κινητήρων επιβατικών αεροσκαφών σε παγκόσμιο επίπεδο μαζί με τις General Electric και Rolls Royce.
H αποχώρηση μίας τέτοιας εταιρείας αυτήν την περίοδο ειδικά που η τουρκική οικονομία βρίσκεται σε σταθερά καθοδική πορεία δεχόμενη πιέσεις πανταχόθεν, και μάλιστα για την συγκεκριμένη αιτιολογία της χαμηλής ποιότητας από τους Τούρκους συνεργάτες της, σίγουρα δεν στέλνει τα καλύτερα μηνύματα τόσο στις υπόλοιπες ξένες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην χώρα, όσο και σε επίδοξους μελλοντικούς επενδυτές.
Pratt & Whitney: H πρώτη μείζονα αποχώρηση αμερικανικής εταιρείας από την Τουρκία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Συμφωνία κατασκευής του Victa στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μια μικρή αχτίδα...
To περασμένο καλοκαίρι η σελίδα μας είχε προσεγγίσει για πρώτη φορά το θέμα των υβριδικών υποβρυχίων. Δηλαδή σκάφη που φθάνουν στην περιοχή των παράκτιων...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7/20 Ιανουαρίου 1919: Ο Ελληνικός Στρατός στην Ουκρανία
Τα πρώτα ελληνικά τμήματα, συγκεκριμένα το 34ο Σύνταγμα Πεζικού, αποβιβάζονται στο λιμάνι της Οδησσού εκκινώντας την ελληνική συμμετοχή στην εκστρατεία κατά των επαναστατών Μπολσεβίκων.Η...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...